Argh! Olen 31-v. ja mulla on harmaita hiuksia!
Masentavaa! Miksi niitä jo nyt on tullut? Piristäkää kertomalla, mitä vastaavia ikääntymisen merkkejä teiltä löytyy ja missä iässä, kiitos...
Kommentit (8)
Itselläni on löytynyt harmaita hiuksia jo varmaan 6-7 vuotta (olen nyt 37v). Hiukseni ovat miltei mustat. Onneksi harmaita on toistaiseksi vaan yhdessä kohtaa...
Tuskin vaaleammille hiuksille edes tulee harmaita.
Välillä enemmän ja välillä vähemmän mutta hyväks havaittu keino on pysytellä raitablondina niin harmaa tyvi näkyy vähemmän. Stressi ei ainakaan vähennä harmaantumista...
harmaa haiven jo pitkään. Minusta ne ovat hienoja! Kampaan jakauksen sille puolelle, että näkyvät. (Niitä on vain toisella puolella päätä.)
Mulle tuli kanssa alle 30-kymppisenä ekat harmaat. Määrä ei ole juuri lisääntynyt nyt reilussa viidessä vuodessa. Aloin kuitenkin pari vuotta sitten värjäyttämään hiuksiani säännöllisesti, sillä minusta tuntui, että hiusteni väri haalistui. Ilmeisesti enteilee harmaantumista...
Ei millään jaksaisi kyllä alkaa värjäyskierteeseen. Varsinkin kampaajalla värjäyttäessä siihen uppoo niin paljon rahaa, ettei kotiäidillä ole varaa. Toki kotonakin voi värjätä, mutta pitkän tukan värjääminen ei varmaan ole ihan helppoa, jos haluaa tasaisen tuloksen?
Eli vaihtoehtona on kai sitten kehitellä kampauksia, joissa harmaat peittyy mahdollisimman hyvin :D? Tai kantaa ne ylpeydellä? Tai jotain...
Harmaat näkyvät parhaiten tummassa tukassa. On niitä blondeillakin, ne ei vaan huomaa niitä. :)