Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*Kakkosesta haaveilevien joulukuu*

09.12.2007 |

Täällä kai ei ollut uutta ketjua, tai sitten olen sokeutumassa :)

Siis täällä edelleen ollaan, täti tuli kp 38... Mitäs muille kuuluu? Onko lisää plussanneita, vai eikö ole kuulumisia? Meillä siis alkoi neljäs yrityskierto, ja minusta tuntuu, etten enää edes tiedä mikä mun kiertoni pituus on, kun se tuntuu aina vaan pitkittyvän. Aiemmin tasan 28 mutta nyt on olleet 31, 33 ja nyt 37 päivää.... Ei haamuja, ei mitään. Ovista en ole vieläkään testaillut, enkä osaa sitä oikein tunnistaakaan, ei ole koskaan ollut mitään ns. ovisoireita.

Kertokaahan kuulumisianne ja hyvää joulun odotusta kaikille!

Terveisin Shayen kp5/28-37???

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukan vain taustailemassa, kun ei oikein ole mitään kerrottavaa. Yritän pärjäillä mielikuvitukseni kanssa ja sinnitellä vielä, etten testaisi turhaan liian aikaisin. Huomenna olisi kyllä 11 päivää oviksesta, eikös silloin herkimmillä testeillä pitäis jo näkyä? Toisaalta jos malttais ensi viikkoon niin suuremmalla todennäköisyydellä tulis jotain jos siis tulis.... ääh, tää on ihan tuskaa. :)

On taas tämä " tuntuu vahvasti siltä että olen raskaana" -fiilis, joka on ollut jo jokaisessa yrityskierrossa ja paljastunut mielikuvituksen tuotteeksi. Väsyttää ja välillä oksettaa ja nenä on tukkoinen. Pahin oireeni esikoista odottaessa oli se, että en voinut sietää kahvia, en edes hajua. Olenkin odotellut, koska näin taas kävisi, mutta edelleen hörpin kahvia ongelmitta.

Noh, tsemppiä meille kaikille, palaan asiaan kun en enää malta odottaa :)

Shayen kp 31/35?

Vierailija
22/31 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein positiivisen testin toissapäivänä. Vieläkin suhtaudun aika varovasti, vähän väliä sellainen olo että menkat alkaa. Tämä kova julminta vatsassa olikin sitten oire raskaudesta. Tätä on odottanut, ja nyt sitten tuntuu vielä niin epätodelliselta. Hassua. Toivon teille kaikille plussatuulia, minä taidan siirtyä syysuun odottajiin.

Ikionnellinen Elohelmi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea elohelmi!! ja tsemppiä vielä muille! Mulla on vasta tää odotusmenossa, et koska vois tikuttaa ovista. Harmittaa vaan ku mulla oli toi ylipitkä kierto niin siirryin suoraan elokuusta lokakuun puolelle seuraavaa la:ta ajatellen. Katsotaan siirtyykö taas...

Vierailija
24/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! olen ollut taustalla jo pari kuukautta odotellen varsinaisen yrityksen aloitusta.

nyt se siis tapahtui yk 1 alkoi.

meillä on ennestään melkein 4 vuotias tyttö. ja olen 27v.

kaksi lasta ollut aina haaveissa ja heti tiedettiin että haluamme vähän isomman ikä eron. nyt aika siis kypsä toisen tulla...

Mutta nyt kun yritys alkoi iski samalla myös pelko, epävarmuus ja paniikki. miten osaan enää vauvan kanssa? meneekö kaikki hyvin? jos vauva ei ole terve... uskaltaako yrittää toista kun on jo yksi terve lapsi?

tunteet menee vuoristorataa...kun seuraavana hetkenä haluan enemmän kuin mitään toisen vauvan syliin. huoh... ja vielä ei edes ole raskaus hormoonit aiheuttamassa myllerrystä.

onko kellään vastaavia tuntemuksia????

Vierailija
25/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ne taas vaan alkoivat, menkat :( ja miten tuntuivatkin niiiiin runsailta ja ärsyttäviltä ja kivuliailta! Kuin kiusatakseen vielä lisää...

Tässä kuussa taitaa jäädä yritys välistä kun ollaan miehen kanssa eri paikoissa oviksen aikoihin. Me lähdetään tytsyn kanssa jo torstaina joulunviettoon mun vanhempien luo, mies tulee perässä sitten seuraavalla viikolla.

Toisaalta ehkä ihan hyväkin pitää kuukausi tässä väliä, ettei stressaa liikaa...jos se sieltä vaikka sitten onnistaiskin.

Mulla on myös jotenkin tosi " epävarmat" tunteet....ei sitä osannut eikä tiennyt ensimmäisen kanssa tälleen miettiä kaikkia asioita. Oli vaan autuaan tietämätön kaikesta :) nyt sitä miettii kaikkea mahdollista: Entäs jos ei onnistakaan? Entäs jos raskaudesta tuleekin tosi vaikea? Entäs sitten synnytys, elämä kahden lapsen kanssa jne.jne.

