Mitä miehelle joululahjaksi?
Mitä te annatte?
Täällä pitäisi keksiä sellainen perhejouluun sopiva lahja.
Kommentit (39)
Onko sulla osoitetta tuolle sivulle? Itse etsin googlen kautta mutta en (syystä tai toisesta) löytänyt...
T:Se jonka mies sellaiset haluaisi
tuolta minä tilasin reinot omalle isälleni
t: 26
Komppaan 23:sta eli lahjakortti esim. hierojalle.
Entä lippu urheilutapahtumaan (jääkiekko ym.) miehellesi + valitsemalleen kaverille?
Omalleni en ole vielä keksinyt lahjaa.
Mun mies sai viime jouluna petzelin hyvän otsalampun ja se on ollut todella mieluinen ja tarpeellinen.
Nyt harkitsen leatherman- monitoimityökalun ostoa...mutta en tiedä mikä olisi hyvä. Ovat kyllä kalliita laitteita!!
Kiitos. Nyt saa meilläkin sitten mies reinot lahjaksi...
Kaupasta jo etsin mutten löytäny sopivan kokosia. Kiitos linkistä!
- uuden oloasun kotiin
- Lapinlahden linnut -dvd:n
- lahjakortin hierojalle
- jotain suklaata
mennä kauppaan näitä vertailemaan. Siis sellaiseen, josta saa kunnon palvelua.
Kunnollisen kokoinen kannattaa ostaa ensimmäiseksi työkaluksi,( jos on jo, niin sellainen avaimenperämalli on hyvä siihen rinnalle.)
Kunnollisen kokoinen, jotta pihdeillä pystyy jotain tekemään. Lukkiutuvat terät ovat myös aika ehdottomat.
Hyvä vaihtoehto on esim. new wawe (Hinta n.99e)
Nyt harkitsen leatherman- monitoimityökalun ostoa...mutta en tiedä mikä olisi hyvä. Ovat kyllä kalliita laitteita!!
[/quote]
Täällähän on ihan hyviä juttuja, kiitos! Olo ei ole enää ollenkaan niin epätoivoinen kun päivällä :o)
Minulla on muuten mallia perineteinen suomalainen maalaismies, joka ei ikinä menisi kasvo- tai jalkahoitoon, vaikka lahjaksi saisi...
Hierojalle varmaan kehtaisi mennä ;-)
lompakon sekä hiustenleikkuukoneen. Saunatakin ostin just synttärilahjaksi.
Termari on varmasti hyvä lahja, mutta ei tämä mies sellaista tarvitse.
Vaatelahjat on taidettu jo kaikki antaa.
-ap
Miehetkin on vähän niinku yksilöitä, eli ei taida olla semmosta lahjaa joka kävis kaikille miehille.
4:
Miehetkin on vähän niinku yksilöitä, eli ei taida olla semmosta lahjaa joka kävis kaikille miehille.
yöpaita
neule
kirja
levy
sykemittari
lehden vuosikerta
kunnollinen lenkkeilijän alusasu (tekninen alusasu)
Jos vaikka niin saisi itse ideoita.
Poskihoito ei käy - piti olla perhejouluun sopivaa, lahja annetaan lasten nähden.
Kiitän myös suorista ehdotuksista, ja huokailen tässä vain entistä syvempään:
yöpaita - ei käytä
neule - ei käytä, saa silti äidiltään omatekoisia
kirja - Olen yrittänyt, mutta en onnistu näissä koskaan. Mies ei lue romaaneja.
levy - Ostin pari vuotta sitten, ei ole kuunnellut levyä vieläkään
sykemittari - ei urheile
lehden vuosikerta - miehelle tulee jo useita lehtiä
kunnollinen lenkkeilijän alusasu - ei lenkkeile, ei urheile
(tekninen alusasu) - mikä on tekninen alusasu, onko sellainen ulkotäitä tekevälle tarpeellinen?
Luulen että ostan omalleni Thorin vasara -kaulakorun. Keittokirja on jo.
Paras lahja minkä olen ikinä miehelleni antanut oli just Leatherman Wave. Tykkäsi kovasti ja on käyttänyt varmaankin joka päivä. Rikkaimuria en itse ostaisi mut tiedän yhden miehen jonka mielestä sellainen oli ihan huippulahja.
postikuluja ei mennyt mitään ja postinjakaja toi tossut kotiovelle saakka. En minäkään kaupoista löytänyt mitään, mutta netistä sain ja tulivat jo seuraavana päivänä tilauksesta.