***KULTAINEN 60-LUKU & VKO 50***
[color=FF3030]Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi, mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia
Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella
Emmi ja 37v, ja mieheni täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa
Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13, 2.ivf nega ja 3. ivf plussaa.
Trattis vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.
Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Ekaa yhteistä toivottiin 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06. Eka inssi tehtiin 10/06 ja tyttö syntyi 6/07.
vm69 Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Km 11/06 ja 3/07. Asustamme Uudellamaalla.
Levinia ' 69; mies ´66
lapsia ennestaan nelja tyttoa 15/11/8/4-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8, km 10/06. Viides siis tekosilla!
Teti olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.
mami_69 Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.
Pinkerton
Meillä on kolme lasta; kaksi leikki-ikäistä ja pieni vauva. Me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)
Isotikru: olen vm-69, mies kahta vuotta vanhempi
Asutaan pääkaupunkiseudulla, molemmat on työelämässä ja lapsiakin on 4, poika 13-v, tytär 10-v sekä kaksostytöt 6-v. Tuulimuna 10/06.
Ankkis Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi, 12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.
Hyrysysy Olen pienen -03-tammikuussa IVF-hoidon tuloksena syntyneen pikkuprinsessan äiti,jolla ikää on 3-viikon päästä 39v.
Maiti, 39 v, mies 32 v., ei lapsia ennestään. Yritystä 1,5 vuotta, selittämätön lapsettomuus. Hoidoissa.
syystoive, 39 v. mies 40, 5 lsta, 6. päättyi km 11/06. Asumme uusimaalla.
Kaoma, 38v., mies 34v. 3. hoitorupeama lakaa alkuvuodesta -07. Kaksi keskenmenoa ja kaksi kohdunulkopuolista raskautta.
Lintupien, vm67. Kaksi lasta, edelliset tulleet miltei heti yrittämään alkoittaessa, uusi toivottu odotuttaa itseään.
Minea68, mies -75 Keski-Suomesta. Kolme poikaa, -91, -01, -04. Keskenmenoja saman verran kuin onnistuneita raskauksia vuosien varrella.
mirjalii, vm -61, mies 49. Ent. liitosta lapset 24,22,17. Vauvakuume iski kovalla voimalla pari vuotta sitten, kun meillä asui toista kuukautta sellainen nuori perhe, jolla oli vajaan vuoden ikäinen poitsu. Otatin silloin kierukan pois ja elin toivossa..
Valdevina, ollaan molemmat 4-kymppisiä, meillä on kaksi teini-ikäistä nuorta. Tuulimunia 04/05, 07/05 ja km 06/06 nyt onnellisesti raskautunut.
Salome haluaa lisätä itsensä kuumeilijoihin. Ikää jo reippaasti yli 40. Meillä on kaksi pientä lasta ja minä (enemmän kuin mieheni) kuumeilen vielä sitä kolmatta. Kokemusta on tuulimunasta ja keskenmenosta.
Angeliq1 -68 vuosimallia, yhden lapsen (-01) mamma. Avoliitossa ja mies on nuorempi. Asun alle 50 000 asukkaan kaupungissa, jonne muutin viitisen vuotta sitten.
Riina67 hakeutumassa siunattuun olotilaan. 3 lasta, keskenmenojakin ollut.
Ximona; Olen siis ihan pian 40v täyttävä, kovasti on lasta yritetty, joskin ennuste on huono. Olen huomattavan ylipainoinen, tupakoiva ja vanha, lääkärit varmaan nauraisivat pihalle, jos menisin sinne lapsettomuuttani valittamaan. Keskenmenokin oli viime vuoden syksyllä, varhainen sellainen ja lääkäri totesi silloin, että saattoi olla onnenkantamoinen ja käski pudottamaan painoa. Niin teinkin, ja nyt on 10 kg pois, olo on tietty hieno senkin puoleen, mutta nyt on vähän ollut ongelmia näiden kuukautisten kanssa.
Peltimetsuri
Olen 37-vuotias, mieheni hieman vanhempi. Entuudestaan kaksi lasta, 4 v ja 7 v. Pääkaupunkiseudulla asustellaan.
Ullrike
Minä ja mies molemmat -64. Luomuna syntyneet pojat 06/03 ja 11/04.
