Mita ajattelet raskaana olevasta naisesta joka istuu viikonloput baarissa ja pettaa miestaan keraamalla uusia valloituksia koko ajan? Ei juo.
Kommentit (45)
Mutta mies käy siellä iltaolusilla? Ootko miettinyt ap mitä susta puhutaan, kun miehesi ravaa viikonloppuisin baareissa ja sinä istut kotona?
Vierailija:
Tarvitaan pari pikkusielua, jotka on valmiita uskomaan kaikista pahinta mahdollista -> ap ja äijänsäTarvitaan nainen, joka ei ole mikään ruudinkeksijä, mutta erittäin sosiaalista tyyppiä, pilke silmäkulmassa. Mimmi on lisäksi muuttanut isommasta kaupungista ja isommista sosiaalisista ympyröistä maalle tuppukylään, jossa muitten asioitten kyylääminen on urheilulaji nro 1.
Sille annetaan mies, joka kaikkein mieluimmin ropaa toyotaansa autotallissa viikonloppuisin.
Blondi ruudinkeksijämme ei kestä istua iltaisin kotona virkkauksen ja töllön hilpeässä seurassa, joten hän hakeutuu baariin kavereidensa kanssa. Mies ei suostu tulemaan.
Nyt ei sitten muuta tarvitakaan kuin uskaltautua puhumaan miesten kanssa ja tuppukyläkyylääjät kastelee innosta pöksynsä ja säntää raportoimaan :DDD.
Vierailija:
Eli saako baarissa käydä ne joilla on jo mies? Vai onko baari vain ja ainoastaan kutemista varten? Jos baarissa saa olla vain miehenmetsästyksen takia, mihin ap suosittelee että ihminen menee illalla jos kaverit menee baariin? Eikä omaa miestä kiinnosta baarissa istuskelu, joten hän jää lasten kanssa kotiin.Ja entä jos mies siis luottaa naiseensa niin paljon, että päästää tämän baariin viettämään iltaa kavereidensa kanssa, saako tällainen nainen silloin puhua a) vain kavereidensa kanssa, b) vain baarin naispuolisten henkilöiden kanssa vai c) myös miesten kanssa. Ja jos miesten kanssa saa puhua, saako vitsailla tai flirttailla?
En tiedä sopiiko nämä kysymyksen tähän juttuun, mutta tuli vaan mieleen.
Vierailija:
Mutta mies käy siellä iltaolusilla? Ootko miettinyt ap mitä susta puhutaan, kun miehesi ravaa viikonloppuisin baareissa ja sinä istut kotona?
Kyseessä on tylsä, epäviihtyisä paikka. Viimeksikin mieheni oli siellä 20 min =)
ap
avioliitossa. Mies käy ilman vaimoaan baarissa, nainen käy ilman miestään baarissa.
en ole raskaana, mieheni ei istu siellä joka viikonloppu, mieheni ei vietä siellä ollessaan koko iltaa vaan on keskimäärin kork tunnin, mieheni ei istu siellä iskemässä naapurin naisia
ap
ei istu siellä iskemässä naapurin naisia
Siellähän ei nykyään enää ole tupakansavua, ja jos nainen ei juo, ei kai siitä ole lapselle mitään haittaa. Miten se raskaana olo ylipäänsä tähän liittyy? Tuskin se nyt sentään viimeisillään on. Sitä paitsi eikös ap tuolla kirjoittanut että huhutaan olevan raskaana tms. Eli edes raskaana olo ei ole varma tieto? Vaan jotain baarikärpästen juoruilua?
Vierailija:
Siellähän ei nykyään enää ole tupakansavua, ja jos nainen ei juo, ei kai siitä ole lapselle mitään haittaa. Miten se raskaana olo ylipäänsä tähän liittyy? Tuskin se nyt sentään viimeisillään on. Sitä paitsi eikös ap tuolla kirjoittanut että huhutaan olevan raskaana tms. Eli edes raskaana olo ei ole varma tieto? Vaan jotain baarikärpästen juoruilua?
Itse kuvittelisin että raskaana ollessa haluaisi olla kotona miehen ja lasten kanssa eikä istua baarissa JOKA viikonloppu. Kyseessä on tavallinen keskiluokkainen perhe (ainakin miehen perusteella) eikä mikään kouluja käymätön (tosin en naisesta tiedä) hutsu. Kyseessä on myös ihan hyvä asuinalue eikä mikään Suvela.
ap
linnoittautua kotiin, kukaan muukaan ei saisi harrastaa sen jälkeen mitään sosiaalista elämää. Mahtavaa.
Vierailija:
Tarvitaan pari pikkusielua, jotka on valmiita uskomaan kaikista pahinta mahdollista -> ap ja äijänsäTarvitaan nainen, joka ei ole mikään ruudinkeksijä, mutta erittäin sosiaalista tyyppiä, pilke silmäkulmassa. Mimmi on lisäksi muuttanut isommasta kaupungista ja isommista sosiaalisista ympyröistä maalle tuppukylään, jossa muitten asioitten kyylääminen on urheilulaji nro 1.
Sille annetaan mies, joka kaikkein mieluimmin ropaa toyotaansa autotallissa viikonloppuisin.
Blondi ruudinkeksijämme ei kestä istua iltaisin kotona virkkauksen ja töllön hilpeässä seurassa, joten hän hakeutuu baariin kavereidensa kanssa. Mies ei suostu tulemaan.
Nyt ei sitten muuta tarvitakaan kuin uskaltautua puhumaan miesten kanssa ja tuppukyläkyylääjät kastelee innosta pöksynsä ja säntää raportoimaan :DDD
Pitää mennä RASKAANA BAARIIN ku ei kestä kotona istua virkkauksen ja töllön seurassa. Mä kun olen luullut että löytyy niitä muitakin ajanviettopaikkoja ihmisille kuin baari tai oma koti.
happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista. onko miekkosellasi hapan maku suussa? heheeh
uskonnolliset tilaisuudet ja baari. Henk. koht. menisin mieluimmin sinne baariin.
muutakin elämää kuin kakarat ja koti. Ja kaksin verroin kyrsii, koska mieskin pääsee viihteelle, vaan ei ap.
kuin perhe-elämän viettäminen. Itse luin ihan ajatuksella tämän ketjun ja kyllä tuli paha mieli. Jos ei kyseessä ole kehitysvammainen eikä henkisesti kypsymätön aikuinen niin jostain muusta vakavasta on kyllä kyse.
Jäi mietityttämään tuo onko kyseessä uusperhekuvio? Siinä tapauksessa vielä huolestuttavampaa. Onko uusi mies vain rahoittaja, lastenhoitaja,...
Huolissani olen noista lapsista ja tulevasta lapsesta
on kovin ylimielinen ja toisia mollaava asenne, puolustajia ilmaantuu enemmän kuin silloin, kun keskustellaan asiallisesti. Lisäksi tämän ketjun ap ei tiedä tuosta naisesta tai hänen perheestään yhtään mitään muuta kuin jotain juoruja. Ap ei ole edes ollut paikalla, kun kaikki nämä kauheudet on tapahtuneet. Eli sikälinkin koko juttu on täysin turhaa suunsoittoa vaan.
Luulen muutenkin että tämä on provo. Kuka esim. on se henkilö, joka on Tiimarivihkoineen tarkkaillut naista niin, että voi väittää tämän olevan baarissa joka viikonloppu tietystä kellonlyömästä. Kuten tiedetään, jutuilla on tapana paisua...
Voi jeesus ap, missä yhteisössä sä elät? Olen maalta kotoisin ja siellä teinit ja yksinkertaiset ihmiset miettii maineitaan lähibaarissa. Mua ei ainakaan pätkän vertaa haittaisi, millainen mun maine on jossain ravintolassa. Itse tiedän, missä mennään ja se riittää.
Onko sulle ap tullut mieleen, että teet itsesi ihan pelleksi tässä keskustelussa. muutama tarkennus:
1. olet mustasukkainen, koska miehesi on kertonut naisesta. Onneksi miehesi tajusi sentään leimata naisen " huoraksi ja tyhmäksi" . Ei varmaan olisi muuten saanut sulta koskaan rauhaa....
2. Jos sen naisen mies on fiksu, niin sen takia luottaakin vaimoonsa. Ei välitä teidän kaltaisten ihmisten alkeellisesta paheksunnasta (" onkohan kaikki lapset edes miehen?" ) ja vaimonsa " maineesta" lähibaarin tossukoiden keskuudessa.
3. Tyypillisesti miehet haukkuu sellaisen naisen " huoraksi" , joka on selvästi hyvää pataa muiden kanssa, mutta itselle ei lohkea. Ts. sivusta kytätään kateellisena ja pettymyksestä leimataan jälkikäteen. Sinuna olisin huolissani, jos miehesikin osallistuu tälläiseen jutteluun. Jos mun mies tulisi jotain naista lähibaarista haukkumaan " huonoksi" , niin mulle tulis ekana mieleen: " happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista" .
Vierailija:
pettämisestä onkin pelkkiä huhupuheita, ei kai kukaan sellaisella retostelekaan. Kyse onkin siitä miten käyttäytyy ja millaisen maineen itselleen sillä käyttäytymisellä hankkii..Olen muutaman kerran nähnyt naisen ja tiedän ettei hän mikään kehitysvammainen ole -vaikka ihan oikeutetusti sellaisen käsityksen tästä ketjusta voikin muodostaa. Yksinkertainen kyllä, siitä olen varma vaikken henkkoht tunnekaan.
ap
Mielenkiintoista keskustelua täällä on virinnyt! En nyt ala kommentoida enempää koska olen riittävästi asiasta kertonut, mutta sitä ette vielä tienneet että läskiperseeksi minua ei voi kyllä haukkua (176cm ja 61kg) =)
ap
Onko ap ihan idiootti? Jos toi nainen oikeasti palstailisi täällä, niin tokihan se kertois jotain taustoista tms.
Eli saako baarissa käydä ne joilla on jo mies? Vai onko baari vain ja ainoastaan kutemista varten? Jos baarissa saa olla vain miehenmetsästyksen takia, mihin ap suosittelee että ihminen menee illalla jos kaverit menee baariin? Eikä omaa miestä kiinnosta baarissa istuskelu, joten hän jää lasten kanssa kotiin.
Ja entä jos mies siis luottaa naiseensa niin paljon, että päästää tämän baariin viettämään iltaa kavereidensa kanssa, saako tällainen nainen silloin puhua a) vain kavereidensa kanssa, b) vain baarin naispuolisten henkilöiden kanssa vai c) myös miesten kanssa. Ja jos miesten kanssa saa puhua, saako vitsailla tai flirttailla?
En tiedä sopiiko nämä kysymyksen tähän juttuun, mutta tuli vaan mieleen.