Lue keskustelun säännöt.
Miten unikoulu kotona???
09.12.2007 |
Eli kyselisin kokemuksia unikoulun pitämisestä kotona???
Kuin olette toteuttaneet sen ja miten on onnistunut???
Oletteko saaneet tuloksia??
Ois unikoulu esissä meidän pojalle, on 9kk ja yöt olleet koko 9kk rikkonaisia..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meillä ei myöskään olta nukuttu sitten tytön syntymän viime viikkoon saakka.. aiemmin nukutin omaan sänkyyn ja yöllä otin viereeni ekan itkuheräämisen aikana. yleensä oli vasta klo 3-4 yöllä, mutta nyt alkoi aikaistaa sitä klo 23. yöheräämisiä oli 1-6krt/yössä. pari viikkoa sitten päätettiin, että näin ei voi enää olla ja yöt pitäisi olla jo tämän ikäisellä selvät. (omaa laiskuuttaani ja väsymystäni olin aina napannut viereenikin, kun siinä tyyntyi helpommin eikä itse tarvinnut nousta).
no viikko sitten aloitin lempeän unikoulun, jossa en siis huudat kuin sen verran mistä pystyy tyyntymään itsekseen. jos itki rajummin, otin syliin. ensimmäisen yön tyyliin seison pinniksen vieressä laittaen tuttia, peittoa, kaataen seisoma-asennosta makuulleen ja pitäen kättä yläselän päällä kun itkeskeli. annoin siis hänen ymmärtää, että olen paikalla ja kaikki on hyvin, vaikka vierekkäin ei enää ollakaan. olisinkohan pari kertaa joutunut ottamaan syliin yön aikana. seuraava yö menikin sitten vain yhdellä heräämisellä ja viikko nyt ollut niin. heräsinpä eräskin aamu ENNEN tyttöä :) nyt on siis viikko menty 1 heräämisellä ja silloinkin pyytää vain tuttia ja jatkaa samantien unia. meillä siis näin helposti onnistui! olin kyllä odottanut, että useampi yö menee valvoessa..
cec ja pirpanella 10kk+