Pippuri04
39 v, mies 8 vuotta vanhempi, lapsettomuus taustaa ja silti saatu kaksi ihanaa lasta hoidolla (2v ja 5v) ja nyt kolmosta kuumeillaan.
Snööpe
Minä 68, mies 65, pojat 12/02 ja 03/05, kolmatta odotellaan jouluksi ;)
-crisse-
Olen vm-69, viides hartaasti toivottu lapsi ois odotettavissa marraskuulle -07.
äitivelho
Täytin juuri 38. 2 biologista lasta on jo. Vauvakuumetta yritetty hillitä jo 3 vuotta.
hobe69
Olen -69 ja mies -73. Yksi poika, vm-06. Muita raskauksia tuulimuna 11/04, ja pikkuisen alkion menetys 05/07.
Plussanneet 60-lukulaiset:
Teti la 20.2.07, poika syntyi .2.07
Emmi la 25.3.07, tyttö syntyi 4.4.07
Tale68
Pinkerton, tyttö syntyi 16.5.07
Mutkala-65, tyttö syntyi 21.5.07
Panjo
Sonjaemma 11.6.07, poika syntyi 13.6.07
Senniina 27.6.07, tyttö syntyi 19.6.07
Valdevina 21.7.07, poika syntyi 15.7.07
niisku65
Yllätysäiti
Levinia 15.9.07 , tyttö
syystoive 16.9.07
Pietu 13.11.07, " pullapoika"
Isotikru 22.11.07, poika syntyi
Peltimetsuri 21.12.07
Wemppa 29.12.07
Ankkis
Minea68
Äitiwelho
Kommentit (60)
Ihania kuvia kaikista vauvoista! :))
).( Edelleen kipeänä. Kuume ja paleltaa, korva kipeä, silmät tulehtunut. Eikä koskaan saa levätä... Kaiholla muistelen, kun joskus on sairastanut ja sai maata sängyn pohjalla ilman huonoa omatuntoa. Tuotiin kuumaa mehua ja kaikkea herkkua... Nyt sitä vaan painaa menemään samalla lailla, kun ei olisi ollenkaan kipeä. Arjen on rullattava, vaikka olis pää kainalossa. *syvä huokaisu* Kun sitä menee vaan, niin ei mieskään (puupää!) tajua, ett on oikeasti kipeä. Pitäs voihkia ja maata lähes pökertyneenä sängyssä, ett se uskois mun olevan sairas. heh heh... Soittelee vaan, ett se ja se pitäs hoitaa ja tää ja tää pitäs tehdä... grrrr...
Täytyy täst lähteä hakee eskarilaista kotiin. Ai niin, ovispäivät meni sitten ohi peiton pöllytykseltä! :((( Oon ollut niin rätti, etten millään jaksanut hommiin, vaikka mies oli aivan valmiina... Oon pettynyt nyt itseeni!!! :(
myöhemmin taas... ;)
kun on leivonta kesken.
Emmi, en aio mennä töihin maaliskuun lopulla. Olen ainakin ensi vuoden kotona, vaikka kiviä pitäis syödä. Tää on niin ainutlaatusta, että otan nyt kaiken irti, jos vaikka on viimenen kerta.
Ihana Tikrunpentu, haleja sinne!!
Angeliqille paranemistoivotukset!
ja kaikkea hyvää tietysti kaikille!
linssiin Tikrunpennun kuvasta isosiskon hellässä hoidossa.
Ultrassa näytti kaikki hyvältä. Jalkovälissä ei näkynyt mitään eli kai tässä täytyy tytön nimeä ruveta mietiskelemään, pojalle olisi nimi jo valmiina. Kätilö sanoi, että sektiolla syntyy tämäkin automaattisesti kahden sektion jälkeen. Istukka tosiaan on kohdun etuseinässä ja 20cm kokoinen limppu, joten ei ihme, ettei liikkeitä kamalasti tunnu.
Nyt lähden keskustan humuihin ostamaan teinille kuukauden odotettua talvitakkia. Onneksi ei ole ollut kovin kylmä tähän mennessä.
Suloisia neitejä ja yksi pikkuherrakin täällä ihailtavana! Ihan tippa linssissä ihailin. Kiitos kuvista kultaiset.
En kerkee tarinoida, muuten kuin että yhdeksäs viikko puolessa välissä, kaikki sen suhteen ok. Ylihuomenna sitten selviää, onko masussa oikeasti joku. Vatsan päältä ultrataan, mutta kyllä syke sieltä jo pitäisi näkyä. Melkein voisi sanoa että totuuden hetki on silloin. Pelottaa ja jännittää ja toiveikas olo yhtä aikaa.
