Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Artunäityli hoi!!!!

07.12.2007 |

Luin juttusi jossa kerroit käyneesi varhaisultrassa Tampereella.. Missä paikassa kävit? Itse soitin tänään Koskiklinikalle ja sanoivat siellä ettei varmaan näy mitään ennen rv 8.. Olen ensikertalainen ja on kauhea pelko siitä ettei raskaus ole alkanut normaaliin tapaan. Haluaisin äkkiä varmistuksen ettei esim. kohdun ulkopuoleine tms.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Koskiklinikalla rv 8+1.

Silloin kuuluivat jo sydänäänet ja lääkäri sanoi,

että se on sopiva aika tulla varhaisultraan.

Voihan sinne aiemminkin mennä,

mutta varmimmin sydänäänet kuuluvat vasta noihin aikoihin.

Minun oloani ainakin varhaisultrassa käynti helpotti

eli kannattaa käydä, jos on epävarma olo :D

Haissa

Vierailija
2/4 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, en ole huomannut, että minua kaivataan, kun ollaan oltu pari päivää mummulassa=)

En tiedä auttaako tieto sinua enää ja oletko jo ehtinyt käymään ultrassa, mutta kävin siis pihlajalinnassa, oli halvempikin kuin koskiklinikka.Pihlajalinna on siis siinä kehräsaaressa niagara elokuvateatterin kanssa samassa rakennuksessa. Tommi Vimpeli oli lääkäri ja ajankin sain heti kun aamulla soitin niin iltapäiväksi=)

Tsemppiä ultraan,oli mielestäni rahansa arvoinen kokemus=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kun koitin ensin varata aikaa koskiklinikalle, niin seuraava vapaa aika olisi silloin ollut kuulema 3viikon kuluttua, eli aivan liian myöhään.

Itse pelkäsin ja olin myös ihan varma,että kaikki ei ole kunnossa, mutta onneksi kävin ja selvisi, että kaikki mallillaan ja nyt jo raskausviikko 12. Silloin ultrassa oli siis 6+2.

Ei siis kannata huolestua, todennäköisesti kaikki kuitenkin hyvin=)!!!

Vierailija
4/4 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sain sit ajan Koskiklinikalle eiliseksi ( rv 6+4) ja kaikki meni mainiosti. Sydämen syke näkyi ja oli oikeassa paikassakin vielä. Helpotus oli suuri ja nyt olo huomattavasti parempi. Olin oikein yllättynyt kun ei maksettavaakaan jäänyt kuin 60 euroa. Oon pitäny Koskiklinikkaa aina tosi kalliina. Mut kiitos teille vinkeistä ja oikein hyvää odotuksen jatkoa, :)