Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*Kakkosesta haaveilevien joulukuu*

09.12.2007 |

Täällä kai ei ollut uutta ketjua, tai sitten olen sokeutumassa :)

Siis täällä edelleen ollaan, täti tuli kp 38... Mitäs muille kuuluu? Onko lisää plussanneita, vai eikö ole kuulumisia? Meillä siis alkoi neljäs yrityskierto, ja minusta tuntuu, etten enää edes tiedä mikä mun kiertoni pituus on, kun se tuntuu aina vaan pitkittyvän. Aiemmin tasan 28 mutta nyt on olleet 31, 33 ja nyt 37 päivää.... Ei haamuja, ei mitään. Ovista en ole vieläkään testaillut, enkä osaa sitä oikein tunnistaakaan, ei ole koskaan ollut mitään ns. ovisoireita.

Kertokaahan kuulumisianne ja hyvää joulun odotusta kaikille!

Terveisin Shayen kp5/28-37???

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ilmoittautua tänne kakkosesta haaveilevien joukkoon, jos mahtuu? Kävin myös tuonne tonskiin ilmoittautumassa, mutta ei kai se kiellettyä ole useammassakin porukassa olla mukana.

En ole aiemmin palstaillut, vain taustaillut. Ja nyt esikoinen on reilun vuoden, ja päätimme antaa toiselle lapselle luvan tulla.

Toistaiseksi mennään tjottailulla, mutta tänne vauvakuumeelle löysin heti tieni..

Näin se taitaa mennä, että vaikka kuinka yritän rauhallisesti kuumeilla, niin johan tossa jo ovistestejä tilailin ja bongasinkin :)

No, virallisesti kuitenkin vain ja ainoastaas tjot.. ;)))

Tässä hieman esittelyä: Minä 31, mies 41 ja tyttö 1v 2kk.Yrityksen aloitimme nyt eli 12/07, siis yk1 menossa.

plussatuulia kaikille tasapuolisesti!

Kamomilla kp18/25-26 yk 1

Vierailija
2/31 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tänne lisää väkeä mahtuu?

Toisesta haaveilen, samoin mieheni joka ehkä jopa enemmän kuin minä - asia mikä yllätti mut totaalisesti!

Oikeastaan emme olleet koskaan ajatelleet hankkia lapsia mutta tuon ihanan ykkösen jälkeen, joka jo 1.5 vuotias olisi ihana saada toinen!

Mutta kun ei noita menkkojakaan ole tullut. Kuinka muilla - koska ne menkat on alkanut? Olen kyllä käynyt gynellä mutta määräs lopuksi vain hormonikorvaushoitoja jotka ei sopinut pilleri tai laastari muodoss :( Että pitää kaiketi hankkia ovistikkuja.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Ninni (29v) + mies (42) + vaavi ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit mulla on mieli maassa, ku taas sorruin testaamaan ennen h-hetkeä... Tänään kp 29/30 ja negaa näytti :( vasta yk2 menossa, mutta jotenki alkoi vaan pelottamaan, et mitäs jos ei saadakaan toista lasta :( Tiedän et tää on ihan päätöntä ja hullua ku vasta toinen kierto menossa, mutta tällänen tuli vaan mieleen. Esikoinen tärppäs nimenomaan toisesta kierrosta. Naisen mieli on kyl niin sekaisin vauvakuumeen kourissa.

No jäämme odottamaan. Testaan vielä perjantaina jos täti ei ole tullut.

Plussa onnea ja rauhaisaa joulua kaikille!!

Vierailija
4/31 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että on tullut lisää ihmisiä mukaan, ei pääse hiljenemään ketju :)

Adelein, tiedän miltä susta tuntuu, meillä yk 4 ja välillä kanssa kauhistelen, että mitäs jos me ei voidakaan saada enempää lapsia?? Itsekään en koskaan malta odottaa siihen oletettuun alkamis päivään vaan testailen etuajassa.

Tässä kierrossa olen nyt kokeillut tikuttaa, vielä ei ole ovista näkynyt. Eli odottavalla kannalla ollaan. Toivottavasti jouluna saadaan aikaan pieni jouluihme :)

Shayen kp 15/??

Vierailija
5/31 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitampa vähän tännekin:)

Menkat ei oo vielä alkanu, vain se ärsyttävä tuhru.. Sekään ei ole ihan tyypillistä, on vaan aika ajoin, joka päivä kuitenkin. Vaikee selittää..

No, eipä kai muuta kuin 2. yk:ta kohti, kunhan se kunnon vuoto nyt alkais!!!!

Mieli aika matala, vaikka olinkin hyvin epäuskoinen, että ekasta kierrosta tärppäisi.

Kamomilla kp 29/25-27

Vierailija
6/31 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn edelleen valittajanaisten kuoroon. Tänään kp31/30 ja testissä nega :( Aivan sama kun viime kuussa! Sit 33/30 menkat alko. Ärsyttää, et miks just nyt ku yritetään lasta pitää kiertojen kivuta taivaisiin. Normaalisti 28-30 ja nyt sit jo yli 30.... Ei tainnut tulla meille joulun ihmettä, vaikka niin toivottiin. Huokaus! Vähemmän harmittais se kun täti tulis sit ajallaan jos on tullakseen, et sais alottaa uuden kierron.