-minea-
Angeliqelle paranemista!!
Minealle tsemppiä ultraan. Kaikki on hyvin, mutta senhän jo tiedättekin. Jännitys on sallittua, mutta pelko turhaa. Tulethan heti sitten kertomaan kuulumiset... siis kun ehdit.
Ankkis: Mukavia uutisia sinulla!
Tänne ei uutta, paitsi eilen sitten taas illalla tuli uusi ihmeellinen " oire" . Oikea jalka ja käsi puutui koko ajan. Pelotti mennä nukkumaan, kun ajattelin, että jospa pääkin alkaa kohta oikealta puolelta puutumaan. Nyt kaikki on kuitenkin ihan normaalisti.
wemppa 37+4
Eka ilta suoritettuna :-)) Ja mun tuurilla vauva heräsi jo 3.30 ja hänen kanssa sitä sitten oltiinkin hereillä klo.5.30, joten arvatakin saattaa ettei työfiilikset ole kovin korkealla. Neiti edelleen on nukkumassa, mut mä olen sellainen, jos töihin olen menossa niin unesta en saa kiinni, ja muutenkin täytyy tehdä miljoona asiaa kotona ennen lähtöä. Huomenna on vp, ja silloin lepään sen minkä voin, ja ulkoillaan.
Iso-T, ihana pikkuinen vaavi oli isonsiskon sylissä, nyyhhkis nyyh .. Miksi vauvojen pitää olla noin mahdottoman ihania(?) Onnea ja vauvailoa sinne teille !!!
Wemppa, kyllä se siitä .. Eihän ole kuin muutama viikko ja sitten on meillä taas uusi kultainen ihmeteltävänä. Koita jaksaa nämä päivät, vaikka raskasta se masun ja kaikkien muidenkin oireiden kanssa on. Onko teidän perheessä jo kova vauvan odotus päällä, meinaan lapsilla ???
Hyvä, että mineankin suunnalla kaikki hyvin !!! Nyt vain peukut pystyyn, että masukki on siellä missä pitääkin. Voi hyvin ! Ja lykkyä ultraan.
Senniina viherrän kateudesta :-// Meinaat siis olla kotona .. Voi kun olisikin se mahdollisuus, mutta me kun aivan varmasti jouduttaisiin syömään pieniä kiviä ja varmaan muuttamaankin korpikuusen kannon alle, jos kotiin jäisin, joten pakko ahertaa, vaikka tiinun kanssa olisi kivempaa. Jos sitten seuraavan kanssa saisi olla ainakin vuoden kotosalla, kun mieskin lopettaa opintonsa. Senniina sinä kun olet sosiaaliviranomainen :-)) niin kerros, että voiko mm. asumistukea saada omistusasuntoon, kylläkin velkaiseen ?? Ai niin taitaa ollakin kelan juttuja- Anyway koitan tehdä töitä mahdollisimman vähän eli max. 4 iltaa/vko ja loput olen kotosalla.
Tetiä olen kaivannut ' ihan oikeasti' missä oikein olet ja onhan kaikki hyvin ?? Käy kertomassa kuulumiset !!!
Nyt jos laittaisi omat kamppeensa lähtökuntoon ja tiinun kassin valmiiksi ja sitten tekisi ruokaa, ja neiti varmaan tuossa ysin pintaan herääkin. Hyvää keskiviikkoa kultaiset. t. emmi
Emmi: Kiitos, kyllä yritän jaksaa. Eikä tosiaan enää mene kauan siihen hetkeen kun saan vauvan syliini. Täällä kotona odotus on hieman tasaantunut. Kun joulukuu alkoi, kaksi vanhinta tyttöä melkein hyppivät riemusta " tässä kuussa tulee vauva" , mutta nyt on heillä niin paljon kaikkea muuta jouluun liittyvää oheistapahtumaa, että vauva on hieman jäänyt taka-alalle. On kerhojen ja harrastusten pikkujouluja ja myöskin kolmasluokkalaisella jo paljon kokeitakin koulussa.
