Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joiden mielestä Harri Syrjänen (kokki TKK-kisassa) on tosi hottis?

Vierailija
05.10.2013 |

Siis ihan mahdotonta pysyä aloillaan sohvalla, kun se telkkarissa näkyy! Kauniimpia silmiä miehellä en muista kenelläkään muulla nähneeni! Onkohan tuo varattu (noh, turha kysymys, tottakai se on...).

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seukkasi joskus vuosia sitten Sanna Mämmin (ent. radiojuontaja, nyk. mikä lie) kanssa. Sanna Mämmi kertoi eräässä haastattelussa, että pitkään kestänyt parisuhde päättyi eroon ja erityisen kipeää ja loukkaavaa oli se, että erossa tämä toinen osapuoli solvasi hänen ulkonäköään ja haukkui rumaksi. Ei maininnut miestä nimeltä, mutta jotenkin rivien välistä pystyi lukemaan, että Syrjäsestä oli kyse. Iva ja pilkka aiheutti eron jälkeen pitkään kestäneen epävarmuuden omasta ulkonäöstä ja viehättävyydestä.

Vierailija
22/41 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vaikuttaa ihan mu*****lta. Veemäisen ja kylmän olonen ihminen. Ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sillä muuten meikatut silmät noissa TKK-ohjelmissa? Jotenkin ne silmät tulee paljon paremmin esiin niissä kuin esim. kokkiohjelmissa tai TKK:n harkoissa kuvatuissa pätkissä.

Vierailija
24/41 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, etkö oo nähny soppamiestä :P Ihan tajuton... Naurattaa vieläkin jotkut ne jutut ja sitten se silmänruoka... Aah... :)

Vierailija
25/41 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on soppamies?

Vierailija
26/41 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kuolla kun katselin Soppamiestä.

Nam...

Vierailija
27/41 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäsen kokkiohjelman nimi

Vierailija
28/41 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä jaksossa Harri Syrjänen meni kauppaan ja pitipä ostaa ruuanlaittoa varten munia. "Tää munahomma on räjähtänyt ihan käsiin", Syrjänen sanoi munahyllyllä, kun oli vapaan kanan munaa, omega mitä-lie-munaa ja luomumunaa..! Mä nauroin ihann kippurassa, kun just oli itsekin katellu hyllyillä, että valitse täältä nyt sit vaan munaa, ku niitä oli viittäkymmentä sorttia.

Vierailija
29/41 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan Syrjäsen nakukuvaa Hesarin kuukausiliitteeseen (siellähän on aina joka kuukausi joku julkkis nakuna ns. taidekuvassa).

Vierailija
30/41 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jäänyt mieleen kun se jossain ohjelmassaan valmisti kalaa ja julisti suureen ääneen että "tilli on perseestä". Nakkasi sitten tillit olkansa taakse.

Tykkään. Ja komea on hän! :)

Vierailija
31/41 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo-o, panisin. Ihana.

Vierailija
32/41 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, että keitähän kaikkia miehiä on palstalla fanitettu sitten hiihdon mm-kisojen 2001 ;)  Muistaako joku?

Vierailija
33/41 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kerran valmisti jotain minttuboolia ja uitti siellä isoa nippua tuoretta minttua. Puolivälissä ohjelmaa totesi kun liuos oli jo vähän saanut vihreää väriä ja muuttunut ihan sameaksi, että "ja tämäkin on kuin eräästäkin akvaariosta tää näkymä.."

Vierailija
34/41 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan aina sen, kun soppamies sovitti prismassa jotain ukkiloafereita ja totesi kuivasti: "harmaa on miesten uusi muotiväri." Oih, saisipa sen sarjan nähdä uudestaan...

Vierailija
35/41 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, just mietin samaa, mun mies kun on sitä mieltä että tanssiminen on homojen hommaa, mutta kun tuota kokkia katsoo tanssilattialla, niin kyllä siitä on homoilu kaukana :) Tanssihan on jos ei nyt rakastelua tai suoranaista panemista, niin ainakin esileikkiä muiden nähden :)

Vierailija
36/41 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tä? Kokkimies on kai ihan kätevä eikä tuo pahalta näytä, mutta aika tyhjät jutut, jotenki pompöösi juntti. Ei mun tyyppiä lainkaan.

Vierailija
37/41 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan montaa se H.S. on elämänsä aikana pannut... Oon kade, etten ole saanut olla yksi heistä. Maksaisin 1000€, jos saisin kokea sen ilon edes kerran.

Vierailija
38/41 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 00:35"]

Siis tä? Kokkimies on kai ihan kätevä eikä tuo pahalta näytä, mutta aika tyhjät jutut, jotenki pompöösi juntti. Ei mun tyyppiä lainkaan.

[/quote]

En oo nyt TKK:ta katsellut, mutta aikakin voi muuttaa henkilöä... Soppamiehenä silti ihan parasta (ja katseenkestävää!) viihdettä kokkina ever.

Vierailija
39/41 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en katso minäkään, miski katsoisin. Tsekkasin tyypin joskus vuosia sitten, kun yksi tuttuni puhui siitä niin innoissaan. Ei tehnyt vaikutusta. Mutta tietysti, jos paremmin tuntisin, vois tehdä. Näillä perustein ei kiinnosta kuitenkaan. Näin sen joskus 6 v sitten töllössä, ei tehnyt vaikutusta tai oli siis epäkiinnostava, tylsä suorastaan. Pidän ihan erilaisista miehistä.

Vierailija
40/41 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Harri Syrjäsellä krapula-ääni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme