Vuotoa
Olen 7.viikolla raskaana ja tänään oli tullut pikkuhousuihin ihan vähän haaleata verta.Nyt n.4h ei mitään vuotoa enään.Raskausoireita on edelleen.Onko jollain ollut tuollaista vähäistä vuotoa ja mennyt ohi ja raskaus jatkunut loppuun asti vai tietääkö tämä keskenmenoa?
4 raskautta on mulla ollut ja kaikki mennyt hyvin.
Kommentit (6)
Itsellänikin menossa rv 7 ja vuotoa on ollut joulupäivän illasta lähtien.
Ei mitään valtavaa, mutta vessassa käydessä tulee ja kun pyyhki, niin
paperiin jää ihan kirkkaanpunaista verta. Niinpä olenkin tilannut täksi
päiväksi ajan gynelle, koska haluan saada itselleni mielenrauhan. Olkoon sitten mennyt kesken tai ei, mutta tiedänpähän ainakin missä mennään. Kyllähän jonkilainen vuotokin kuulemma saattaa kuulua asiaan, mutta en itse halua miettiä, että ollako vai eikö olla...
Eilisen illan jälkeen ei ole tullut minkäänlaista vuotoa.Selvät raskausoireet on edelleen eikä mitään kipuja.Ehkä pääsin säikähdyksellä,toivottavasti.
Ultran kuitenkin tilasin ensi tiistaille kun joka tapauksessa pitäisi n.8-viikolla mennä kun olen Clomeja syönyt.Siellä sitten selviää jo paljon.
Sitä se vuoto tiesi. Keskenmeno. Surullista. No, onneks oli kuitenkin vielä näin alkuvaiheessa (7+1). Täytyy siirtyä tuonne vauvahaaveiden puolelle. Onnea ja menestystä teille muille!
Otan osaa. Itse koin km syyskuussa ja oli rv 14. nyt taas onnellisesti odotan ja peloissani odotan......keskenmenot ovat todella ikäviä.....Jaksamisia sinulle.
Otan osaa!Voimia sinulle!
Kummipoikani perheessä tuli keskenmeno syksyllä 5 kuukaudella.Sen takia olenkin peloissani ja pelkään keskenmenoa.Heillekin olisi tullut viides lapsi.
Vuoto jatkui n. 6 pv mutta oli niukkaa. Ja terve tyttö kuitenkin syntyi rv 40+2 :)