Mutta kun tässä eräänä iltana katsottiin jo valmiiksi vauvan kotiintulo vaatteet mun sairaalakassiini, niin kyllä siinä heidän silmissään huomasi olevan sellaisen intomielisen katseen, että tiedän heidän tosissaan odottavan vauvaa. Keskimmäinen kyllä eräänä iltana rohkaisi mielensä ja sanoi:" Äiti, mä olen vähän kuullut ja lukenut, että kun vauva tulee, niin muut lapset ei enää saa niin paljon huomiota..." Oli tyttö vähän alistuvan oloinen ja halasin häntä ja sanoin, että ihan samalla tavalla teitä kaikkia rakastan kuin ennenkin, vaikka tulisi sata vauvaa...
Lepäilehän sitten Emmi vapaapäivänä!!
wemppa
että mulla alkaa ns. piinaviikko. Ei kyl puuhailtu oviksen aikaan, jos se ovis oli silloin, kun luulen :) mutta jos vaikka jostain kumman syystä aiemmat puuhailut auttaisivat? Huomisesta ens viikon perjantaihin, niin pitäs tädin tulla, jos tulee.
Kierto on ollut niin sekaisin taas. Just ku luulin sen tasaantuvan siihen kp 28, niin tuli se kp 22/28 tohon väliin. Papan kuoleminen ja hautajaiset siinä yms. saattoi tietty vaikuttaa siihen?
Jos raskausoireiksi vois lukea väsymyksen, niin sitten varmasti olen raskaana ;) Päikkäreitä on tullut otettua. Kohtua nippailee oudosti. Tosi kipeästi. Ei ole ollut aiemmin tällaista. Voiko olla raskausoire? Rinnat on kipeät. Juu juu... Toiveajattelua ja varmaan eilisen TV1 ohjelman vaikutusta, ett kaikki oireet on raskausoireita. Katsoiko kukaan sitä monikkoraskausohjelmaa? IIIIIhania vauvoja! En nähnyt sitä kokonaan valitettavasti. Lopun vain.
Saa nähdä, miten käy? Piti olla vika yrityskerta... Poika illalla ihan yhtäkkiä valitti ett miksen mä hanki vauvaa mahaan, kun ois kuulemma niin ihanaa, ku olis sisko tai veli... *syvä huokaisu* Mitäpä siihen?
Ja taas täytyy rientää eskarilaista hakeen... Onneks sain lääkäriin ajan tänään. Oon nimittäin syönyt särkylääkettä kiitettävästi, mikä ei taida ainakaan auttaa raskautumista?
halit kaikille vauvoille ja äideille kans... :D
PS. Kertokaapa vielä raskautumisoireita, jos vaan jaksatte toistella taas niitä! Saa ainakin vielä tämän kerran tarkkailla itseään sen varalta tän piinaviikon ajan... Kuinka aikaisin ne herkimmät testit näyttivät raskauden?
Hei sullahan on juuri NIITÄ OIREITA!! Nyt alan sitten kovasti peukuttamaan sun puolestasi. Olipa hienoa jos nyt tärppäisi. Ja jos ei nyt, niin älä pidä sitä vuoden loppua takarajana... kun kerran poikakin siellä kaipaisi tuloa isoveljeksi.
Minä katsoin molemmat osat siitä prisma-dokumentistä. Oli huimaa nähdä kun ne neloset syntyi. Sieltä vaan lääkäri nosteli niitä kohdusta. Mieskin katsoi sen kakkososan ja kun kauhistelin sitä miltä alatiedynnytys näytii, hän tyynesti totesi " nii-i, tuommosta se on ollu joka kerta..."
Mutta tosiaan, täällä nousee nyt molemmat peukut pystyyn ja toivotaan onnea ja että sun piinasi päättyy plussaan.
wemppa
Joo kirjoitin pitkät tarinat mutta katosi vaan jonnekkin.
Hengissä siis ollaan ja kaikki on ihan hyvin. Pientä väsymystä ja masista oli tuossa mutta nyt joulun odotuksessa nekin on karissut paitsi ainahan tuo väsyttää.
