Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vitsit voisin ampua mun anopin!!

Vierailija
09.12.2007 |

saatanan minkkiturkki rouva jolla ei ole mitään hajua oikeasta lapsiperheen arjesta ja elämästä. Mies on kasvanut lastenhoitajien ja oman mumminsa kanssa.. Ja arvatkaa vaan miten paljon anoppi vihaa mua koska olen tavallinen naine ja äiti joka haluaa lapsille parasta. ts, hiukset juurikasvulla ja vaatteet henkasta ja maukasta eikä vois jalkahoidot rouvan kanssa vähemoää kiinnostaa!! en voi sietää koko ihmistä. ei olla puhuttu / nähty vuoteen kun rouva haukkui mut ja oman perheeni kerran pikkuhiprakassa. Suutuin niin että olkoot.

Nyt se on kutsunut mun miehen vanhat hyvät ystävät heille, siis mies ja lapset meni käymään anoppilassa, niin se on kutsunut kaikki miehen kaveritkin sinne syömään? sain ihan ohimennen tietää.. eli mitä vittua se nyt hautoo?? joka kerta kun käyvät siellä tulee taas ihan ihme juttuja mun miehen suusta ja sen äiti yrittänyt vaikka mitä mm. kerran yritti että viettävät joulua kaikki yhdessä ilman mua!!! satans.. kun ottaa päähän koko ämmä. brrrrr..

noin helpotti kummasti!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksei se mies saa käydä siellä. Minä en ole ollut oman kusipää-anoppini kanssa tekemisissä 15 vuoteen. Mies kyläilee, jos haluaa.

Meille ei ole tulemista, enkä minä halua tietää mitä eukko tekee.

Vierailija
2/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako miljoonaa kertaa asiasta on riidelty.. mutta kun mies on ainoo lapsi ja isäkin on kuollut ja voi voi äitiä.. siis mä inhoon sitä anoppia niin paljon että voisin kuristaa sen. siksi en sinne menekään, ilkeä pahansuopainen ja juo valkoviiniä koko ajan.. pelkään että tulee taas maailmansota jos meen sinne. Ei ole hoitanut lapsiamme koskaan, siis ei kertaakaan. muistan kun odotin esikoistamme niin anoppi totesi kerran että ettehän te sitä tänne tuo niin kauan kuin vaipoissa hoitoon, katsokaas kynnet menee rikki siinä kakkavaippoja vaihtaessa.. no en tod ole koskaan edes kysynyt hoitoapua!

ajatelkaa että tommosia on vielä olemassa!! elää jossain ihme maailmassa ja kuvittelee että meidän lapset on jotain nukkeja mitä se voi raahata kavereilleen näytille..

täytyy vaan yrittää ajatella niinkuin mun omat kaverit mua rohkaisee että on siinä syynsä miksi mun mies on munkanssa ja meillä muuten kiva elämä, oma elämä. ja onneksi mun omat vanhemmat on ihan erilaisia!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ne tarttee kutsua anopille?? Ei ymmärrä ihan sua!

Vierailija
4/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei toki näkee kavereitaan, anoppi taas vaan juonii jotain kutsumalla kaverit sinne. kun haluais musta eroon.. sillä monta hyvää miniää katsottuna pojallensa. ja mä en taida oikein kuulua joukkoon koska mun perhe tavallinen duunariperhe. tästä siis kyse!

Vierailija
5/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hei toki näkee kavereitaan, anoppi taas vaan juonii jotain kutsumalla kaverit sinne. kun haluais musta eroon.. sillä monta hyvää miniää katsottuna pojallensa. ja mä en taida oikein kuulua joukkoon koska mun perhe tavallinen duunariperhe. tästä siis kyse!

Vierailija
6/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sinun tarvi olla anopin ystävä, mutta omaa elämääsi ja oloa helpottaaksesi sinun kannattais vähän työstää tuota vihaa ja kaunaa.

Onhan noita hulluja anoppeja, mutta nyt sinä pilaat oman elämäsi hänen takia.

Vierailija
7/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeassahan te olette.. mun pitäs rauhottua ja nauttia hetken hiljaisuudesta. Lukea vaikka kirjaa kun kerrankin on aikaa..;)

ärsyttää silti kun ei tiedä mitä siellä tapahtuu ja mulla aina semmonen tunne että yrittää myrkyttää mua kaikille. Kylllähän miehen kaverit tietää tilanteen ja tuntee mut ja hyvin tulen kaikkien kanssa juttuun.. ne ottaa Anopin ihan eri asenteella tietenkin kun tuntenut vuosia jo ennen mua.

ei voi silti välttyä ajattelemasta että se taas kutsunut sinne jonkun ystävänsä yh tyttären etc.. ihan sattumalta. jos vaikka poikansa ihastuisi ja jättäisi mut. Näinkin on käynyt..

ja joo. on se vähän alkoholisti, niitä juppijuoppoja jotka kittaa valkkaria aamusta iltaan, sekun on peruselintarvike.

ja ei mun mieskään halua lapsia sinne hoitoon, ei kai itsekään luota siihen että kaikki menis hyvin.

nyt mä rauhotun. Lapset rakastaa äitiä ja mä niitä..

kiitos sulle joka pudotit maanpinnalle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän