Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KULTAINEN 60-LUKU & VKO 50***

10.12.2007 |

[color=FF3030]Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi, mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia

Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella

Emmi ja 37v, ja mieheni täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa

Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13, 2.ivf nega ja 3. ivf plussaa.

Trattis vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.

Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Ekaa yhteistä toivottiin 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06. Eka inssi tehtiin 10/06 ja tyttö syntyi 6/07.

vm69 Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Km 11/06 ja 3/07. Asustamme Uudellamaalla.

Levinia ' 69; mies ´66

lapsia ennestaan nelja tyttoa 15/11/8/4-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8, km 10/06. Viides siis tekosilla!

Teti olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.

mami_69 Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.

Pinkerton

Meillä on kolme lasta; kaksi leikki-ikäistä ja pieni vauva. Me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)

Isotikru: olen vm-69, mies kahta vuotta vanhempi

Asutaan pääkaupunkiseudulla, molemmat on työelämässä ja lapsiakin on 4, poika 13-v, tytär 10-v sekä kaksostytöt 6-v. Tuulimuna 10/06.

Ankkis Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi, 12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.

Hyrysysy Olen pienen -03-tammikuussa IVF-hoidon tuloksena syntyneen pikkuprinsessan äiti,jolla ikää on 3-viikon päästä 39v.

Maiti, 39 v, mies 32 v., ei lapsia ennestään. Yritystä 1,5 vuotta, selittämätön lapsettomuus. Hoidoissa.

syystoive, 39 v. mies 40, 5 lsta, 6. päättyi km 11/06. Asumme uusimaalla.

Kaoma, 38v., mies 34v. 3. hoitorupeama lakaa alkuvuodesta -07. Kaksi keskenmenoa ja kaksi kohdunulkopuolista raskautta.

Lintupien, vm67. Kaksi lasta, edelliset tulleet miltei heti yrittämään alkoittaessa, uusi toivottu odotuttaa itseään.

Minea68, mies -75 Keski-Suomesta. Kolme poikaa, -91, -01, -04. Keskenmenoja saman verran kuin onnistuneita raskauksia vuosien varrella.

mirjalii, vm -61, mies 49. Ent. liitosta lapset 24,22,17. Vauvakuume iski kovalla voimalla pari vuotta sitten, kun meillä asui toista kuukautta sellainen nuori perhe, jolla oli vajaan vuoden ikäinen poitsu. Otatin silloin kierukan pois ja elin toivossa..

Valdevina, ollaan molemmat 4-kymppisiä, meillä on kaksi teini-ikäistä nuorta. Tuulimunia 04/05, 07/05 ja km 06/06 nyt onnellisesti raskautunut.

Salome haluaa lisätä itsensä kuumeilijoihin. Ikää jo reippaasti yli 40. Meillä on kaksi pientä lasta ja minä (enemmän kuin mieheni) kuumeilen vielä sitä kolmatta. Kokemusta on tuulimunasta ja keskenmenosta.

Angeliq1 -68 vuosimallia, yhden lapsen (-01) mamma. Avoliitossa ja mies on nuorempi. Asun alle 50 000 asukkaan kaupungissa, jonne muutin viitisen vuotta sitten.

Riina67 hakeutumassa siunattuun olotilaan. 3 lasta, keskenmenojakin ollut.

Ximona; Olen siis ihan pian 40v täyttävä, kovasti on lasta yritetty, joskin ennuste on huono. Olen huomattavan ylipainoinen, tupakoiva ja vanha, lääkärit varmaan nauraisivat pihalle, jos menisin sinne lapsettomuuttani valittamaan. Keskenmenokin oli viime vuoden syksyllä, varhainen sellainen ja lääkäri totesi silloin, että saattoi olla onnenkantamoinen ja käski pudottamaan painoa. Niin teinkin, ja nyt on 10 kg pois, olo on tietty hieno senkin puoleen, mutta nyt on vähän ollut ongelmia näiden kuukautisten kanssa.

Peltimetsuri

Olen 37-vuotias, mieheni hieman vanhempi. Entuudestaan kaksi lasta, 4 v ja 7 v. Pääkaupunkiseudulla asustellaan.

Ullrike

Minä ja mies molemmat -64. Luomuna syntyneet pojat 06/03 ja 11/04.

Pippuri04

39 v, mies 8 vuotta vanhempi, lapsettomuus taustaa ja silti saatu kaksi ihanaa lasta hoidolla (2v ja 5v) ja nyt kolmosta kuumeillaan.

Snööpe

Minä 68, mies 65, pojat 12/02 ja 03/05, kolmatta odotellaan jouluksi ;)

-crisse-

Olen vm-69, viides hartaasti toivottu lapsi ois odotettavissa marraskuulle -07.

äitivelho

Täytin juuri 38. 2 biologista lasta on jo. Vauvakuumetta yritetty hillitä jo 3 vuotta.

hobe69

Olen -69 ja mies -73. Yksi poika, vm-06. Muita raskauksia tuulimuna 11/04, ja pikkuisen alkion menetys 05/07.

Plussanneet 60-lukulaiset:

Teti la 20.2.07, poika syntyi .2.07

Emmi la 25.3.07, tyttö syntyi 4.4.07

Tale68

Pinkerton, tyttö syntyi 16.5.07

Mutkala-65, tyttö syntyi 21.5.07

Panjo

Sonjaemma 11.6.07, poika syntyi 13.6.07

Senniina 27.6.07, tyttö syntyi 19.6.07

Valdevina 21.7.07, poika syntyi 15.7.07

niisku65

Yllätysäiti

Levinia 15.9.07 , tyttö

syystoive 16.9.07

Pietu 13.11.07, " pullapoika"

Isotikru 22.11.07, poika syntyi

Peltimetsuri 21.12.07

Wemppa 29.12.07

Ankkis

Minea68

Äitiwelho

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

justiinsa kävelyltä, olipas mukavaa pitkästä aikaa. Meralkin vielä jatkaa uniaan vaunssa pihalla. Yleensä tuppaa heräämään, kun vauhti loppuu:-) Ja kyrdepipo oli päässä, totta munassa!! Ei parempaa pipoa olekaan ja nupin voi laittaa eteen, jos haluaa varoittaa vastaantulijoita mielialasta. Tällä kertaa se oli etuviistossa:-)

Kyllä on ihana nappisilmä (tai ei mitkään napit, vaan lautasantennit!) Valdevinallakin! Miten meidän lapset ovatkin niin nättejä?! Muistit oikein, eli Meralin tukka on vaalentunut huimasti. Tummunee iän myötä uudestaan, kun ei mitään blondeja olla kumpikaan, tuo ukko varsinkaan;-) Taitaa muuten kuulua ikään se yölevottomuus, nimim. kokemusta on...

Taidanpa perehtyä päivän lehteen ennenkuin " himolukija" herää!

Uudelle tervetuloa! (sori, kun nikki unohtui samantien) Ja onnittelut plussasta!!

Ai niin, Angeliqille vielä oireista mainittakoon kauhalla mätettävä valkovuoto.

Vierailija
42/60 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitkin samaan aikaan linjoilla! Älä heitä vielä kirvestä kaivoon, niin kehnoja/epätarkkoja ne vatsanpäältä ultraamisvehkeet ovat. Ymmärrän kyllä, että turhaakaan toivoa ei halua ylläpitää, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Voimia kovasti ja katsetta luon yläkertaan, että seuraavassa ultrassa syke kuitenkin löytyisi!! Paljonko viikkoja muuten pitäisi nyt olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin Minealle halaus ja iso rutistus. Pidetään nyt vielä yllä sitä pientä toivonkipinää... en mitenkään halua luopua ajatuksesta, että asiat ei olekaan hyvin. Voimia ja koittakaa jaksaa!!!! Nyt jos koska, on aika toivoa sitä kuuluisaa Joulunihmettä!

Tervetuloa Helmi-ina(menikö oikein) ja onnea plussasta.

Isotikru: Kiitos myötätunnosta!

Ja samoin Valdevinalle kiitos! Ja taas aivan ihana vauvakuva. Miten voi ihmisellä olla noin suuret silmät. Ihanat kertakaikkiaan!!

