Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder algoritmi 2023

Vierailija
15.08.2023 |

Törmäsin tinder guru sivustolla tinderin algoritmeista kertoneeseen tekstiin. Siellä sanottiin, että tinder profiilin poistamisen jälkeen pitäisi odottaa 92 päivää ennen uuden profiilin tekemistä, jotta tinder toimisi täysin normaalisti. Mahtaako se pitää paikkaansa ja kuinka se käytännössä tulee esille tinderiä pelatessa? Tinder on toiminut aikaisemmin itselläni varsin mainiosti ja matcheja sadellut huomattavasti enemmän kuin nykyään. En usko sen johtuvan ainakaan täysin omasta profiilistani sillä kuvat ja bio ovat edelleen, ainakin omasta mielestäni yhtä hyviä kuin aikaisemmin. Olen ladannut tinderin useita kertoja uudestaan heti aiemman tilin poistamisen jälkeen ja jokaisen kerran jälkeen matcheja on uudella profiililla tullut edellistä vähemmän. Tinder kokemusta on kertynyt valitettavasti jo useamman vuoden ajalta ja matchien määrä on viimeisen vuoden aikana lähtenyt jyrkkään laskuun. Ja tuo tapahtui sen jälkeen, kun poistin edellisen tilini, latasin tinderin uudelleen ja loin uuden tilin. Noin lyhyessä ajassa matchien määrän huomattava pieneneminen siis mietityttää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤔

Vierailija
2/11 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla mut toki ikääkin tullut lisää.

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan laita tykkäystä sellaiselle, jonka olen joskus aiemmin nähnyt olevan Tinderissä. Johtuiskohan ihan vaan siitä? Alat olla jo tuttu kasvo ja vältettävien listalla.

Vierailija
4/11 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saattaa olla osasyyllinen, mutta kotikaupunkini tinderissä on paljon vaihtuvuutta, joten paljon tulee vastaan sellaisiakin profiileja, joille olen ennalta täysin tuntematon.

Vierailija
5/11 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todennäköisesti lisännyt profiilitekstiisi tai kuviisi jonkun redflagin tai et ilmoita pituuttasi.

Vierailija
6/11 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iloa on mätsien määrästä? Entäs laatu? Tai treffien määrä? Parisuhdetta et ainakaan ole löytänyt, mutta oletko saanut sitä mitä etsit?

Vierailija
7/11 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan aikaisemmin mätsänneistä mätsäisi enää uudestaan, jos juttu ei ole ekallakaan kerralla edennyt?

Vierailija
8/11 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Algoritmeistä en tiedä, mutta kyllähän oma naama kuluu kun siellä tinderissä roikkuu pitkään. Olen itse ollut  olosuhteiden pakosta Tinderissä vuosia, ja olen huomannut että monet miehet jotka on joskus aiemmin tulleet siellä vastaan ja tykänneet mun profiilista, eivät enää nykyään anna tykkäystä takaisin. 

N35

Vierailija
9/11 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Algoritmeistä en tiedä, mutta kyllähän oma naama kuluu kun siellä tinderissä roikkuu pitkään. Olen itse ollut  olosuhteiden pakosta Tinderissä vuosia, ja olen huomannut että monet miehet jotka on joskus aiemmin tulleet siellä vastaan ja tykänneet mun profiilista, eivät enää nykyään anna tykkäystä takaisin. 

N35

Näinhän se menee. Vaikka olisi vuoden pois, niin samat naiset tulee aina vastaan ja nämä on just niitä huippukauniita ja urheilullisia, jotka menisivät aina muutenkin vasuriin. Ei nämä ihmiset hae tinderistä mitään muuta kuin huomiota ja samaa moni ajattelee sinunkin profiilista.

Vierailija
10/11 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35

Näinhän se menee. Vaikka olisi vuoden pois, niin samat naiset tulee aina vastaan ja nämä on just niitä huippukauniita ja urheilullisia, jotka menisivät aina muutenkin vasuriin. Ei nämä ihmiset hae tinderistä mitään muuta kuin huomiota ja samaa moni ajattelee sinunkin profiilista.

Ilmainen sivusto. Hyötypuolena läheinen sijainti. 50/50 osuus sekä miehiä että naisia. Pyytäkää käymään! https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968

Vierailija
11/11 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata laittaa turhaa likeä "liian korkeatasoisille" naisille joiden kanssa ei mätsiä kumminkaan tule. Algoritmit rankaisevat jos laitat jokaiselle liken. 

Laita like vain sellaisille joiden uskot laittavan liken myös sinulle.