Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<< ELOHAAVEET vko 50 >>

10.12.2007 |

Pääsinpäs aloittaa pinon kerrankin, kiva! Mutta nyt en kerkeä rupatteleen sen enempää kuin että HYVÄÄ VIIKONALKUA ja ++++++++++++++ tuulia tähän pinoon!!!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkos elokuisissa enää muita jännäilijöitä joilla menkat myöhässä mutta testi näyttää negaa?

Täällä ois kp 33/28 eikä mitään merkkejä tädistä. Testin tein viime viikolla ja negaa näytti. Seuraavan testin teen sit kun menkat viikon myöhässä. Oireita kyllä löytyy, mutta sehän ei vielä ole merkki mistään. Toivottavasti tää piina pian päättyisi.

Toivon paljon plussia meille kaikille!

Hyvää viikonloppua toivottelee:

Sini

Vierailija
42/46 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli täällä odotellaan vielä....kp25/26-28!!! Tissit on kyllä hieman arat, vessattaa aika tiheästi, lämmöt oli ainakin vielä eilen koholla (36,8) Tänään en ole vielä mitannutkaan. Ehkä teen testin jo huomen aamuna....tai jos jaksan odottaa, niin teen testin vasta ti jolloin olisi kp28. Katsotaan nyt miten maltan....

Olipas omanapainen viesti....en kyllä nyt muuta kerkeä....

kp25/26-28 yk3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON: Valkovuotoa alkoi aamulla " tulemaan" . Siis selvästi kiilteli paperissa....ja eikös se olekin merkki alkavista menkoista? =(

LUOVUTAN ELOHAAVEET!! Että miten taas on niin paska fiilis!

Tsemppiä muille piinailijoille kuitenkin!! Toivottavasti teillä parempi onni!

kp26/26-28 yk3

Vierailija
44/46 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annique: kävin kurkkaamassa sun käyrääsi. Minusta tuo näyttää käyrän perusteella siltä, että ovis on selvästi tapahtunut, ei ne lämmöt noin selkeästi muuten nousisi. Joko ovis tapahtui niillä main missä FF sitä ehdottaakin, tai sit on sekin mahdollisuus, että munasolu ei irronnutkaan kun vasta kp 19 mistä johtuu hurja lämmönnousu seuraavana päivänä. Mutta siis eihän ne lämmöt aina välttämättä nouset heti seuraavana päivänä, joten voi olla että sulla ovis tapahtui aiemmin ja lämmöt nousi vähä myöhemmin. Ainakin paremmalta tuo nyt näyttää kuin viime kierron käyrä. Tsemppiä sulle! Ja muillekin täällä tietysti!

Koralli73 kp 20 dpo5 yk18

Vierailija
45/46 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dramatiikkaa lisäämään laitoin nuo kiertopäivät tuohon otsikkoon. Elämme siis jännittäviä aikoja... Minä en jääräpäisesti edelleenkään ole testannut, enkä testaa ennen kuin tiistaina. Joku pääni sisällä on kuitenkin alkanut olla aika vakuuttunut siitä, että nyt on tärpännyt - lievää pahoinvointiakin kun on ollut. Tiedä sitten. Voin pudota vielä aika korkealta.

Ilmeisesti moni muukin on odottavalla kannalla. Ilmoitelkaahan!

t. Alma, yk 6, tai jotain

Vierailija
46/46 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin oon aika vakuuttunut että olen ovuloinut, kun lämmöt nousi niin radikaalisti ja ovat pysyneetkin ylhäällä sen jälkeen. Toivottavasti ovis oli just siinä, missä FF uskoo sen olleen. Ei nimittäin olla lainkaan varmisteltu oletetun oviksen jälkeen. Mua ei oo huvittanut ja miehellä on ollut työkiireitä ja stressiä, joten en oo viittinyt " kerjätä" .

Alma: Mulla kyllä ei riittäis kärsivällisyys odottaa testauksen kanssa. :)

-Annique, kp22/26-29, yk10-