Poju on jo iso poika ja seistä töröttää joka paikassa. Kova on menijä ja eilen oppi konttimaan ja on melkein kymmenen kuukautta. joka paikassa mennä rämplyttää ja kaikki kielletty on hauskaa:)
Joulua ollaan yritetty tässä vähän laittaa kunhan tuolta pikku apulaiselta olen saanut tehtyä. Kovasti on hommassa mukana :)
Yösyönnit lopetettiin tuossa kuukausi sitten ihan kivuttomasti kun Poju nukkui kaksi yötö putkeen ihan koko yön niin siitä sitten jäi pois. yöt on välillä aika levottomia ja joutuu useaan otteeseen heijaamaan uudestaan uneen mutta onneksi mahtuu niitä mukavia öitä jolloin nukutaan kiltisti koko yö.
nyt pitää lopettaa. Oikein mukavaa joulun odotusta kaikille kultaisille!
T:Teti ja Poju melkein 10 kk
Teti: kiitos sinullekin kuvasta. Ihana ilopilleri siinä just sen näköisenä, että jos pöydällä jotain olisi, käteen jäisi...
Musta tuntuu, että tässä koneessa on joku magneetti. Koko ajan joku suorastaan vetää mua tänne.
Mutta kyllä mäkin sitten rauhoitun, kun vauva syntyy.
wemppa
Emmille, että voi saada asumistukea omistusasuntoon. Kelan sivuilta löytyy laskentaohjelma, jolla voi tsekata mahikset.
Ihana pikkuinen Tetillä! Ja onnittelut yösyönnin lopetuksesta! Meilläkin varmaan joskus rippikouluikään mennessä päästään siihen;-)
Angeliq pääsi sittenkin piinaamaan. Peukutuksia! Raskausoireista muistan elohiiren oikeassa silmässä (vitsi, vitsi, mutta kuitenkin), voimakkaat repäsykivut seisomaan noustessa, palelu, toisen nännin turpoaminen (sekin muuten oikea), neulamaiset pistokset kohdussa. Noi viimeiset olivat oikeastaan sitten, kun jo varmasti tiesin raskaudesta. Ns. ennakko-oireisiin en ole koskaan uskonut, eikä niitä tainnut ollakkaan. Ihan normi-pms:t, kuten aina.
Wemppa, mulla on molemmat muksut lähteneet syntymään tosi ylhäältä eli ei se laskeutumattomuus välttämättä tarkoita, etteikö vois lähtö tulla..
Hellurei ja hellät tunteet, nyt unohtui mitä piti lausua.
(En tää minä ole... vaan se sivupersoonani otti nyt vallan ja alkoi kirjoittaamaan...)
Senniina: Meilläkin kun esikoinen nukkui tosi huonosti tossa 1,5 - 2v ikäisenä ja otettiin sitten meidän sänkyyn, niin ajattelin, että eiköhän rippikouluikäisenä jo nuku itsekseen... Ja kuopus söi öisin 10 kk. Kun kaksi ekaa olivat lopettaneet yösyönnit n. 2 kk:n ikäisinä. Että kyllä ne kaikki ajallaan.
Ja Senniina, mä en ikinä voi unohtaa sitä elohiirtä silmässä. Se oli niin huippujuttu näissä meidän oireissa. Mulla oli muutama viikko sitten useana päivänä vasemmassa silmässä elohiiri, ja voit uskoa, että ajattelin sinua silloin. Hölmö tunne, kun alkoi naurattamaan ja joku kysyi mikä nyt noin huvittaa... selitä siinä sitten, että no eikun tuli vaan mieleen senniina...
Joku muukin sanoi mulle, että vauva laskeutui vasta synnärillä, joten ehkä sitä lähtöä voi alkaa sitten kohta jo odottelemaan.
Niin, muuten oliskohan Peltiksellä jo vauva, kun ei ole vähään aikaan kirjoitellut..? Tai sit kaikki ei vaan ole niin jumissa tähän pinoon. Onneksi en minäkään.
wemppa
Lupaavalta kuulostaa! Peukutan täällä ihan täysillä että plussaat nyt tässä kierrossa ja hartaasti pyydän että vedät mut mukanasi plussahuumaan..
Voi kun mä niiiin toivon!
walo
Olen pitkään lueskellut teidän kirjoituksianne ja kaikki tunnutte niin tutuilta.