Minä olin aamulla kuopuksen ja veljentytön kanssa lasten joulukirkossa. Tyttöni alkoi taas kyynelehtimään kun laulettiin Enkeli Taivaan-virsi. Arvaatte varmaan, kostuiko omakin silmäkulma. Ja suru on puserossa nytkin, kun ajattelen miltä Mineasta tuntuu...

wemppa

Vierailija
44/60 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kovin kurjaa tommonen. Toivon kovasti, että syke ensi tiistaina näkyy ja jaksamista sinne asti. Olen samaa mieltä Senniinan kanssa mahanpäältäultrauksen tarkkuudesta. Mua neuvolalääkäri ultrasi vatsan päältä rv13+1 kun ei saanut sydänääniä kuulumaan eikä siellä mitään sykettä näkynyt, vauva kuitenkin onneksi liikkui.

Helmi-Inalle tervetuloa joukkoon!

Angeliq toivottavasti onnistaa tällä kierroksella. Oireita mulla ei ollut minkäänmoisia paitsi lugejen aikaansaamia ennen kuin pikkuhiljaa viikko plussan jälkeen kuvotus alkoi ja kamalat ilmavaivat. Toivottavasti flunssa on parantunut.

Terve Waldevina ja Teti pitkästä aikaa!

Vierailija
45/60 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi minea hyvä palstakaveri .. ei vielä heitetä kirvestä kaivoon vaan odotetaan kiltisti ensi viikkoon ja toivotaan, että pienellä olisi kaikki hyvin !!! Olet ajatuksissa !!! Ja kuten senniina jo sanoikin niin nuo vatsanpäältä tehdyt ultrat eivät ole niitä varmimpia. Koita jaksaa. Hyvä että sait sairaslomaa.

Senniina, kiitos kivasta kirjoituksesta, mikä kummasti nosti omaakin mielialaa. Totta munassa, hyvin sanottu. Mäkin mietin tuota kyrdepipoa yhtenä päivänä ja hienoa, että olit laittanut sen päähäsi, olisi kyllä kiva nähdä sinut se päässä :-))

Valtsu, sinulla onkin aivan iiiihana poitsu siellä .. Lainaatko ? Voi kun saisi tuollaisen pienen ukkelin vielä joku päivä. Todella ihana vauva !!! Hyviä vointeja sinnekin koko perheelle, ja suukko hevimiehelle .. Ja kiitos tiinun suukosta !!! Niin, ja voikun vuoden päästä olisin raskaana ....

Teti-kauan kadoksissa ollut kaveri, kävit vihdoin palstalla, ja laitoit kuvan teidän liikkiksestä !!! Ihanan tomera pieni miehen alku, kyllä hää ihan varmasti kaipaa jo pian ' seuraa' vinkki ... Ootteko päässeet puheisiin miehesi kanssa tokasta vauvasta ?

Iso-T oli käynnyt .. silläkin suunnalla on asiat niin kuin pitää, hyvä hyvä.

Täällä kaikki ok. Väsymys painaa päälle. Tyttö herännyt nyt kahtena yönä neljän pintaan ja tänään ei ole päivällä nukkunut päikkäreitäkään, oma isi kelpasi nukuttamaan neidin. Mutta äiti ei osaa mitään. Sellaista täällä. Niin ja kovin herkkä nieluinen tyttö tuo tiinu on, kaikki isommat palat jää kurkkuun ja sitten oksennetaan. Miten teidän muiden lapset ovat siirtyneet karkeamppin ruokiin??

Nyt adios amigos t. emmi

Vierailija
46/60 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivotan Helmi-inan lämpimästi mukaan joukkoon ja onnea plussasta!

Ja Senniina sen sanoi osuvasti että miten onkaan meidän kultaisten lapset niin suloisia, kiitos Valtsullekin kun laitoit kuvan ihailtavaksi.

Niin, siitä ultrasta tänään, selvästi erotimme jo sikiön, pari viikkoa sitten sitä ei vielä silloin edes näkynyt tällä samalla ultralla, ei silloin edes ruskuaispussia. Hoitajahan oli heti laittamassa mua jo Jyväskylään äitipolille, mutta konsultoi kuitenkin mun omaa gyneä ensin, hän sanoi, ettei vielä ole syytä sinne laittaa, kontrolloi itse Tiistaina, onko kehitystä tapahtunut, ja tosiaan kunnon ultralla. Kuukautisista on tänään tasan 9 rv täynnä, mutta jos spekuloidaan hedelmöityspäivällä, voi viikon ottaa pois. Silti tunnen että toivonlanka elämänlanka on ohut.

Tämä epätietoisuus on hirveää! Kun pystyisi nyt vaan rauhoittumaan ja tyynesti ottamaan vastaan sen mitä tuleman pitää. Onhan tässä edelleen toivoa edes vähän. Mutta onpa vaikeaa, niin vaikeaa :(

Mutta rakkaat kultaiset, KIITOS kaikille tuestanne. Hajoaisin varmaan atomeiksi ilman teitä juuri nyt.

-minea-

Vierailija
47/60 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikkihan on vielä mahdollista! Eikö sinulla kuitenkin ole niitä raskausoireita. Omassa alkuvuoden raskaudessa minulla alkoi alun pahoinvoinnin jälkeen n. 6:lla raskausviikolla oireet selvästi laantumaan. Joten kun minulla oli ultra viikoilla 7+5 niin jo ennen ultrausta sanoin lääkärille että pelkään ettei sieltä löydy mitään elävää, johon lääkärini sanoi että katsotaan ja kun sitten ultrasi niin myönsi epäilyni oikeiksi. Samalla sanoi että jotkut äidit pystyvät aavistamaan etukäteen että kaikki ei ole niin kuin pitää. Tosin minut vielä ultrattiin 2 kertaa sen jälkeen jos hedelmöitys vaikka olisi tapahtunut myöhemmin kuin luultiin.

Toivon koko sydämestäni että se syke sieltä vielä löytyy, peukutuksia ja jaksamista sinulle.

On tuo naisen mieli kumma kun eilen aamulla minulla ei ollut minkäänlaisia tuntemuksia raskaudesta, mutta kun olin tuon positiivisen testin tehnyt niin olen koko eilisen illan voinut huonosti ja suuren osan yöstäkin mahaan sattui. Mikä kumma voima sillä positiivisella testillä oikein on. Ainoa oire tällä viikolla oli että kaksi kertaa eri päivinä tuli paperiin vessakäynnillä muutakin kun pissaa.... minulla kun ei ole minkäänlaisia välivuotoja ollut koskaan, tosin kierto on ollut kaavinnan jälkeen epätasainen kierrot ovat heitelleet 27-36 päivään. Ja se on ollut syynä etten uskonut enää tärppiin. Tietenkin taka-alalla kummittelee jos tämäkin on taas elinkelvoton yksilö......

Katsellessani teidän kultaisten vauvojen kuvia on vaikea pysyä rauhallisena kun itsekin tahtoisi vielä kerran saada nyytin syliinsä....

Mukavaa perjantaipäivää kaikille tasapuolisesti

Helmiina

minea68:

Minäkin toivotan Helmi-inan lämpimästi mukaan joukkoon ja onnea plussasta!

Ja Senniina sen sanoi osuvasti että miten onkaan meidän kultaisten lapset niin suloisia, kiitos Valtsullekin kun laitoit kuvan ihailtavaksi.

Niin, siitä ultrasta tänään, selvästi erotimme jo sikiön, pari viikkoa sitten sitä ei vielä silloin edes näkynyt tällä samalla ultralla, ei silloin edes ruskuaispussia. Hoitajahan oli heti laittamassa mua jo Jyväskylään äitipolille, mutta konsultoi kuitenkin mun omaa gyneä ensin, hän sanoi, ettei vielä ole syytä sinne laittaa, kontrolloi itse Tiistaina, onko kehitystä tapahtunut, ja tosiaan kunnon ultralla. Kuukautisista on tänään tasan 9 rv täynnä, mutta jos spekuloidaan hedelmöityspäivällä, voi viikon ottaa pois. Silti tunnen että toivonlanka elämänlanka on ohut.

Tämä epätietoisuus on hirveää! Kun pystyisi nyt vaan rauhoittumaan ja tyynesti ottamaan vastaan sen mitä tuleman pitää. Onhan tässä edelleen toivoa edes vähän. Mutta onpa vaikeaa, niin vaikeaa :(

Mutta rakkaat kultaiset, KIITOS kaikille tuestanne. Hajoaisin varmaan atomeiksi ilman teitä juuri nyt.

-minea-

Vierailija
48/60 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytä toivonkipinä! Pyynnön lähetin minäkin yläkertaan, jotta pieni kultainen voisi hyvin ja kesällä pienen saat syliisi! Kaikki täällä varmasti puhallamme kipinää jotta jaksaisi hehkua..

Olet ajatuksissa!

walo

ps. Helmiinalle tervetuloa ja onnea plussasta!!

Vierailija
49/60 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmille, kun pojan osalta on kokemusta sihtikurkkuisuudesta.Hän tottasesti yrjösi kiinteää ruokaa 8-9kk ikään asti, en ihan tarkkaan muista. Yksi riisinjyvä tai vadelmansiemen oli ihan ylivoimainen juttu. Syötin poikaa yleensä niin, että toinen tyhjä lautanen oli vieressä vastaanottamassa laattaa. Ei siihen vaivaan kyllä auttanut kuin aika. Pikkuhiljaa välillä kokeiltiin jotakin rakeisempaakin ruokaa ja kyllä se 1v. mennessä alkoi mennä, jolloin jätkä oli jo suursyömäri.

Meral syö kyllä veljeänsä paremmin, mutta kakoo kyllä, jos joku sattuma on jäänyt ruokaan. Teen puurot tällä hetkellä joko graham- tai riisijauhosta ja ne menevät soseen kanssa hienosti!

Palaan muihin asioihin toisella kerralla. Nyt on ajettava säärikarvat, kun niihin sais jo ranskalaisen letin väsättyä:-o

Vierailija
50/60 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniina: Mulla sen letin (tai letit, jakaus valmiina) saisi jonnekin muualle, kun on toi näkyväisyys sinne ollut pikkasen heikko tässä nyt muutaman kuukauden...

Oikein mukavaa viikonlopun alkua kaikille! Täällä alkaa olla tunnelma aika hermostunut kun mitään ei voi/viitsi/uskalla suunnitella, koska aina tulee sitten se " paitsi jos olenkin synnyttämässä.."

Mitä kuuluu Peltikselle ja Elsamarjalle?? Entäs Anille?

wemppa (huomenna rv38)

Vierailija
51/60 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi siskoseni, kun olisinkin jo vauvaa hakemassa... ei toivoakaan, että pääsisin ENNEN la:ta niihin puuhiin. Täällä sitä kärvistellään turvonneena ja suhteellisen tönkkönä muutenkin. Olo on todella RASKAS. Kaikki arvot kyllä oli neuvolassa keskiviikkona ok ja vauva liikkuu. Hemppa oli vaan 100, joten eipä ihme, että on vähän väsyttänyt.

Tosin nyt liikkeet kyllä vähentyneet, joten ehkä optimistisena voisin ajatella, että synnytys lähestyy... tosin pessimistisenä ajattelen sitten taas välillä, että nyt on vauvalle käynyt jotain. Muistan aikaisemmistakin raskauksista, että mulle nämä viimeiset rv:t on aina henkisesti jotenkin tosi raskaita, mietin kaikkia ikäviä asioita, mitä vauvalle voi vielä käydä.

Wemppa - Onneksi sulla on se flunssa jo helpottanut! Mulla oli muuten ihan samanlaisia hengitysvaikeuksia pari vkoa sitten, nyt onneksi ei enää. Kai se vauva on niin iso ja painaa ylöspäin, että saa keuhkotkin kasaan...

Minea - toivon niin kovasti, että kaikki on kunnossa. Uskon, että päivät ovat pitkiä tiistaihin asti, mutta voimia sinulle ja miehellesi!

Kaikille vauvakuvia laittaneille - IHANIA ovat! Miten voivatkaan olla niin suloisia.... täällä kun hormonihuuruisena kuvia katselen. =)

Tikrun vauvakuulumiset oli niin täydellisiä. Tahtoo jo oman kotiin.

Emmi, meillä kuopus oli tosi herkkäkurkkuinen ja oksennusrefleksi voimakas (näin on kyllä vieläkin). Eipä siihen muu meillä auttanut kuin mahd sileäksi kaikki ruuat ja sitten kun paloja alkoi syödä, niin pienenpieniä sellaisia. Kiirehtimään jos alkoi syömistä, niin varmasti oli kohta kaikki takas lautasella. Ai minäkö toisinaan kärsimätön äiti. Jaksamista töihin ja toivottavasti Tiinun yöt rauhoittuvat.

Senniinalle sen verran, että hyvähän se on karvoja ajella kun näkee mitä tekee... eli Wempan kommentteihin yhdyn täysin. ;)

Angeliquelle piinaonnea ja plussatuulia!!! Oireesi kuulostivat todella lupaavilta.

Helmiinalle tervetuloa ja onnittelut plussasta!

Ania ja Elsamarjaa huhuilen minäkin! Ja Pietu, tule taas kertomaan, kuinka ihana Pulla on.

Paksu-Peltis rv 39

Vierailija
52/60 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nyt on just se kuuluisa sininen hetki. Kun ei vielä ihan pimene, mutta ei ole enää valoisaakaan.

Voi Paksu-Peltis, olisipa mukavaa päästä yhdessä vaikka kaakao-kupposen ääreen vertailemaan näitä lopun olotiloja. Enkä siis valittamalla, vaan niin, että toinen ymmärtää. Kun tarkoitushan ei ole oikeesti valittaa, olotilahan on toivottu. Kumpihan meistä sitten loppupeleissä poksahtaa aiemmin? Paljonko sulla on mahanympärys? mä just mittasin navan kohdalta ja oli 113. Viimeksi sf-mitta neuvolassa oli 34.

Ja eikös se taas olekin jo ruoka-aika. Joten keittiö kutsuu..

wemppa

Vierailija
53/60 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä mitään uutta raportitavaa, ajattelin vaan nostaa pinoamme kun koneella olen.

" Kamalaa" tämä loppuajan odotus... kun joulukuu vaihtui, ajattelin, että vauva voisi jo syntyä. Olisi sitten jouluksi jo päässyt kiinni arkeen. Nyt kun aatto vaan lähenee ja lähenee, sitä toivoo, että voikun vauva syntyisikin sitten vasta pyhien jäkeen. Ja sit kuitenkin tää tonttu päättää syntyä just aattona ja mä vietän joulun jossain muualla kuin kotona. No, olisihan sekin varmaan kokemus...

Käykäähän muutkin kirjoittelemassa!

wemppa rv38

Vierailija
54/60 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikrunpentu tankkasi äsken maitobaarissa ja nyt köllii tuolla meidän sängyssä mutta pientä ähinää on kuultavissa joten en tiedä kauanko notkun tässä koneella.

Aamupäivällä käytiin joulumarkkinoilla ja kaupassa ja oli ihan kiva olla vähän ulkosalla ja hyvin tikrunpentukin viihtyi vaunuissa kun lämpimien vällyjen välissä köllötteli ja isoin sisko ylpeänä työnteli rattaita ja pikkusiskot pitivät rattaista kiinni molemilta puolin ( nauroin itsekseni että hyvin on oppi mennyt perille kun muinoin työnsin rattaissa heitä ja sitten osan matkaa käveltiin niin että kummallakin puolella rattaita tallusti pikku-pimu ja välillä tietty karkasivat omille teilleen...)

Isovelu meni viikonlopuksi kaverilleen ja mietin just että soiko tänään puhelin ja käy käsky hakea herra kotiin kun on erossa tyttöystävästään ja pikkuvelusta, mutta ainakaan vielä ei ole soitellut !

Isukki meni yhdelle kamulleen laittamaan autoa ja tulee illanpäälle varmaan hakemaan meidät muutkin sinne saunomaan ja kyläilemään kunhan saavat hommat auton kanssa tehtyä.ja arvatkaapas kuka on kuskina ?? hahaa johan mä eilen join pari huikkaa siideria kun meinasin mennä saunaan mutta kävinkin vaan suihkussa kun tuo sauna alkaa niin kamalsti aina väsyttämään ja muutenkin oli eilen ihan veto veks kun oli aikas lennokas päivä eilen asioiden hoitamisen vuoksi..

Wemppa ja Peltis onko teillä ollut mitään merkkejä että synnytys vois olla käynnistymässä?? mulla oli niitä supistuksia monta viikkoa mutta ne oli vaan sellasia kesyjä niin että sitten kun ne oikeat poltot alkoi niin ei tarvinnut epäillä hetkeäkään että mitä nyt on tapahtumassa...

Limatulppaa ei havannoinut irtoavaksi ollenkaan tällä kertaa..

Minea minäkin laitan toiveita tuonne yläkertaan että kaikki olisi hyvin ja syke sieltä löytyisi. Minä kun olen esikkoa ja kakkosta odottaessani käynyt moneen kertaan ihan alussa hcg-kontrolleissa ja ultrassa kun kierto on aina niin pitkä ja varmaa hedelmöitysaikaa ei oile saatu kun on ollut yritystä tyyliin joka päivä.. Jaksuhaleja sinne kovasti !

