Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10 vuoden ikäero miehen ja naisen välillä..

Vierailija
08.11.2008 |

mikä siinä on, olen 10v vanhempi kuin mies jota tapailen, se tuntuu itsestäkin vähän kiusalliselle...mietin olisiko helpompi hyväksyä se että mies on vanhempi?

Onko oma pääkoppani vaan hölmö ja miettii moisia? Mitä ajatuksia iso ikäero herättää?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teillä synkkaa niin anna palaa äläkä mieti

Vierailija
2/18 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme puhuneet ettei ikäasia vaikuta, jos ei suhde kestä, se ei johdu siitä. Ulkoisesti kukaan oudompi ihminen ei muuten ikäeroa etes huomaisi ;)

jos olet 25v ja poika 15v niin en kyllä keksi mitä yhteistä teillä olisi.

Oikeastaan tunnen niin lapsellisia miehiä että vasta 35v mies ja 45v nainen alkavat olla samalla aaltopituudella. Useat tuntemani 45v miehet taas alkavat ukkoutua.

Vaikea on kysymys ja niin paljon kiinni yksilöistä eikä numeroista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ainakin jonkinlaisesta ongelmasta on kyse. Itse en ehkä kestäisi vanhenemista nuoren miehen arvostelun alla.

Vierailija
4/18 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä toimelias. Tosin vanheneminenkin on yksilöllistä, mutta kyllä se ikäero tulee varmasti jossain vaiheessa korostumaan. Nyt ei tunnu missään, kun ollaan 31 ja 45. Mutta en voi elää elämääni peläten jotain tulevaa. Olemme äärettömän onnellisia ja en voisi kuvitella, että iän takia olisin valinnut toisin. mieheni on maailman paras isä (ihan oikeasti täydellinen isä verrattuna kehen tahansa tuntemaani isään). Mies huoltaa, rakastaa, on käsittämättömän kärsivällinen ja jaksaa leikkiäkin lasten kanssa loputtomiin. Lisäksi on puolisona huomioiva, kunnioittava ja hauska.

Vierailija
5/18 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ainakin jonkinlaisesta ongelmasta on kyse. Itse en ehkä kestäisi vanhenemista nuoren miehen arvostelun alla.

Vierailija
6/18 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä toimelias. Tosin vanheneminenkin on yksilöllistä, mutta kyllä se ikäero tulee varmasti jossain vaiheessa korostumaan. Nyt ei tunnu missään, kun ollaan 31 ja 45. Mutta en voi elää elämääni peläten jotain tulevaa. Olemme äärettömän onnellisia ja en voisi kuvitella, että iän takia olisin valinnut toisin. mieheni on maailman paras isä (ihan oikeasti täydellinen isä verrattuna kehen tahansa tuntemaani isään). Mies huoltaa, rakastaa, on käsittämättömän kärsivällinen ja jaksaa leikkiäkin lasten kanssa loputtomiin. Lisäksi on puolisona huomioiva, kunnioittava ja hauska.

Vierailija
7/18 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 20 v on yhdessä oltu

Vierailija
8/18 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep..

Vierailija
9/18 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 v ja kaksi yhteistä lasta saatu aikaan, ikäeroa ei juurikaan ajattele. Sitä paitsi miehellä on harmaita hiuksia, ja minulla ei!

Vierailija
10/18 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen kanssa 26,5v ikäeroa (minä nuorempi).

Vierailija
11/18 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä koskaan ajatellut ikäeroa. Riippuu ihan yksilöstä mikä on henkinen ikä, esim ex-mieheni sekä näyttää että tuntuu itseään monta vuotta nuoremmalta. Vastaavasti on niitä miehiä jotka vaikuttavat 50-kymppisiltä jo parikymppisinä opiskellessaan...

Vierailija
12/18 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vajaa 10 vuotta. Olin 17, kun alettiin seurustella. Nyt olen 37 ja mies 47. Ehkä meillä joitain vivahde eroja, mut hyvin passataan yhteen.

Vierailija
13/18 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehessä voi olla muitakin hyviä ominaisuuksia kuin nuori ikä...

Vierailija
14/18 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan kun molemmat on aikuisia (kumpikaan ei ole lapsi eikä vanhus) ei kai haittaa..joskus mietin kyllä, tuleeko sellainen aamu että herään vanhan miehen vierestä. tosin olen itse ollu erittäin vakavasti sairas parikin kertaa liiton aikana, joten ei sitä tiedä..

eli summa summarum, kokonaisuus ratkaisee tässäkin asiassa

Vierailija
15/18 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet 25v ja poika 15v niin en kyllä keksi mitä yhteistä teillä olisi.

Oikeastaan tunnen niin lapsellisia miehiä että vasta 35v mies ja 45v nainen alkavat olla samalla aaltopituudella. Useat tuntemani 45v miehet taas alkavat ukkoutua.

Vaikea on kysymys ja niin paljon kiinni yksilöistä eikä numeroista.

Vierailija
16/18 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin päin, että minä olen vanhempi.

Tai no siis 10 v. ja 3 kk päälle ;)

Ei se tunnu missään.

Vierailija
17/18 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v ikäeroa, mies vanhempi ja kaverini on mieheni ikäinen ja hänellä minua vuoden vanhempi mies, eli heillä toisin päin 11v ikäeroa.

Tulemme koko porukka hyvin juttuun ja kumpaakaan pariskuntaa ei erityisemmin ikäero paina, kun sitä ei juuri huomaa.

Mieheni tosin joskus pohtii ikäänsä, minä en sen paremmin hänen, kuin omaanikaan..

Vierailija
18/18 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"isäpuoleni" on minua vuoden nuorempi. Hyvin heillä näyttää menevän vaikka ikäeroa on 20v.