Lue keskustelun säännöt.
Anne Moilanen naisasialiiton unionista eilen tv 1 jälkiviisaissa- loistavaa!
08.11.2008 |
Kiva katsoa nuoria fiksuja naisia julkisuudessa-
tulevaisuutemme naiset on taattu!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toivottavasti et ole tosissasi