Tamperelaiset huom. ostaisitteko tämän asunnon?
Katselin Etuovesta kohdetta 914355, mutta pari asiaa jäi mietityttämään. Ensinnäkin, onkohan tuo alue kuitenkaan kovin " hyvä" - olen itse lukenut tältä palstalta myös muuta. Toiseksi, talo on jo 30 vuotta vanha - eikö 70-taloihin ala jo pian tulla putkiremontteja. Toisaalta voisikihan sillä perusteella pyytää alennusta hinnasta?
Hassua, ettei takkaa ole kuvattu ollenkaan, vaikka se on mainittu ilmoituksessa.
Mikä Tampereen hintataso on yleisesti?
Kommentit (4)
Minusta se oli selvästi lapsiperheen koti, olihan siellä pinkki lastenhuone. Hinta ei ole tietääkseni paha (tosin tuo Lukonmäen alue ei ole kovin kallista muutenkaan), varmaan siitä voi vähän tinkiä (muutaman tonnin?)
Tuolla asuu tietääkseni paljon lapsiperheitä ja kuulemma viihtyvät hyvin. Itse en kuitenkaan muuttaisi, kuljen siitä ohi harva se päivä ja jotenkin ankean oloinen lähiö. Lähimmät palvelut ovat Hervannassa, siellä ei taida olla kun siwa.
Oletko käynyt katsomassa asuntoa? Isännöitsijäntodistuksesta selviää remontit, niin tehdyt kuin suunnitellutkin.
Alue on rauhallinen. Palveluita löytyy Kaukajärveltä, Turtolasta (Citymarket ja Kodin Ykkönen) sekä Hervannasta. Mitään ykkösaluetta se ei Tampereella ole, muttei huonokaan. Keskustaan pääsee nopeasti.
Vain sellaiset, joista on jo päätökset. Joten jos haluat putkiremontista varmuuden, kannattaa ehdottomasti soittaa isännöitsijälle ja jututtaa häntä.
Minullekin tuo yksi vessa olisi miinus. Tampereella on jo vastaavia asuntoja, joissa on kaksi vessaa. Ainakaan meidän perheessä arki ei suju, jos käytössä on vain yksi wc.
Toisaalta vessassa on iso rivi hammasmukeja, toisaalta ainakin olohuone näyttää siltä, että talossa asuu vanhempia ihmisiä.
Vain yksi vessa on iso miinus, meille.