Muumi tietokone haussa!
Onkos kukaan sattunut näkemään vielä kaupoissa muumitietokonetta/läppäriä? (Pääkaupunkiseudulta)Sellainen olisi kiva saada pukinkonttiin vielä mutta tuntuu olevan loppuunmyyty jo kaikkialta mistä sitä olen koittanut etsiskellä.Kerrothan jos näet jossakin pääkaupunkiseudun kaupoissa vielä kyseisiä tietsikoita.
Kommentit (7)
esittelykappaleen lisäksi mielestäni iso pino. Näkyi olevan heti kun kävellään leluosastolle niin siihen osaston eteen on kasattu kovasti leluja isoiksi kasoiksi, niin siinä ekan kasan päädyssä eli osui ainakin mun silmään heti, vaikka en edes mitään siitä kasasta etsinyt vaan kävelin vain ohi.
salminakki
joten voisin kuvitella olevan muissakin pk-seudun cittareissa alennuksessa!
Kiitos vinkeistä salminakille ja jempulalle, täytyy katsastaa. Myyrmannin ja Sellon cittarista ja Anttiloista oli loppu. Myöskään sellon prismasta ei osunut silmiin.
eikä tartte ihan joka kaupassa juoksennella. Ja voihan sitä vaikka kysyä jos suostuvat varaamaan vaikka samalle päivälle...
Tänään oli jo Jumbon Prismassakin tietokonepino pienentynyt ja paikkakin hiukan muuttunut,mutta samassa pinossa oli niitä edelleen, joskin sivummalla ;)
salminakki
Itse olin perjantaina Jumbossa ja kysyin sieltä Prismasta, onko heillä vielä tuota Muumi-tietokonetta, kun en sitä löytänyt. Myyjä (joka järjesteli siinä jotain muita leluja eli oli ilmeisesti leluosastolta) sanoi, ettei niitä enää ole, mutta on tulossa viikolla 51 muutama lisää. Eli olikohan niillä tullut niitä jo viikonloppuna lisää vaikka piti tulla vasta ensi viikolla vai miksi niitä ei perjantaina ollut ja sunnuntaina oli.
,jos et mistään löydä niin voin käydä sen hakemassa sinulle jos noudat Hgissä (käyn muutaman kerran viikossa) vaikka rautatieasemalta.Itse ostin NetAnttilasta,mahtaisiko olla vielä?
Ja muuten,on tosi hyvä " lelu" ,3-vuotias oppi aakkoset viikossa:)
Oletko Etolasta katsonut?