Hyvää joulua kaikille!

Vierailija
7/31 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin meni mieli vähä matalaksi kun juuri oletettujen ovis päivien aikaan iski hiiva...murr, miks just nyt!

joten ei paljon tarvii piinailla kun mahikset aika pienet.

ehkäsyn lopetuksen jäljiltä on oma kiertokin ihan hakusessa...

että selleista valitusta täällä, toivottavasti jollain olisi iloistakin asiaa tähän ketjuun.

joulu kuitenkin lähellä, siis nautitaan joulun tunnelmasta ja herkuista!!

natsku yk1 kp 16/?

Vierailija
8/31 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja kaksi viivaa siinä on!

Mutta, mutta tuhruttelu jatkuu ja äskenkin taas jäi paperiin veriläntti.

Eli uskoisin, ettei se pikkuinen jaksa matkassa pysyä:(

No, ei kai auta kuin odotella. Itse kun ei kauheasti pysty vaikuttamaan siihen, että meneekö kesken vai jatkuuko:/

Kamomilla kp30 (tai rv 4+???)

Vierailija
9/31 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olo on ihan menkkainen, mutta vielä ei ole vuoto tai kunnon tuhrutus alkanut.. rinnat on hieman turvonneen oloiset, samaten mahassa juilii kummasti. laskurin mukaan menkat alkaa 30.12. jos ovat tullakseen, eilen olin näkevinäni vessareissulla tuhrua paperissa ja olin ihan vihaisena (PMS?) kaikelle ja kaikesta..

toiveet oli tässä kierrossa todella korkealla ja jos ne menkat nyt alkaa, niin en tiiä miten nousen epätoivon suosta. itkettää jo valmiiksi.

testejä on kaapissa, mutta ei anna luonto periksi kohdata pettymystä.

Pikkumyy78 yk5 kp 28/29-31

Vierailija
10/31 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin joskus alkukesäsät innolla kyseiseen pinoon, mutta nyt en ole edes taustaillut. Joskos nyt sitten jatkais kun ei tuo taktiikkaa ole tuonut tulosta;o)

Taustaa: Minä ja mieheni olemme kolmekymppisiä ja nyt yk 6 menossa. Kotona 1.5 vuotias poika. Ovistesteistä on tullut plussat tässä ja viime kierrossa ja tuntemuksetkin on aika selvät mutta raskautta ei vain kuulu.

Esikoinen pysyi matkassa jo ensimmäiseltä yrityskierrolta ja siksi olikin liian ruusuiset kuvitelmat tämän kakkosenkin suhteen. Itsekin olen jo miettinyt jos sitä kakkosta ei meille koskaan suodakaan. Mitenkäs muitten esikoiset. Monennellako yk:lla on tärpännyt? Ja ovatko nämä lähteneet aluille ilman minkäännäköisiä hormonihoitoja? Itse kun olen miettinyt myös sitä että missä vaiheessa kannattaa varata gynelle aikaa, jos ei ala tärppäämään. Tälläkin hetkellä taas menkkamaista julmintaa. Ikävää....

Plussatuulia kaikille kuumeilijoille!

Elohelmi kp 24/28-30 yk 6

Vierailija
11/31 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksu täyttää kohta vuoden ja hirmunen kuumeilu, vaikka välistä tuntuu, että yhdenkin kanssa on rankkaa :) On se jännää, miten hormoonit hyrrää. Miehellekkin olen asiasta jo kertoillut, mutta sieltä ei ole vielä selvää vastausta tullut.. :) Saispa siihenkin tartutettua kuumeilun hih.

Onko mahdollista tulla raskaaksi, vaikka kuukautiset eivät ole vielä alkaneet? Imetyksen lopetin 3 viikkoa sitten.

Vierailija
12/31 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärppäsi heti ekalla yrittämällä ja siksi tämä yrittäminen turhauttaakin nyt kakkosen kohdalla. Nyt on yk 5 ja taitaa vaihtua kohta yk6:ksi.. Testasin tänä aamuna ja näytti negaa. Toiveet on kuitenkin vielä korkealla, jos se testi olikin väärässä.. Kp 29/29-31 joten vielä on toivoa, vaikka niitä menkkakipuja on hieman ollutkin.

Vierailija
13/31 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei yhtään iloisemmin uutisin. Tässäpä sitä piinaillaan, vaikka ihan on samat menkka merkit kuin edellisissäkin kierroissa tähän aikaan. Et kyllä ne menkat taas tulla tupsahtaa....mä olen jo ihan oikeasti aivan epätoivoinen ja tullu siihen tulokseen et ei tästä mitään tule. Pakko käydä täällä vähän purkamassa tunteita, kun oikeasti jo ahistaa ja pahasti.

