Onko muita, joiden mielestä Harri Syrjänen (kokki TKK-kisassa) on tosi hottis?
Siis ihan mahdotonta pysyä aloillaan sohvalla, kun se telkkarissa näkyy! Kauniimpia silmiä miehellä en muista kenelläkään muulla nähneeni! Onkohan tuo varattu (noh, turha kysymys, tottakai se on...).
Kommentit (41)
Mun mielestä vaikuttaa ihan mu*****lta. Veemäisen ja kylmän olonen ihminen. Ei kiinnosta.
Onkohan sillä muuten meikatut silmät noissa TKK-ohjelmissa? Jotenkin ne silmät tulee paljon paremmin esiin niissä kuin esim. kokkiohjelmissa tai TKK:n harkoissa kuvatuissa pätkissä.
No, etkö oo nähny soppamiestä :P Ihan tajuton... Naurattaa vieläkin jotkut ne jutut ja sitten se silmänruoka... Aah... :)
Meinasin kuolla kun katselin Soppamiestä.
Nam...
Yhdessä jaksossa Harri Syrjänen meni kauppaan ja pitipä ostaa ruuanlaittoa varten munia. "Tää munahomma on räjähtänyt ihan käsiin", Syrjänen sanoi munahyllyllä, kun oli vapaan kanan munaa, omega mitä-lie-munaa ja luomumunaa..! Mä nauroin ihann kippurassa, kun just oli itsekin katellu hyllyillä, että valitse täältä nyt sit vaan munaa, ku niitä oli viittäkymmentä sorttia.
Odotan Syrjäsen nakukuvaa Hesarin kuukausiliitteeseen (siellähän on aina joka kuukausi joku julkkis nakuna ns. taidekuvassa).
Mulle on jäänyt mieleen kun se jossain ohjelmassaan valmisti kalaa ja julisti suureen ääneen että "tilli on perseestä". Nakkasi sitten tillit olkansa taakse.
Tykkään. Ja komea on hän! :)
Mietin vain, että keitähän kaikkia miehiä on palstalla fanitettu sitten hiihdon mm-kisojen 2001 ;) Muistaako joku?
Niin ja kerran valmisti jotain minttuboolia ja uitti siellä isoa nippua tuoretta minttua. Puolivälissä ohjelmaa totesi kun liuos oli jo vähän saanut vihreää väriä ja muuttunut ihan sameaksi, että "ja tämäkin on kuin eräästäkin akvaariosta tää näkymä.."
Muistan aina sen, kun soppamies sovitti prismassa jotain ukkiloafereita ja totesi kuivasti: "harmaa on miesten uusi muotiväri." Oih, saisipa sen sarjan nähdä uudestaan...
Joo, just mietin samaa, mun mies kun on sitä mieltä että tanssiminen on homojen hommaa, mutta kun tuota kokkia katsoo tanssilattialla, niin kyllä siitä on homoilu kaukana :) Tanssihan on jos ei nyt rakastelua tai suoranaista panemista, niin ainakin esileikkiä muiden nähden :)
Siis tä? Kokkimies on kai ihan kätevä eikä tuo pahalta näytä, mutta aika tyhjät jutut, jotenki pompöösi juntti. Ei mun tyyppiä lainkaan.
Kuinkakohan montaa se H.S. on elämänsä aikana pannut... Oon kade, etten ole saanut olla yksi heistä. Maksaisin 1000€, jos saisin kokea sen ilon edes kerran.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 00:35"]
Siis tä? Kokkimies on kai ihan kätevä eikä tuo pahalta näytä, mutta aika tyhjät jutut, jotenki pompöösi juntti. Ei mun tyyppiä lainkaan.
[/quote]
En oo nyt TKK:ta katsellut, mutta aikakin voi muuttaa henkilöä... Soppamiehenä silti ihan parasta (ja katseenkestävää!) viihdettä kokkina ever.
Joo en katso minäkään, miski katsoisin. Tsekkasin tyypin joskus vuosia sitten, kun yksi tuttuni puhui siitä niin innoissaan. Ei tehnyt vaikutusta. Mutta tietysti, jos paremmin tuntisin, vois tehdä. Näillä perustein ei kiinnosta kuitenkaan. Näin sen joskus 6 v sitten töllössä, ei tehnyt vaikutusta tai oli siis epäkiinnostava, tylsä suorastaan. Pidän ihan erilaisista miehistä.
Onko Harri Syrjäsellä krapula-ääni?
Seukkasi joskus vuosia sitten Sanna Mämmin (ent. radiojuontaja, nyk. mikä lie) kanssa. Sanna Mämmi kertoi eräässä haastattelussa, että pitkään kestänyt parisuhde päättyi eroon ja erityisen kipeää ja loukkaavaa oli se, että erossa tämä toinen osapuoli solvasi hänen ulkonäköään ja haukkui rumaksi. Ei maininnut miestä nimeltä, mutta jotenkin rivien välistä pystyi lukemaan, että Syrjäsestä oli kyse. Iva ja pilkka aiheutti eron jälkeen pitkään kestäneen epävarmuuden omasta ulkonäöstä ja viehättävyydestä.