Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä on? Kiinnittymisvuotoako??? Osaako joku auttaa?

09.12.2007 |

Mulla on epätasaiset ja pitkät kierrot. Alkuviikosta oli " ovisoireita" ; napukka pehmeämpi, ylhäällä, auki, tuli limoja ja nippaili alamahaa. Nyt sitten eilen tuli vessassa käydessä paperiin veriviiruja, ja viime yönä vähän aikaa alamasua viilteli ja nyt tänä aamuna pikkareissa oli peukalon pään kokoinen punainen läntti (vaaleampaa kuin menkkavuoto). Äsken vessassa käydessä tuli taas paperiin veriviirua.

Olisin tosi ihmeissäni, jos nyt alkais menkat. Ja mulla ei nyt ole minkäänlaisia menkkaoireitakaan! Ei ole rinnat kipeät, ei alamahaa jomota, ei ole tullu finnejä... Kohdunnapukkakin on kiinteä ja alhaalla.

En aiemmin ole uskonu kiinnitymisvuotoihin, kun en lähipiiristäni kenelläkään ole kuullu sellaista olevan eikä itsellänikään aiemmissa raskauksissa sellaista ole ollut. Voiskohan tämä olla sellaista? (Toiveessa on hyvä elää...)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kellään ei ole omakohtaisia kokemuksia...

Mihin se edes perustuisi? Että se hedelmöittynyt munasolu jotenkin repisi reiän kohdun limakalvoon ja aiheuttaisi verenvuodon?! Vai?

Ilmeisesti mulla vaan menkat nyt sitten alkaa... *pettymyksen huokaus*

Vierailija
2/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kahdessa raskaudessa kolmesta (ja yhdessä keskenmenneessä) raskaudessa kiinnittymisvuotoa n. viikko oviksesta pari tippaa verta. Kovin yleistä kiinnittymisvuoto ei taida olla, mutta ainakin sulla ajankohta vois hyvinkin tarkoittaa plussaamista viikon päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaakin olla täti...

Vierailija
4/7 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kiinnitymisvuotoa oli 10 pv ja runsasta olikin. Kaikenlaisia kappaleita tuli yms. ja verta kaiken värisenä. Menkkakipuja vaan ei ollut. ja vuoto tuli siis siinä vaiheessa kun kuukautisten olisi pitänytkin tulla. Kävin nyt aamulla ultrassa ja rv 6+5 ja pieni pökylä siellä kohdussa kelli ja sydänäänet kuului. Kysyin lääkäriltä tästä vuodosta ja sanoi, että kiinnittymisvuotoa. Että tällaistakin voi olla...

Vierailija
5/7 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painiskelen tässä vuotojen kanssa. Ja sulla kun on kokemusta ollut niin nyt kysyisin. Siis kaksi päivää ennen kuukautisten alkua tuli pyyhittäessä pientä vuotoa ja tulee siis edelleen (3pv takakana). Ei edes veristä, vaan vaalenpunaista rusehtavaa ja vain pyyhittäessä. Eilen tein testin ja negaa näytti. Milloin testasit, vaikka vuotoa tuli ja sait plussan! Ajattelin että jos ei vuoto muutu kuukautisvuodoksi, milloin kannattaa testi uusia=)

kiitos jo etukäteen=)

Vierailija
6/7 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kolmesti raskaana ja joka kerta ollut kiinnittymisvuoto n. 5-6 päivää ovulaatiosta. Jos vuotoa tulee oviksen aikana, voi se olla merkki jostain muusta häiriöstä kuin välittömästä raskautumisesta, koska hedelmöittyneellä munasolulla menee tovi matkatessa kohtuun ja sinne sitten kiinnittyessä.

Vierailija
7/7 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oviksesta oli 7 päivää kun alkoi kaksi päivää sitten. Rusehtavia veriviivoja vain pyyhittäessä. Eilen testasin haamuplussan aconilla, mutta niin aikaisin näytti, että voi olla kemiallinen raskaus.. Voi hitsi, kun ei täti tulisi..