Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Saako kuumeisen (39 astetta) lapsen laittaa ulos päiväunille?
10.12.2007 |
lapsi 1.5v, tottunut nukkumaan vaunuissa. onko estettä laittaa suojaisiin vaunuihin nukkumaan kuumeessa?
Kommentit (3)
Saattaa kuumeissaan läkähtyä sinne vaunuihin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos laitat kuumeisen lapsen suojaisaan vaunuun niin mitähän tapahtuu?? Ei ainakaan kuume pääse laskemaan vaan lapsen olo entisestään tukaloituu!
Alue: Aihe vapaa
sinne kun joutuu laittamaan aika lailla vaatetta päälle. Mielummin omaan sänkyyn viileään huoneeseen ja vain vähän, jos ollenkaan vaatetta päälle.