naapurin kaksosmiehillä yhteinen vaimo
tai en tiedä ovatko naimisissa. lapsia kumminkin on 2. Onkohan tällänen sallittua Suomessa? Jospa nainen ei osannu päättää kumman ottaa :) aivan samannäkösiä ovat , tuntuu kun kahtena näkis kaiken. Tosiaan samassa asunnossa elävät kaikki 5
Kommentit (8)
mahtaako kakkonen olla samassa tilanteessa, kun niin kovasti keuhkoo.. toihan on hauska juttu ! kätevää kun 2 ukkoo. Toinen lastenvahtina tarvittaessa
alkoholisteja ainakin. Aina remuuvat ja mekastavat. Lapset jos näkee kauppakassissa jotain hyvää, vaikka keksejä, kerjäävät. Heidän rahat menee varmaan kaljaan. Kivoja lapsia, sääliksi käy
Varsinkin jos kasvatuksessa ei ole riittävästi korostettu kummankin omaa yksiöyttä.
Kun toinen on sama asia kuin itse on, eti veljen touhuja oman naisen kanssa pidä vääränä tai ede outona. Hän voi jopa katsella naista ja veljeään aktissa ja ajatella olevansa itse siinä touhuilemassa.
Geenejäkin jos miettii, niin miehille on ihan sama, kumman siittämiä lapset ovat. Hyvin uskon, että ap:n kuvaama tilanne on mahdollinen, joskin olen sitä mieltä, että nyt kyseessä on provo.
kun kertoo tosi tarinoita. Ei se auta päätä pensaaseen työntää. Joku kommentoi ettei kuulu minulle naapurin asiat.. kyllä kuuluu kun lapsista kyse. Silloin velvollisuus puuttua. He eivät voi hyvin
Luin jostain lehdestä jutun kaksosista ja siinä oli tästä tyypillisestä kaksoseksifantasiasta, joka miehillä ja miksei naisillakin on. Kaikki vastanneet kaksoset oli että yöööööööökkkkkkkkk, ei ikinä.
Vierailija:
Kun toinen on sama asia kuin itse on, eti veljen touhuja oman naisen kanssa pidä vääränä tai ede outona. Hän voi jopa katsella naista ja veljeään aktissa ja ajatella olevansa itse siinä touhuilemassa.
Ennen tämä asia oli erilaisissa mitoissa, koska oli ihan söpöä pukea lapset aona samoin ja antaa miltei samat nimet yms. Ei ollut harvinaista, että kaksoset kehittivät oman kielensäkin, jota muut eivät ymmärtäneet.
mutta yksi ihminen voi kerrallaan olla avioliitossa tai rekiströidyssä parisuhteessa vain yhden ihmisen kanssa. Siitä pitävät viranomaiset huolen, asuu siinä huuhollissa ketä tahansa.
Sulle ei taas kuulu kumpikaan puoli asunnosta.