Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joiden mielestä Harri Syrjänen (kokki TKK-kisassa) on tosi hottis?

Vierailija
05.10.2013 |

Siis ihan mahdotonta pysyä aloillaan sohvalla, kun se telkkarissa näkyy! Kauniimpia silmiä miehellä en muista kenelläkään muulla nähneeni! Onkohan tuo varattu (noh, turha kysymys, tottakai se on...).

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/41 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules, Harri oli jo todella seksi...siis ammattitoinen "Kokkisota"-ohjelmassa vuonna yksi ja kaksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mä laittaa sitä takaapäin

Vierailija
4/41 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttuni oli suhteessa hänen taannoin. Mämmin linjoille menisin.

Vierailija
5/41 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/41 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 22:44"]

Voisin mä laittaa sitä takaapäin

[/quote]

Oho, vetoaako Harri homoihinkin?

Ihan hyvännäköinen se on, tänään tanssi huonosti, mutta taitaa olla enemmän vakkarimiehiä. 

Vierailija
7/41 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 22:47"]

[/quote]

Anna nyt mammojen pitää fantasiansa... Aina näitä tosiko... todella totuudesta pitäviä mammoja.

Vierailija
8/41 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sitä miestyyppiä, jonka voi kelpuuttaa punkkaansa mielihyvin, mutta suhdetta ei kannata ajatellakaan... Komeahan se on, mutta myös hiton kylmä ja itserakas ihminen.

Vierailija
9/41 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakin silloin aikoinaan tihkui sitä..

Ääni on niin syvälle menevä.

Vierailija
10/41 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja Harilla on yhteinen tuttava piiri, olen tavannut hänet myös henkilökohtaiseti useita kertoja ja kuullut kaikenlaista tarinaa. Tarinat kertoo että osaa olla melko veemäinen kaveri.. Mutta varmaan hänessä toinen puolikin on, eihän mikään ole niin mustavalkoista. Olen kuullut mm. tarinan, että joku hänen naisystävustään, ilmeisen tuore tapaus siihen aikaan, oli vienyt roskikseen jonkun pystyyn kuolleen huonekasvin herran asunnosta. Kun tyyppi tuli kotiin ja huomasi että kasvi on poissa, pakotti hän tämän naisen hakemaan sen takaisin roskakatoksesta. Ja kyseesssä oli siis aikapäiviä sitten pystyynkuollut jukkapalmutyyppinen rehu. No, sillä oli varmaan tunnearvoa...

Vierailija
11/41 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kylmän ja veemäisen oloinen, ei todellakaan vaikuta mitenkään mukavalle ihmiselle tai muutenkaan penaalin terävimmälle kynälle... Ei sytytä kyllä ulkonäkökään vaan on mielestäni ihan tavallisen näköinen.

Vierailija
12/41 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan Hesarille ehdottaa, että pyytäisivät Harria siihen Kuukausiliitteen nakukuvaan? Kuuntelisivatkohan toiveita? Ja mielellään niin ettei jalkoväliä olisi häveliäisyyssyistä peitetty! Mmmmmm...

Vierailija
13/41 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tämän kokin ravintola? Täällähän ei saa mainostaa...

Vierailija
14/41 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan nroa 34! Täytyypä lähettää pyyntö Hesarille tosta. Onko muuten Harrin uusin kokkiohjelma jo alkanut telkkarissa? Muistelen, että piti alkaa keväällä.

Vierailija
15/41 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 00:03"]Siis ihan mahdotonta pysyä aloillaan sohvalla, kun se telkkarissa näkyy! Kauniimpia silmiä miehellä en muista kenelläkään muulla nähneeni! Onkohan tuo varattu (noh, turha kysymys, tottakai se on...).

[/quote] Silloin kun Soppamiestä seurailin, olin toimivassa parisuhteessa miehen kanssa, joka ei ollut mustasukkainen. Avoimesti ihailimme kauniita ja komeita ihmisiä.

Ainoa julkkiksen ihailu, joka aiheutti hänessä mustasukkaisuutta oli Harri Syrjänen.

Itse oli britti, ihaili Jamie Oliveria, ja luuli olevansa parhain kokki päällä maan.

Juu ja katsoin yhtä

kovalla innolla kaikki Soppamiehet. Syrjänen on niin cool.

Vierailija
16/41 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ärsyttävä, itseänsä täynnä oleva tyyppi! En koskis pitkällä tikullakaan.

Ja äärimmäisen rasittava ääni, monotoninen ja just sen takia vaikuttaa ihan tyhmältä juntilta.

Vierailija
17/41 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harri on naimisissa ja hänellä on lapsia!

Vierailija
18/41 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä ei ottaisi. EsiIiii-ha-na mies. Kohta alkaa taas miehen uusi ohjelma.

Onhan se vähän juntti välillä, ironinenkin. Mutta ne hyvät jutut on hyviä ja kyllä sitä miestä katselee.

Jotkut miehet vaan on hyvää seuraa, mutta ihan omaksi niitä ei ottaisi, esim. Hynynen on myös tällainen. :)

Vierailija
19/41 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/41 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 01:42"]

Mun mielestä kylmän ja veemäisen oloinen, ei todellakaan vaikuta mitenkään mukavalle ihmiselle tai muutenkaan penaalin terävimmälle kynälle... Ei sytytä kyllä ulkonäkökään vaan on mielestäni ihan tavallisen näköinen.

[/quote]

Niin, suomalaisille itsevarmuus on pahe, ja sarkasmia on vaikea ymmärtää.

Kivan näköinenkin mun mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi