Onko Pleikkari 2 enää mitään...? Ostin pojille yhteiseksi kun tuntuu
että ovat aina mun koneella... toivottavasti kelpaa, pleikkari 3. a en raaskinut ostaa...
Kommentit (46)
Hyvin kelpaa ekaluokkalaisille, ei meillä muut pelaa. Eipähän hämärry pelin ja todellisuuden ero, kun grafiikka kertoo, että pelissä ollaan :).
Kakkoseen saa uusiakin pelejä, ja siihen käy myös pleikkari ykkösen pelit. Eli valikoimaa on enemmän kuin kylliksi.
Lasten ei olkaan tarkoitus saada aina uusinta uutta ja pelata monta tuntia päivässä.
Mutta lapsilla on yksi yhteinen ps2 lastenhuoneessa. Hyvin kelpaa lapsille.
Vastaus tulikin jo sillä aikaa, kun kirjoitin kysymystä :)
jos lapselle halutaan tarjota elämyksiä uusimmilla pelikoneilla...
Eivätköhän ne elämykset synny ihan jostain muusta, esim. siitä että äiti pelaa lapsen kanssa tanssimattopeliä tmv. ei suinkaan paremmasta grafiikasta...!?
Meillä mies ei ole ostanut ps3 koska ei koe tarvitsevansa sitä. Hän pelaa ps2 kavereidensa kanssa, ja yksin ollessaan tietokonepelejä. Ja kyse ei todellakaan ole siitä, etteikö rahaa olisi, hänen kaveripiirissään kaikilla on vielä ps2:t koska niihin löytyy ne " vanhat" pelit joita porukalla pelavaat.
Ja tuohon että pleikassa on DVD soitin, niin ihan tiedoksi vaan, jos haluaa laadukkaan DVD-soittimen, se kannattaa ostaa ihan erikseen, toimintoja on paljon enemmän. Ps3:ssa on paljon " tilpehööriä" mukana, jolla ei tavis pelaaja tee mitään, ne himopelaajat joiden elämässä on vain pelaaminen, asia toki lienee eri.
Mutta aika harvassa ovat ne tyypit, jotka onanoivat uutta hienoa grafiikkaa tuijottaen, eli pelaaminen ei ole se pääjuttu vaan grafiikka...
Olisi kuitenkin fiksumpaa investoida kunnon pelikonsoliin, josta aika ei ole ajanut ohi, mutta adios mun osalta!
kun ei mene jakeluun niin ei tässä viitti ruveta av-mammoille rautalangasta vääntämään!
Mä pelailin vähän aika sitten ikivanhalla nintendolla, sillä ekalla, ja hauskoja muistoja toi nuo nostalgiset pelit mieleeen. En voi sanoa edes ekasta nintendosta, että se on paska, yksinkertaiset retrograffat on aika kivat.
Pleikkari 2 menee vielä monta vuotta pienenpien lasten pelikoneena. Onko 3:lle edes pienille suunnattuja pelejä vielä, kun alkaa olla aikuisia nämä himopelaajat...
Ominaisuudet on hyvin tiedossa ja uuden sukupolven kosolit muut meiltä löytyy ( eli Wii ja Xbox 360) Pleikka 3 ei tarjoa meille mitään sellaista, miksi se pitäisi saada.
Pleikka 2 on hyvä ja sille on kivoja pelejä sekä lapsille, että aikuisille paljon. Itsellemme tuo kyllä ostettiin, ei lapsille. Lapsille en ostaisi yhtään konsolia. Kaikkea ei voi saada, vaikka kuinka vinkuisi. En mäkään saanut kasibittistä nintendoa, vaikka olisin halunnut (ja haluan vieläkin, kun se on ainut oikea konsoli)
samoja pelejä, joita kaveritkin pelaavat. sitten täytyy kuitenkin hankkia se kolmonen, jos haluaa tehdä niin kuin lapset haluavat.
itselleni on aivan sama. mies on peliosastolla myyjänä ja tietää kyllä kysynnän ja tarjonnan, eikä suoraan sanoen kuulemma möisi pleikka2 kenellekään. meillä itsellämme taitaa olla 8-bittinen nintendo jossain, mutta emme pelaa millään konsolilla. lapsetkin saavat tehdä jotain muuta ja tähän asti se on toiminut ok.
Meillä on ollut PS2 jo monta vuotta ja hyvin on asiansa ajanut. poika 9v. ei ole edes keksinyt haluta kolmosta. Kakkoseen on runsaasti pelejä tarjolla niinkuin tässä on jo monet kerrta tullut ilmi. Varsin hyvin käy pikkupojille, ei ne älyä grafiikan päälle.
Lapset saa haluta mitä vain. Vanhemmat sanelee rajat.
terveisin: meillä pelataan edelleen iänvanhalla Nintendolla sekä Segalla...
se siitä tekniikan tuntemuksesta. Kohta se kolmonenkin on vanhan aikainen joten voi siirtyä suoraan neloseen.
Meilläkin mies, joka on siis hyvin perillä näistä tekinisistä jutuista mutta silti käytännöllinen ja taloudellinen, osti lapsille ps2:n joululahjaksi.
On todellakin jo vanhentunut ja itse en sitä enää ostaisi, vaikka sen saakin halvalla. Mutta miksi ostaa vanha, joka on koko ajan jäämässä pois, jatkuvasti pelien valmistus sille vähenee ja muutenkin menettää osuuttaan. Minä ostaisin jonkun uudemmista konsoleista kuten Wii, PS3 tai Xbox 360. PS2 on auttamatta jo liian vanha.
Muisti tämän vanhan ketjun marraskuulta ja tässä kaikille pleikka 2:n arvostelijoille vastaiskua. Kyllä se on vielä myydyimpiä konsoleita. Idiootti ostaa tässä vaiheessa Pleikka 3:n. Mulla vaihtoehtona olisi toi wii, jos jotain olisin ostamassa. Pleikka 3:n on turhan kallis, eikä vielä tiedä, tuleeko siitä voittaja!
kakkonen on paras, mulla on kylläkin ykkönen...
esim. 5 vuotta sitten PS2 ei ollut vielä paska, nykyään on.