Mulla oli nimittäin todella helppo raskaus ja vielä helpompi synnytys, mun äiti onkin usein naureskellut että ootas vaan kun toisen saat, pääsit ihan liian helpolla ensimmäisen kanssa :D

Vierailija
26/31 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa kp 20/30-..... yk2. Mulla kans kierrot vaan pitenee, et en tiedä mikä vaivaa, samoin kp 10 kohdilla tapahtuva tuhruttelu. Oviksesta en tiedä tässä kierrossa mitään. Touhuttu on säännöllisesti, mut mitään tuntemuksia ei ole ainakaan vielä. Eikä ollut viime kierrossakaan joka kesti kaikkiaan 33pv. Peukkuja pidellään, mut mitään ei uskalla edes toivoa, jotenki vaan tuntuu et tälläkertaa tää saattaa kestää pidempään, en tiedä miks? Esikoinen tärppäs toisella kierrolla. Yk 1 oli kemiallinen raskaus silloin esikoisen kanssa.

Jos ei nyt tärppää mietittiin miehen kaa jos otettais " järeemmät konstit" eli ovistestit ja grape mehut ja omenaviinietikat kehiin :) Katsotaan!

Antakaa kuulua itsestänne!!

Vierailija
27/31 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan taas,

samoja kysymyksiä on tullut itsekin pohdittua kuin edelliset kirjoittajat.. Miten kahden kanssa pärjää, osaako sitä enää kun esikoinen on jo niin " vanha" eli 4 v. Eniten pelkään yövalvomisia, kun ekan kanssa ei tarvinnut valvoa ollenkaan..

Meillä on menossa nyt yk5 ja ovis on tuloillaan. Peitonheilutusharjoitukset on käynnistetty ja paha mennä sanomaan, mutta nyt tuntuu että oikeasti tärppäis. Ei oo paineita, vaan ihan rennosti suhtaudun tällä kertaa tähän elämään.

Eilen illalla pohdittiin sopivia nimivaihtoehtoja:)

Joululahjaostokset on tehty, koristelut ovat vielä hieman kesken kun osa valoista on yllättäen pakattu niin talteen, että niitä ei oo löytynyt.

Pikkumyy78 kp 13/31

Vierailija
28/31 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samoja ajatuksia pyörii päässä kuin Natskulla ja Melissalla. Ja taisi niistä muutkin kirjoittaa.

Kauhea epävarmuus omasta jaksamisesta ja silti sitä toista haluaa ihan älyttömästi!! Ristisiitaisia tunteita.. Mutta luulisin että ne on hyvinkin tavallisia ja hyvähän niitä on toisaalta etukäteen miettiä ja tavallaan valmentautua tilanteeseen.

Nyt omaa napaa: Tänään vasta hokasin, että mullahan on enää max viikko menkkojen alkuun, jos alkavat, tietysti toivon ettei!!!! Kauhea piinailu alkoi heti ;))))

Tää on ihan erilaista, kun ei aina joka päivä ehdi miettimään kp:tä, kun silloin tyttöä yrittäessä oli hyvinkin tietoinen päivistä ja tarkkaili paljon enemmän mahdollisia oireita!

Nyt ei kyllä ole minkäänlaisia oireita, ei puoleen eikä toiseen...

Mukavaa tiistaita kaikille ja niitä plussatuulia!! :)

Kamomilla (joka yrittää olla piinailematta...) kp20/25-26

Vierailija
29/31 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, ihan sama juttu! Taas päätin et nyt en oo yhtään täpinöissä vaan otan ihan iisisti sinne olettettujen menkkojen alkuun. Mut kuinkas olla kun eilen toinen rinta tuli pikkuisen kipeeksi niin heti alko älytön jännitys ja odotus ja oireiden seuranta... :( Ärsyttää ja jännittää et stressaanko tätä vaihetta liikaa, niin et mahdollinen kiinnittyminen menee siks pieleen, koska mulla on kokemusta kahdesta kemiallisesta raskaudesta. Toinen oli kyl esikoista yritettäessä, joka tärppäs sit yk2, joka nytkin on siis menossa vasta. sama kuukausi muuten kuin esikoisen tärppi silloin 4v sitten :) Tuliskin taas joulun ihme + tieto lahjana meille!!!

kp23/30-.... yk2

Vierailija
30/31 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää myöskin kun mukamas nyt on oireta ilmestyny.. Siis rinnat on kipeet ja alavatsalla on pientä nippailua. Voivat aivan yhtä hyvin olla myös menkkaoireita! Enkä kyllä millään usko, että ekasta yrityskierrosta raskautuisin..

Eli ei kannata vielä innostua, mutta minkäs teet... Piinailu siis jatkuu ;)

Hui kamala kun postimies säikytti soittamalla ovikelloa(soitti meinaa aika monta kertaa peräkkäin)! Onneks ei tyttö heränny !! Silloin olisin kyllä saattanut sanoa jonkin valitun sanasen :O

Kamomilla kp22/25-27

Vierailija
31/31 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovulaatio on takana, ainakin luulen niin. En oo tikutellu tai seurannu lämpjä, vain kuulostellu kropan tuntemuksia. Oikealla puolella alavatsassa oli isoja nipistyksiä muutama päivä sitten ja limaa tuli. Nyt ei tule enää limaa, ainoastaan hieman nipistelee. Pupuiltu on säännöllisesti, oikeastaan koko yritysajasta " parhaiten" joten toiveet on korkeammalla kuin koskaan. Ei kuitenkaan sovi alkaa liiaksi stressaamaan, koska en halua että mahd. tädin tulo siirtyisi jännityksen takia.

Jouluvalmistelut on ihan kivassa vaiheessa, koristeita laitettiin eilen taas lisää ja lahjat on ostettuina. Vielä kuin saataisiin hieman lunta, niin joulumieli kohoaisi.

Pikkumyy78 kp 19/31 yk5