Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies keikkahommissa, miten parisuhde kestää?

Vierailija
09.12.2007 |

mun mies on viikot pois kotoa ja avioliitto on alkanut ratkeilla liitoksistaan.. vieraannumme toisistamme ja riitelemme viikonloput.. miten teillä on selvitty?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikeen houkuta.

Vierailija
2/4 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi huolissani, koska meillä on maatila, jota yksin hoidan viikot ja olen itsekin erittäin työllistetty.. eläimet eivät anna lomaa viikonlopuiksi, koska ovat myös silloin ruokittava ja hoidettava.. Meillä myös pieni lapsi ja toista yritetty kolmatta vuotta.. nyt suunnittelin ottavani ehkäisyn käyttöön, kun liittokin näin natisee.. mutta.. menkkoja ei kuulu..

Yhden lapsen kanssa pärjään kyllä yksinkin.

Kauheaa edes ajatella tällaista ennen meillä meni niin hyvin. Nyt mies ollut vasta vähän aikaa muualla töissä ja tuntuu, etten tunne häntä enää.. Navettahommatkin on hienolle edustajalle liian kova pala tulla viikonloppuisin auttamaan ja lisäksi työ on niin huolimatonta, että ennen hoidan jo itsekin.

Miehen mielestä valitan joka asiasta, mutta miksi hän ei voi tehdä asioita niin ettei tarvi aina sanoa.. Parempi, kun antaa olla, teen itse.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa jo toivomaaan, että lähtisi jo. Kamala sanoa se näin mutta niin se on. Meillä suhde on kestänyt vajaa 8-vuotta ja aina kun mies tulee kotiin niin on aivan ihanaa. Tavallaan suhde pysyy tuoreena kun ei olla jatkuvasti yhdessä.

Vierailija
4/4 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. en tiedä, mitä mun pitäisi tehdä.. pitääkö vaan hyväksyä, että mies on laakereillaan viikonlopun, kun minulle tulee lisähommia, kun hänkin on lisäämässä pyykkivuorta ja tiskiä.. milloin on minun vapaa? Ennen hoidettiin eläimet yhdessä ja joskus sain myös itse nukkua myöhään, kun hän hoiti aamutoimet.

Nyt hoidan kaiken yksin, joka päivä ja hänen mielestään se ei ole mitään, kun saa olla kotona.. välillä tuntuu, että minäkin haluaisin lähteä fiininä edustajana kiertämään Suomea. Onhan minulla itsellänikin kaupallinen koulutus.

Toisaalta tämä maala asuminen sopii meille ja on ollut kivaa tähän asti. Kyllä minä noista eläimistä pidän ja vanhasta talosta ja onhan täällä lapsenkin hyvä olla. Nyt vain minusta tuli hetkessä yksinhuoltajakin.. en sitä ennen niin ajatellut.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi