Aliisan ja Elsan pikkuveljelle nimi??
Oma pää lyö ihan tyhjää ja nimeä ei tunnu löytyvän...kalenterissa nimet vaan vilkkuu ja mikään ei kuulosta hyvältä!!
Eli isosiskot on Aliisa ja Elsa. Toiset nimet tulee olemaan Toivo Juhani tai Väinö Juhani ja niihin sopiva etunimi pitäs keksiä...auttakee!!
Kommentit (7)
... Eelis tai Elias. Molemmat alkaisi vokaalilla ja nimessä olisi s-kirjain, kuten isosiskoillakin.
Samuel
Sauli
Severi
Simeon
Samuli
Siilas
Oleksi
Anselmi
Jesperi
Ossi
Lassi
Akusti
Iisakki
Saulus
Sulevi
Lasse? Vaikka Lasse on Lassia kautta aikain suositumpi nimi, esim tänä vuonna Lasse- nimeä on annettu 42 kertaa, kun taas Lassia yli sata. Aliisan ja Elsan veikka Lasse Väinö Juhani olisi aika komea, vai mitä? :o)
Lasse muuten ok, mutta kaveri on sen niminen. Matiasta mietittiin mut jätettiin kuitenkin pois. Mies tykkäis Topista mut mä en jotenki lämpene..
Ite ehkä tän päivän aikana olen ruvennu tykästyyn eniten Oskariin..Mitäs tuumaatte?? Oskari Toivo Juhanista...
Mut laittakaa vaan ehdotuksia koska toi ei todellakaan oo mitenkään varma vielä!!
Pojalla on muuten pitkä musta tukka joten ihan lässyt nimet ei musta hälle sovi!! Eemeliä kanssa mietittiin mut jotenki siitä nimestä tulee vaalea tukkanen poika enempi mieleen ;)
Muita lukematta:
Aare
Ilja
Aleksanteri
Kasperi
Iisak(ki)
Samuel
Oiva
Alarik
Urho
Uula/Oula
Aleksi
Mulle loogisesti ajatellen tuli ekana mieleen il- alkuiset nimet, kun on jo Al- ja El- alkuiset.
Ilmari
Ilpo
Ilkka
Myös Ol- alkuisia sopivia löytyy
Oliver
Olai
Olli
Olavi
Esim
Ilmari Väinö Juhani
Ilpo Väinö Juhani
Olavi Toivo Juhani