Nyt tikrunpentu kutsuu joten tsau toistaiseksi...

Isotee+ tikrunpentu joka on huomenna 2 vkoa

Vierailija
55/60 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten mukavalta kuulostaa tuo teidän arki.

Ei mulla ole mitään merkkejä tulevasta koitoksesta. Suppareita on pitkin päivää, oli eilen ja on tänäänkin, mutta ne on niitä kivuttomia. Joten ei tässä kun odotellaan...

wemppa

Vierailija
56/60 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa auvoisen ihanankuuloista Isotikrun arki pikkuisen kanssa. Teille on tulossa suloistakin suloisempi joulu, kun on jo pikkumies teidän kanssa.

Siitä aasinsilta Wempalle ja Peltikselle... Jaksuja viimeisiin hetkiin vielä kerran. Ne on riipaisevat pitkiä ja hitaasti kuluvia ne viimeiset viikot. Itse olen ollut ainakin semmoinen hitaasti liikkuva valas, että tuntuu kuin siksikin on niin hidasta menoa. Mutta kohta se odotus palkitaan!

Eipä tässä itsellä mitään erityistä, tänään tein kävelylenkin, muuten olen oikeastaan vain huilaillut, päikkäreitä tuntuu kaipaavan vieläkin. Väsyttää ja syötättää, oireet muutenkin tallella. Eikä ulkoisia merkkejä mistään huolestuttavasta. Tiistaihin on vielä matkaa. Huoh.

Ohut toivonkipinä siis vielä lepattaa...

-minea-

Vierailija
57/60 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että kipinä on vielä olemassa. Toivotaan yhdessä parasta!!

wemppa

Vierailija
58/60 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulina viikko takana ja nyt alkaa rauhoittuminen joulun viettoon. Viime sunnuntaina sai pulla siis ihka oikean nimen,sellaisen jämäkän r:n sisältävän nimen joka ei kuitenkaan ole ihan jokaisella... Tässä on koko perhe opeteltu pojua kutsumaan oikealla nimellä eikä enää pullaksi. Tosin tuo pulla taitaa kuulua aika pitkään ainakin hellittelynimenä. Joka ilta on käynyt vieraita,äsken lähti viikon viimeiset ja eilen oltiin me sitten kyläreisulla joten koneella olen vain käynyt pikaiseen lukemassa kuulumisia. Toisaalta ihana kun kävijöitä riittää ja näkee sellaisia kavereita joita ei ole aikoihin tavannut.

Arki on niin ihanaa kun se vain voi olla. Pulla nukkuu päivällä yhdet pitkät unet puolen päivän aikaan,aamusta ja illasta pienemmät. Nyt meni yhdeksältä omaan sänkyyn ja herää varmaan taas kaksi kertaa syömään. Onneksi nukahtaa maidon saatuaan heti joten minäkin pääsen nukkumaan. Aamulla heräilee seitsemän aikoihin,tänäänkin mutta laitoin tutin suuhun niin nukkui vielä tunnin lisää.

Oma maito ei riitä niinpä saa pullosta huikat tissien päälle. Onneksi tällekkään kaverille ei ole tullut mahavaivoja pullotuteista. Luulen että suurin kiitos siitä kuuluu nukin tuteille. Ihanan pieniä tuollaiselle suppusuulle.

Mahtavia kuvia teillä oli kullannupuista,ihania nappisilmiä kaikki. Yritän ensi viikolla laittaa minäkin pullasta kuvan joukkoon,kun vain löydän jostain koneelta sellaisen.

Vielä palaan emmi tiinun asiaan; meillä nuorempi tyttö ei koskaan ryöminyt,ei kontannut,veti itseään eteenpäin takapuolella. Neuvolalääkäri totesi että pääasia kun menee jollain konstin eteenpäin. Ei siis ollut huolissaan kehityksestä missään vaiheessa,toisin kuin minä. Eka kun käveli jo 10 kk iässä ja toinen " vasta" 13 kk iässä. Lääkäri totesikin kun vertailin tyttöjä ettei niitä saa verrata toisiinsa vaikka ovatkin sisaruksia,jokainen on oma yksilönsä. Älä siis ole huolissasi,tiinuska kehittyy varmasti ihan normaalia,omaa tahtiaan. Täytyy jälleen kerran sanoa että voisi nuo lääkäritkin miettiä mitä suustaan päästävät....