Viime kierto olikin poikkeus kun kesti peräti 29päivää ja koko yrityksen ajan muuten ollut kierto 26 päivää. Saas nähä millon nyt sitten alkaa. Mä alotin työt kyllä viime kierron aikaan ja uskon siitä tulleen jonkin sortin stressiä ja siitä syystä tuo kierto oli pidempi.

OIkeastaan sen verran olen jo unohtanut että oliko mulla yk 6 vai 7 nyt menossa, parempi vaan ettei edes muista.....on jo liian monta kuiteskin takana. Just siksi tää on niin hankalaa kun esikoinen tärppäs heti. Joo mut eipä tässä nyt muuta tällä kertaa...

Leti kp 22/26-29 yk6 tai 7

Vierailija
14/31 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuvat olevan samassa jamassa, eli esikoinen tärppäsi helposti ja nyt kakkosta sitten odotetaan ja " tehdään" oikein pitkän kaavan mukaan. Tää palsta on kyl niin kiva " lohtu" , kun huomaa ettei ole yksin miehensä kanssa tään asian kanssa vaan et on muitakin, jotka tietää miltä tuntuu :)

Tsemppiä vaan kaikille ja yritetään pitää tää pino elossa!

Adelein kp37/30 yk 2

Vierailija
15/31 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille! Minä voisin ilmoittautua myös joukkoon mukaan.

Esikoinen on 10kk ja tuli tokasta kierrosta. Toinen on saanut tulla jo heti alusta asti (siis synnytyksen jälkeen ei ole ehkäisyä käytetty).

Ongelma vaan on se että myöskään minulla ei ole vielä kuukautiset synnytyksen jälkeen vielä alkaneet. Imetys loppui kyllä jo 3kk sitten. Täytyy pari kuukautta vielä odotella ja sitten mennä gynelle jos niitä ei kuulu.

Plussa-tuulia kaikille!

Vierailija
16/31 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään malttamattomana testasin tyylipuhtaan negan. Alavatsalla julmii, joten eiköhän se täti sieltä tupsahda. Mielialakin on ollut tosi maassa niinkuin yleensäkin ennen menkkoja. Siispä odotellaan

Elohelmi kp 28/28-30 yk 6 kääntymässä kohti yk 7

Vierailija
17/31 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvää uutta vuotta kaikille jo näin etukäteen, jos ei tule huomenna täällä pyörähdettyä, muuta kuin taustaillessa.

Meillä tikutin oviksen ja käytettiin tämä tieto hyväksemme. Tulosta odotellaan nyt yhdeksännen päivän tienoolle, eikös menkkojen pitäisi alkaa 14 päivää oviksesta?

Odotus kannalla siis. Toivottavasti en innostuisi nyt kuvittelemaan liikaa.

Shayen yk 4 kp 26/n.35?

Vierailija
18/31 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve vaan kaikille. Mullakin se täti lopulta saapui kp 37/30 ja nyt ollaan kp 7/30... menossa uutta kiertoa. Soittelin gynelleni ja kyselin vähän et mikä neuvoksi kun kierrot vaan pitenee ja kehoitti tikuttelemaan ovista, niin näkee et tuleeko se ylipäänsä. Ja minä tein työtä käskettyä ja hommasin elämäni ensimmäiset ovis testit. Nillä ois sitten tarkoitus alkaa tikuttamaan ensi viikolla. Katsotaan kuinka käy, eli tuottaako tulosta.

Oikein mukavaa ja plussantäyteistä vuotta 2008!

Adelein kp 7/30 yk3

Vierailija
19/31 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on se, että esikoisen odotus alkoi toisesta kierrosta ja kun reilu vuosi sitten annettiin toiselle mahdollisuus tulla, niin tärppi tuli heti myös toisesta kierrosta. Se meni kuitenkin kesken ja ei uutta tärppiä ole nyt tosiaan reiluun vuoteen tullut.

Mulla on muutenkin kierrossa ollut häiriötä, just lopetin terolutit ja odotan, josko kierto olisi palannut normaaliksi. Jos ei, niin sitten ilmeisesti seuraa tarkemmat tutkimukset.

Aika ajoin on todella surullinen olo, ettei sitä toista ole tullut ja jos nyt ei n. puolentoistavuoden kuluessa tule, niin silloin olemme päättäneet antaa olla. Ei kuitenkaan haluta mielettömän suurta ikäeroa lapsille vaikka nuoria ollaan ja muuten sitä aikaa olisikin noin biologian puolelta.

En varmaan ole kovin ahkera palstailija, kun olen huomannut, että kohdallani se vain lisää paineita. Joskus on vaan hyvä käydä tänne tuntojaan purkamassa, ettei kaikki kaadu aina miehen niskaan.

Kaikille toivon kuitenkin paljon onnea yritykseen!

Päivi

Vierailija
20/31 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meitä niin vähän, vai mikä on et ketjut meinaa ina ihan nuukahtaa? Itse odotan ens viikkoa ja sitä et voin alkaa tikuttaa ovista. Toivotaan et tässä kuussa olis kierto kohdallaan ja ovis samoin :)