Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh! Olen 31-v. ja mulla on harmaita hiuksia!

Vierailija
10.12.2007 |

Masentavaa! Miksi niitä jo nyt on tullut? Piristäkää kertomalla, mitä vastaavia ikääntymisen merkkejä teiltä löytyy ja missä iässä, kiitos...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat näkyvät parhaiten tummassa tukassa. On niitä blondeillakin, ne ei vaan huomaa niitä. :)

Vierailija
2/8 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin on, nyt oon 29.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on löytynyt harmaita hiuksia jo varmaan 6-7 vuotta (olen nyt 37v). Hiukseni ovat miltei mustat. Onneksi harmaita on toistaiseksi vaan yhdessä kohtaa...

Tuskin vaaleammille hiuksille edes tulee harmaita.

Vierailija
4/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä enemmän ja välillä vähemmän mutta hyväks havaittu keino on pysytellä raitablondina niin harmaa tyvi näkyy vähemmän. Stressi ei ainakaan vähennä harmaantumista...

Vierailija
5/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmaa haiven jo pitkään. Minusta ne ovat hienoja! Kampaan jakauksen sille puolelle, että näkyvät. (Niitä on vain toisella puolella päätä.)

Vierailija
6/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen 47, ja edelleenkin on vain yksittäisiä harmaita.

Vierailija
7/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kanssa alle 30-kymppisenä ekat harmaat. Määrä ei ole juuri lisääntynyt nyt reilussa viidessä vuodessa. Aloin kuitenkin pari vuotta sitten värjäyttämään hiuksiani säännöllisesti, sillä minusta tuntui, että hiusteni väri haalistui. Ilmeisesti enteilee harmaantumista...

Vierailija
8/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään jaksaisi kyllä alkaa värjäyskierteeseen. Varsinkin kampaajalla värjäyttäessä siihen uppoo niin paljon rahaa, ettei kotiäidillä ole varaa. Toki kotonakin voi värjätä, mutta pitkän tukan värjääminen ei varmaan ole ihan helppoa, jos haluaa tasaisen tuloksen?

Eli vaihtoehtona on kai sitten kehitellä kampauksia, joissa harmaat peittyy mahdollisimman hyvin :D? Tai kantaa ne ylpeydellä? Tai jotain...