Minealle erikoishalaus ja -ajatus. Toivotaan ja uskotaan että ultraus oli tehty liian aikaisin ja ensi viikolla kaikki on hyvin. Olet ajatuksissa.....

Piinaajille paljon peukkuja.

Wempalle ja peltimetsurille alan toivoa tosi kipakoita supistuksia jotta saatte pikku tontut jo jouluksi kotiin. Minullahan tuo limatulppa irtosi joskus yhden aikaan päivällä kun pulla syntyi samana iltana,joten lähtö voi tapahtua tosi nopsaan...

Isotikrulle ja muille vauvan saaneille ihania hetkiä näin joulun alla. Isotikru ,olet monesti ajatuksissa millaisia sinun päiväsi ovat,meillä kun nuo pikku miehet ovat niin lähellä toisiaan syntyneet. Toivottavasti on mahdollisuus ensi vuoden puolella tavata ihan livenä.

Nyt katsomaan vähäksi aikaa elokuvaa ja sitten nukkumaan...

-pietu ja pulla 5vko+2pvä

Vierailija
59/60 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui vielä onnitella helmiinaa plussasta ja tervetuloa joukkoon kultaiseen. Ihanaa kun meitä kultaisia vain aina löytyy....

Vierailija
60/60 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäisenä Minealle lisää voimaa ja tahtoa pitää kiinni toivonlangasta; kyllä siellä massussa asiat ovat hyvin =) Kyseessä taitaa olla rauhallisen oloinen pikkuneiti, joka ei turhia hötkyile ja " pidä itsestään meteliä" :) Kultaisten kerhon palstahistoriasta sen verran, että eipä nuo Wemppa ja Pietu uskoneet mua millään, mutta kun totuus tuli ilmi, niin pakkohan heidän oli ;) *vilkuttaa molemmille*.

Ja sitten samaan rainaan... oi voi uh huh!! Kiirettä on, työpäivät venyy ihan sikapitkiksi ja kun kotona on 3veeuhmaa poteva tahtoneiti ja 13veemurrosikäinen, niin tarviikohan mun enempää kertoakaan!!??

Työt jatkuu siis vuodenvaihteen jälkeenkin, mikä on sinänsä hyvä asia, koska tykkään kovasti työstäni. Huonoa on se, että sitä on ihan liikaa. Työmääräni riittäisi hyvin kahdellekin hölölle, mutta onhan se säästöä, kun yksi mamma ne hoitaa.

Noh, enpä narise enempää siitä.. omat ovat valintani..

Aivan SYÖTÄVÄN SUUKOTTAVAN SULOISIA vauvoja teillä on!!!! Mä olen muutenkin sellainen " pusuäiti" (suukotan lapseni monta kertaa päivässä), että olisi teidänkin jälkikasvu pusuista märkä, jos he mun syliini pääsisivät :)

Isoteelle suurensuuret onnitelut tikrunpennun syntymän johdosta! Ja wemppa ja peltis ovat sitten seuraavana vuorossa :) Taidatte olla tämän vuoden viimeiset jakautujat, vai mitä? Jaksuja viimeisille päiville/viikoille. Toivottavasti kyse on kuitenkin päivistä eikä viikoista.

Angeliquelle pidän peukkuja minäkin db db db. Toivottavasti sinä kerrot seuraavat plussauutiset :))

Meikä ei ole koopeitä laskenut enää herranaikoihin. Ne tulee ja menee, kera tädin. Olen sisäistänyt sen, että tulee jos on tullakseen. Maailmani ei (enää) tunnu romahtavan, kun menkat alkaa, tai vatsassa ei väännä kun ajattelen etten saa enää ikinä olla raskaana, synnyttää ja imettää.. pitää vauvaa sylissäni ja nuuskia sitä maailman ihaninta tuoksua.

Olen äärettömän onnellinen, jos vielä tulen raskaaksi, mutta jos en, maailma ei lopu.

Nyt pikkulikka vetää kädestä, eli pakko mennä.

Hyvää ja rauhallista Joulua kaikille, jos en enää ennen palstaudu. Pitää itsestänne ja rakkaistanne huoli.

ANI