Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suostui toiseen lapseen, muttei halua " tekemällä tehtyä" !

Vierailija
09.12.2007 |

Meillä siis yksi lapsi 3,5v ja mulla on ollu enemmän ja vähemmän vauvakuumetta jo reilusti yli puoli vuotta. Nyt vauvan ja lapsen kaipuu on kasvanut niiiiiin suureksi, etten juuri muuta ajattelekaan. En olisi uskonut, että minä joskus kärsin vauvakuumeesta. Pari iltaa sitten mies vihdoin sanoi, että vauva saa tulla. MUTTA meillä on aika harva seksielämä, niin harva, että sillä tahdilla tuskin tärppää. Mies siis on valmis luopumaan ehkäisystä, muttei halua panna montaa kertaa viikossa, jos tarkoituksena on vain lapsen teko. aika ristiriitaista. Miten teillä muilla? Miten te muut " teette" vauvoja?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vittumainen ukko ap:lla..

Vierailija
2/27 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin miestäsi. Relaa tai tuo on entinen avioliitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ovistikut käyttöön vaan, eihän siihen tarvita kuin 1 kerta kun ajoitus on oikea.

Vierailija
4/27 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jokainen, joka on kärsinyt samasta " vaivasta" , ymmärtää.. ap

Vierailija
5/27 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kertonut että nyt olis ne hetket meneillään vaan yritin vaan olla mahdollisimman viehkeä silloin. Yleensä onnistui! :)

Vierailija
6/27 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahdil, mahikset olemattomat. ap

Vierailija
7/27 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kärsinyt lapsettomuudesta, ja minulle oli selvää, kun kerran lapsia haluttiin, tehdä kaikki mahdollinen, jotta voisin tulla raskaaksi.

En voi tässäkään tilanteessa ymmärtää niitä, jotka vain odottavat ja katsovat mitä tapahtuu.

Vierailija
8/27 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En todellakaan kertonut että nyt olis ne hetket meneillään vaan yritin vaan olla mahdollisimman viehkeä silloin. Yleensä onnistui! :)

Mies suostui VIHDOIN yrittämään lasta, minulla on vauvakuume ollut jo vuosia! Ja tiedän, että jos hössötän asiasta hirveästi, niin mies ei jaksa kuunnella ja seksi alkaa hänestä tuntua siltä, että minä käytän häntä vain siksi, että tulisin raskaaksi. Joten, aion seurata milloin olisi ovis ja saada mies innostumaan silloin (toki nyt muutenkin, mutta en painosta :)) Enkä todellakaan puhu hänelle oviksista tai muusta, tiedän että osaan hössöttää kunnolla jos innostun jostakin joten yritän pitää itseni kurissa :)

Vierailija
9/27 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi nyt panna niin paljon kuin jaksaa, jotta tulet raskaaksi ja sitten lyöt taas ovet kiinni. Ukko yrittää pelata lisää panoaikaa itselleen ettet raskautuis heti ekasta kierrosta.

Harmi jos on tuollainen seksielämä...

Vierailija
10/27 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia kun on tehty niin määrä on triplaantunut, eikä miestä ole haitannut ;) Päin vastoin...

Vierailija
11/27 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksielämä välillä hyvinkin aktiivista, välillä mitään ei tapahdu kuukauteen.

Alussa emme halunneet lasta, eli keskeytimme yhdynnän ennen laukeamista/käytimme kumia/suosimme " varmoja päiviä"

(HUOM: lapsi EI olisi ollut katastrofi...!)

Nyt sitten olemme luopuneet kaikista ehkäisykeinoista, eli ei kumia/lasketa varmoja päiviä/keskeytetä kesken kaiken. Minä uskon kohtaloon, lapsi tulee jos on tullakseen. Tosin jos meissä on jotein vikaa, niin ehkä muutaman vuoden kuluttua menemme lääkäriin selvittämään miksei lasta kuulu.

Mutta noin periaatteessa, en ymmärrä että lasta pitäisi tekemällä tehdä. Tavalla seksistä poistuisi se spontanius, jos pitäisi ajoittaa oviksen aikaan se jne.

Vierailija
12/27 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta noin periaatteessa, en ymmärrä että lasta pitäisi tekemällä tehdä. Tavalla seksistä poistuisi se spontanius, jos pitäisi ajoittaa oviksen aikaan se jne.

Näin ainakin minulla, joten seksi silloin on todella luonnollista eikä mitään pakkopullaa :)

Vierailija
13/27 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miehille arka paikka. Hän pelkää että kesken seksin tulee mieleen että tässä sitä nyt vauvaa laitetaan alulle ja sitten lerps. Sitä häpeän määrää...

Siksipä teet kuten sinua on neuvottu, ovistikut käyttöön ja vähän oveluutta. Ota myös huomioon se että harrastatte seksiä myös silloin kun ei olisi oviksen aika. Muuten mies tulee epäluuloiseksi.

Vierailija
14/27 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro jo jotain siitä, kannattaako alkaa yrittää toista lasta?

Vierailija
15/27 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pari kolme kertaa kuussa. Muuta puuhastelua kyllä itse yhdyntäkertoja enemmän. ap

Vierailija
16/27 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä, että lapset on tekemällä tehty? Meillä kaksi tekemällä tehtyä lasta, eikä meitä kumpaakaan kaduta... Haluttiin lapsia, tehtiin lapset (ajoittamalla yhdynnät oikein ja lisäämällä niitä). Big deal. Kyllä rakkaudentäyteiseen avioliittoon mahtuu myös " pakkoseksiä" silloin tällöin lapsenteon merkeissä ;)

Vierailija
17/27 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätys huomata, että mies ajattelee ihan päin vastoin. Oikuttelee. ap

Vierailija
18/27 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meni seksistä ilo pitkäksi aikaa molemmilta. Melkein 2v. meni, ennen kuin tärppäs. Kolmas saikin sitten alkunsa toisesta kierrosta:D Olin jo varautunut piiiitkään odotteluun, mutta toisin kävi.

Vierailija
19/27 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on aina sekstailtu niin, että pari kertaa viikossa halukkaasti. Lapset on tulleet niin, että tulevat jos on tullakseen, eli jos ei huvita, niin ei sen takia aleta panemaan.

Kun ajattelen asiaa miehesi kannalta, niin onko vähän hassua, muuten teillä on aika harva seksielämä mutta kun sinä haluat lapsen, niin olisit valmis useampaan otteeseen sekstailemaan. Miksiköhän et halua muulloin kuin silloin kun sinulla on taka-ajatuksia?

Vierailija
20/27 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei ole kuin nimeksi, haukut miestäsi, eikä teillä ole edes kunnon puhevälejä. Minusta tuo ei ole uuden lapsen paikka, vaan ihan jonkin muun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän