Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies itse tajuamaan että tekee liika töitä ja on liikaa erilaisia menoja

Vierailija
08.11.2008 |

Mieheni tekee jatkuvasti 11-12 tuntisia työpäiviä, nauttii työstään, halua tehdä työnsä hyvin ja on ns työorientoitunut ihminen. Tämän lisäki mieheni täytyy harrastaa urheilua jotta jaksaa käydä töissä sekä mahdollisia työrientoja jotta saa aivot välillä vapaalle (mies sanoo näin). Meillä kolme lasta jotka sitten tästä kaikesta kärsii, koska isän aika on kortilla. Mieheni mielestä näitä kaikkea voi tehdä tasapuolisesti, mutta näinhän se ei vaan käytännössä mene koska aika ei vain riitä ja lapset ovat ne josta se aika karsitaan Olen sanonut asiasta miehelle kauniisti ja vähemmän kauniisti, mutta vastauksena on vain että minä vaan valitan kaikesta enkä ole mihinkään tyytyväinen. Olen aikani jaksanut katsella tätä tilannetta omalla joustavuudella, mutta nyt kun olen itse uupunut ja kyllästynyt tähän tilanteeseen niin olen se valittava akka.

Silloin kun olen monta vuotta sitten mieeni tutustunut niin ei hän mikään "työhullu" ollut mutta nyt on työelmä jotenkin vienyt mennessään. Mieheni pitäisi tajuta itse tämä tilanne jotta tapahtuisi jotain muutosta. Mitä ihmettä pitäisi tehdä? Onko ketään kohtalotoveria joka miettii/miettinyt näitä samoja asioita?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri oli otsikoissa uutinen, että eniten tienaavat miehet saavat vaimon.

Minä sain köyhän miehen. Hän on paljon kotona, kun töitä ei ole paljoa. Olemme todella onnellisia ja vietämme paljon aikaa yhdessä koko perheellä. Meillä ei ole hienoa taloa, ihan kerrostaloasunto vain. Teemme kaikki ruoat itse, poimimme marjoja ja sieniä, harrastamme ulkoilua ja elämä on mukavaa.

Johtuisivatko epäonnistuneet avioliitot naisten liiallisista odotuksista; Halutaan mies joka tienaa hirveästi, on arvostettu työpaikallaan, uusi omakotitalo, uusi auto ja siltikin miehen pitäisi olla superisä ja olla paljon kotona lasten ja vaimon kanssa. Hei naiset! Kaikkea ei voi saada.

Vierailija
22/23 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta huomasin, että toivoin mieheni olevan poissa kotoa. Se oli kaikille helpompaa. Olimmehan lasten kanssa tottuneet siihen ettei isi kuulu kuvioihin kuin joskus. Sekoitti pakkaa liikaa, kun muksut oireilivat pahoin ja hakivat epätoivoisesti huomiota iskältä vaikka keskellä yötä.

Nyt lapset saavat viettää aikaa isin kanssa täysillä silloin kun heidät luokseen ottaaa. Enemmän kuin avioliiton aikana konsanaan.

Hullua, mutta totta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin uskoisin olevani onnellisempi kerrostaloasunnossa vähän töitä tekevän miehen kanssa. Minun arvomaailmassa raha ei kauheasti merkkaa, kunhan nyt pärjää. Asumme 230m2 uudessa omakotitalossa, pihassa uudet autot, ostaa voisi melkein mitä haluaa mutta en ole shoppailevaa tyyppiä. Olen onneton ja yksinäinen ja lapset kaipaa isää. Jos miehelle asiasta puhuu niin hän melkein suuttuu että tajuanko että hän tekee tämän kaiken perheensä eteen. Hän ei kuule ollenkaan kun sanon ettei me tätä tarvita ja voitaisiin aivan hyvin myydä talo ja muuttaa pienempään ja elää säästeliäämmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi