Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miks saan raskaustestiin vaan himmeita viivoja? Onkohan kaikki ok? voiko olla vaikka tuulimuna? olen jo 4 eri paivana tehnyt testit..

08.12.2007 |

Kommentit (9)

1/9 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi samoin edellisessä raskaudessa. Tein viikon ajan testin päivittäin ja sain myös vain haamuja. Loppujen lopuksi menin yksityiselle ultraan ja kävi ilmi,että kyseessä oli kohdun ulkoinen...Onneksi katosi itsestään, eikä tarvinnut leikata! Suosittelisin lääkärissä käyntiä varsinkin jos raskausoireet jatkuu siitä huolimatta tai jos viiva ei katoa...

Ock ja pulleropoika 38+0

Vierailija
2/9 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaleita viivoja voi tulla jos HCG:tä ei ole vielä tarpeeksi paljon?Oletko tehnyt eri testillä vai samalla merkillä?Luulisin että tuo on ihan normaalia?Käy terveyskeskuksessa testissä ja sitten vain voi odotella..ultrassahan se näkyy kunhan kasvaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kaikki voi olla ok, mutta minulla oli kesällä samanlainen tilanne ja sitten raskaus keskeytyikin jo viikolla 6.

Horminopitoisuudet oli koholla, mutta ei tarpeeksi korkealla. Lääkäri epäili tuulimuna raskautta.

Suosittelen käymään verikokeessa, jossa hormoonimäärät selviää ja tulee parempi mieli.

Vierailija
4/9 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näky kaikissa testeissä vain haamut, testasin eri testeillä tosi monena päivänä. Tällä hetkellä odotellaan vauvan syntyvän mahdollisimman pian, menossa ku on jo 40+5.. =) eli mulla haamut ei merkannu mitään " pahaa" ..

Vierailija
5/9 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempää testejä en jaksanut tehdä kun tiesin oireista kuitenkin olevani raskaana.

Nyt menossa 40+6

Vierailija
6/9 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös testasin monta, varmaan viisi haamua kunnes viikon kuluttua vasta siitä kun olisi menkkojen pitänyt alkaa tuli selvä plussa. Tuossa tuo " haamu" istuu lattialla vieressä ja nikertää porkkanaa kahdella hampaallaan ;)

Onnea odotukseen!

Vierailija
7/9 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele rauhassa vaikkapa neljä päivää ja tee uusi.

Acon ja apteekin testit ovat herkkiä. Niillä olen myös saanut haamuja, vahvistuneet sitten myöhemmin kun olen testannut uudestaan.

Mutta ei kannata päivittäin testata, rahaa palaa nopeasti testeihin sillä tahdilla. Eli odottele rauhassa ja tee vaikkapa tuon neljän päivän päästä uusi testi.

Raskaana kuitenkin olet, ilman raskaushormonia ei tule plussaa.

Vierailija
8/9 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla ainakin tuli varhainen keskenmeno, kun haamuja näytti useana päivänä peräkkäin. Seuraavassa kuussa tulin uudelleen raskaaksi ja testasin samoilla nettitesteillä ja samoina päivinä niin oli ihan tumma viiva alusta alkaen.

Vierailija
9/9 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi haamua, toinen nyt 1v2kk ja toinen rv30+1 tänään, joten kannattaa varmaan odotella...

Kaikilla hcg-pitoisuus ei koskaan nouse kovin korkealle, toisten hormonitoiminta vaan on voimallisempaa kuin toisten.

Malta odottaa muutama päivä ja testaa uudelleen =)