Siispä rohkaistun ja kirjoitan teille esitelläkseni itseni. Olen vm -67 ja meillä on ennestään 3 lasta. Asumme täällä Hämeessä. Kirjoittelin kultaisiin 60-lukulaisiin odotuspuolella v. 2005-2006 eri nimimerkillä ja sieltä ainakin sonjaemma on tuttu, plussasimme silloin perättäisinä kuukausina. Meidän toinen lapsemme on tehty koeputkessa ja tämä kolmas oli toivottu mutta ns. luomuyllätysvauva. Meille syntyi heinäkuussa 06 poika ja sitten helmikuussa -07 plussasin jälleen, kun menin alkuraskauden ultraan niin pettymys oli suuren suuri kun sykettä ei löytynytkään sen jälkeen ultrattiin vielä kaksi kertaa ja sanottiin että on todennäköisesti tuulimuna tai sitten sikiön kehitys oli loppunut aivan alkumetreillä. Aikamme odotimme että sikiö tulisi omillaan ulos mutta 11 raskausviikolla olin jo aivan hermona kun mitään ei tapahtunutkaan siitä sitten jouduin kaavintaan ja kaikki meni oikein hyvin sen suhteen. Kesän aikana yrityksemme jatkui, mutta historiani tuntien epätoivo valtasi mieleni ja olin varma että lapsilukumme on täynnä eikä meille enää suoda luomuvauvaa. Raskaustestejä olen tehnyt aivan liian monta ja joka kerran kun olen tuijottanut tyhjään valkoiseen ruutuun niin ajattelin että tämä oli vihoviimeinen kerta kun testaan ja niin ajattelin myös tälläkin viikolla että en enää testaile vaan odotan kun menkat alkaa. Kuinka ollakaan kaapistamme löytyi yksi raskaustesti jonka luulin jo tehneeni aikapäiviä sitten. Miheni lähtiessä töihin hipsin vessaan ja pissasin tikkuun ja siihen tuli 2 viivaa...... Nyt en meinaa pysyä nahoissani kun olen aivan varma että se on jälleen tuulimuna tai jotain muuta. Noin nyt olen saanut kertoa/jakaa salaisuuteni jollekin, miehelleni kerron sitten kun olen muutaman päivän odottanut ja viikonloppuna ajattelin testata uudelleen hänen kanssaan. Plussatuulia toivottelen kaikille kultaisille t. Helmi-ina
Tikrunpentu nukkuu vielä...joten muutaman rivin ehdin laittaa??
Ihania kuvia te kaikki olitte aarteistanne laittaneet KIITOS !!
Wemppa kamuseni mä just aamulla mietin sua kun Tikrunpentu tissitteli että kuinka rankkaa ne vikat viikot on henkisesti ja kyllä mulla ainakin fyysisestikkin niiden kremppojen kanssa...jaksuhaleja sinne ja mä tiedän että vaikka kuinka kaikki sanoo että aika menee nopeaan ja päläpälä niin se ei itsestä siltä tunnut kun haluaa että mullle se vauva tänne syliin ja heti !!
Ihanaa että teilläkin isommat odottaa jo malttamattomana vauvaa, meillä varsinkin kuopukset oli aina koulusta tullessaan ihan raivona löytäessään mut kotoa että eikö se " emppe" tänäänkään ole syntynyt...
Helmi-Ina tervetuloa joukkoon ja Onnea plussasta!!
Angeliq mä pidän täällä peukut ja varpaat pystyssä että se olisi nyt Plussa !! Oireet on ihan lupaavia, mulla tikrunpennusta eka oire oli se palelu ja kamala selkäsärky... väsymys ja kuvotus tuli sitten vasta testaamisen jälkeen jos oikein muistan..
Senniina moikkelis moi !¨Joko olet kaivanut sen " kyrdepipon" esille...???
Teti mukava kuulla pitkästä aikaa sinustakin , onnellista joulunodotusta sinnekkin !!
Emmi mä voin vaan kuvitella kuinka sydäntäraastavaa on jättää Tiinu hoitoon vaikkakin isille ja omille vanhemmille ja mennä töihin...
Jaksuja sinne työelämään!!
Minealle jaksuja sinne odotukseen, tuu kertoo mitä sinne masuun kuuluu!!
Ankkikselle onnea hyvistä ultrakuulumisista !! Vai tytön tyllerö ihanaa saat mennä ostelemaan kaikkia ihania tyttöjen hömpötysvaatteita!!
Eipä silti on pojillekkin kaikkea kivoja vaatteita nykyään..
Pietu huhuu mitä kuuluu??
Nyt on mentävä " lypsylle" kun Tikrunpentu vaan koisii...
Mukavaa loppuviikkoa kaikille !!
Isotee+ tikrunpentu 11 vrk
Ensinnäkin Onnittelut Isotikrulle pojasta! On niin miehekkään näköinen pikkumies ja ihanasti isosiskon hoivissa.
Ihania kuvia olitte laittaneet. Pinkertonin pikkuneiti on todella kaunis lapsi! Kyllä teillä isi saa jo haulikkoa rasvata siltä varalta kun kollit alkaa nurkilla kiertää. Oliko teidän muillakin lapsilla noin mahtavat hiukset syntymästä asti?
Sulosia nappisilmiä oli muutkin, Tiinu ja Meral on kasvaneet tosi paljon. Onko Meralilla tukka vaalentunut, vai muistanko väärin, että olisi ollut ensimmäisissä kuvissa tummempi tukkainen. Täälläkin on samanlainen kuolaprinssi, vielä ei ole hampaita tullut. Tetin poika on ja niin äijää kun seistä tojotti kuvassa. Mahtava ilme!
Tässä on ja uudempi kuva meidän ukkelista:
http://www.aijaa.com/v.php?i=1335810.jpg
Pikkumies on kohta 5 kk ja täysimetyksellä vielä mennään. Nyt on pari viime yötä ollut levoton, nukkuis vaan tissi suussa. Kai sitä on vaan uutta niin paljon tullut ettei oikein tahdo rauhoittua kunnolla. Päivällä vetelee vaunuissa 2-4 tunnin unia. Ääntä miehestä lähtee (siis juttuääntä) ja vauhti ois kova, jos vaan pääsis liikkeelle ja siks joskus meneekin ihan hemo kun ei vaan liiku!
Pietu nautiskelee omasta vauvelista, kiva oli lukea terkkuja sieltäkin ja ihanaa joulun alusaikaa teille.
Joko Peltis on lähtenyt hakemaan omaansa?
Wempalle jaksuja viimeisille päiville, ne on tuskasen hitaita tunteja viimeisten viikkojen aikana! Varmaan menee sulla tää joulun alusaika yhtä hitaasti kuin lapsilla kun kuumeisesti odottaa joulupukkia. Eikä niistä viimeisistä hetkistä kauheesti enää nauti kun joka paikkaa kolottaa ja ahdistaa eikä oikein mitään jaksa. Sitten kun tulee se hillitön tarmon puuska niin sen melkein tietää, että lähtö lähenee.
Emmikin lähti jo töihin! Apua miten nopeesti aika on mennyt. Muistan kun vasta luin sun viimeisistä viikoista miten teit julmetun pitkiä kävelylenkkejä jne. Toivottavasti ei tartte kauaa töissä olla ja pääset kohta vaikka uudelleen äitiyslomalle! Hyvää joulua teille ja suloiselle Tiinulle suukko!
Jäi se d-nappi painamatta, kaikille odottaville hyviä vointeja, kuumeilijoille +-tuulia, uusille tervetuloa mukaan!
lunta odotellen!
t. Valtsu
Heti alkuun on sanottava että murheen murtamana olemme. Sikiö kyllä löytyi ja kehitystä oli viimeksi katsottuun tapahtunut (kasvua). Mutta sykettä ei saatu näkymään. Uusintaultraus ensi tiistaina, koska onhan se ohuen ohut mahdollisuus että syke sitten saataisiin näkyviin, se ultraus tehdään sauvalla alakautta. Tämänpäiväinen tehtiin vatsan päältä.
Mutta vaikka kuinka hedelmöittyminen mahdollisesti tapahtunut myöhemmin, niin en jaksa enää uskoa että tässä hyvin kävisi.
Toivonkipinä on sammumassa.
Mitään ulkoisia merkkejä ei keskenmenoon ole, mutta eihän se kerro yhtään mitään.
Luojan kiitos sain saikkua tuohon Tiistaihin asti, pää ei kestäisi olla nyt töissä.
Minea ei kohta enää jaksa.
Kyllähän se onnistui, kiitos! Noita ihan pienten kuvia katsellessa ei millään malttaisi odottaa sitä omaa nyyttiä syliinsä. Lainaatko minuutiksi omaasi..?
Vaikka varmaan riittää teidän pikkuisella sylissäpitäjiä jo muutenkin.
Suloinen poitsu!
wemppa (joka ei vieläkään ole mennyt nukkumaan.... vaan jumittui koneelle.)