Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työssäkäyvät äidit!

Vierailija
09.12.2007 |

Miten teillä vietetään vapaapäivät? Teettekö kotihommia arkena vai tuntuuko että ne jää vapaapäiviksi?

Itse olen syksyn ollut isossa kaupassa töissä ja välillä teen 9 tuntisia päiviä. Ja aamu sekä iltavuoroa. Päivisin kun antaa kaikkensa niin illat menee vaan ollessa ja lasten kanssa. Sitten aina vapaapäivänä en malta olla paikoillani vaan häärään ja hössään ja hermot menee kun joka paikka pitäis siivota! =) Meillä kyllä on ihan turha yrittää pitää tiptop järjestystä kun lapset pahimmassa iässä ja kantavat tavaroita kokoajan eestaas.

Mieheni on myös vuorotyössä ja yhteistä aikaa ei juuri jää. Tänään harvinainen päivä että ollaan kaikki kotona. Ohjelmaa olisi silti vaikka kuinka. Yhille synttäreille on pyydetty mutta taidetaan jättää väliin. Joulujuttuja pitäis ostella ja huomiseksi pestä pyykkiä.

Siltikin työ on antanut paljon ja tykkään työstäni! Mutta tuntuu vaan että vuorokaudessa on liian vähän tunteja! =)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivinä en tee kotitöitä.

Vierailija
2/3 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloput ovat vapaita ja ne menevät täysin arjesta palautumiseen enkä jaksaisi tehdä yhtään mitään edes silloin.

Aina on hirveä huono omatunto kun joka paikka repsottaa =(

Arkisin ei kertakaikkiaan pysty pitkän työpäivän jälkeen, kun on vielä haettava lapset tarhasta ja käytävä kaupassa, niin se on siinä. Viikonloppuna sitten toki yrittää hiukan, mutta usein jää vaan haaveeksi ja ajatukseksi =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä ylläpitosiivousta tietysti pitää pitää yllä, mutta muuten olen päättänyt, että yhtenä iltana siivoa sohvan, yhtenä iltana imuroin, yhtenä iltana pyyhin pölyt jne. Muuten saa olla sotkussa. Viikonloppuisin lähinnä silitän vaatteet ja viikkaan kaappeihin. Sekä teen viikoksi ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan