Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä näin

Vierailija
07.12.2007 |

Mies kotiin töistä ja ruoka tietysti valmiina.

Syönnin jälkeen hän lähtee harrastuksiin ja tulee kotiin vasta kun lapset on nukkumassa.

Minä odotan kera kuoharin ja mies saa kunnon suihinoton(ilman että odotan häneltä mitään).

Edellisenä iltana ollaan tietysti harrastettu ns. normaalia seksiä, muistaakseni ainakin kahdessa eri asennossa.

Muutenkin mies saa viikottain hierontaa öljyllä tai ilman.

Pyrin hemmotelemaan miestäni monin tavoin.

Miten luulette että tässä suhteessa mies huomioi vaimoansa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en voi ainakaan sitä uskoa.

Vierailija
2/19 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen on nainen kirjoittanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos noin tosiaan on, niin voisin kuvitella ja olettaa että miehesi huomioi sinut vastaavalla tavalla.

Koska noin kysyt, niin näin ei varmaan sitten ole?

Ihme mies!?!?

Itse pyrkisin pistämään kaksi kertaa paremmaksi.

Vierailija
4/19 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten luulette että tässä suhteessa mies huomioi vaimoansa?

Vierailija
5/19 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse pyrkisin pistämään kaksi kertaa paremmaksi.

Vierailija
6/19 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aina burn outiin asti

Vierailija
7/19 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mies ei vastaavasti huomioi naista (kuten rivien välistä voi lukea), en usko että nuo hieronnat jne kovin pitkään jatkuu. Jos haluaa jatkaa huonossa suhteessa noin, niin siitä vaan.

Vierailija
8/19 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä siihen mitenkään väsy.

Meidän suhde on parantunut huomattavasti ja mies on nykyään paljon mukavampi ja jo alkanut huomioida minua.

Siis kun jättää jatkuvan nalkutusen ja alkaa ihan oikeesti yrittää tekeen toista onneliseksi ilman sitä omaa vaatimus listaa, on vaikutus aivan uskomaton.

Ei meillä tosiaan joka ilta juoda kuoharia, mut toi oli yks. esim. miten miestäni hemmotelen.

Vierailija
9/19 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nostin pöydälle ne asiat, jotka ärsyttivät.

Niiden läpi käymisen jälkeen meillä on ollut huomattavasti onnellisempi suhde ja parempaa seksiä.

Tätä tapahtumaa aikaisemmin yritin vain huomioida miestä, joka ei IRL sitä kuitenkaan osannut arvostaa.

Vierailija
10/19 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis minä yritin aikoinaan olla se aktiivisempi osapuoli, mutta kun se oli aina niin vaikeeta, ajattelin että antaa olla sitten. Nykyään seksiä siis ei ole juuri nimeksikään. Ero käynyt mielessä jo useaan kertaan.

Jos AP:n kaltainen nainen kohdalleni osuu, niin olisin heti valmis vaihtamaan. Tosin se todellisuus mitataan vasta 5 vuoden jälkeen.

Vierailija
11/19 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eli nostin pöydälle ne asiat, jotka ärsyttivät.

Niiden läpi käymisen jälkeen meillä on ollut huomattavasti onnellisempi suhde ja parempaa seksiä.

Tätä tapahtumaa aikaisemmin yritin vain huomioida miestä, joka ei IRL sitä kuitenkaan osannut arvostaa.

Keskustelut eivät toimineet meidän suhteessa ja tulokset jäivät laihoiksi tai aiheuttivat riidan.

Nykyistä " menetelmää" on nyt jatkettu pian 2vuotta ja tulokset näkyy.

Keinoja on monia, kuten myös ihmisiä.

Vierailija
12/19 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotirauhan, vai? Seksin voimallako teillä porskutetaan, menkööt muut asiat sitten vaikka päin h-kuttia? Itse en moiseen alkais, mut jokainen taaplaa tyylillään. Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
13/19 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma asenteeni on kaukana tuosta.

Kyse ei suinkaan ole mistään rauhan ostamisesta vaan toisen tarpeiden huomioimisesta ja itsekyydestä luopumisesta. On mukava kun huomaa että löytää itsestä sen ihmisen joka ajattelee että mitä minä tänää voisin tehdä rakkaani olon parantamiseksi.

Vierailija
14/19 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haepas pallo musti! Ukkos nauraa partaansa, kun sai koulutettua tottelevaisen muijan.

Vierailija
15/19 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jos nyt vähän kasvaisit ja miettisit mitä kirjoitat.

Me olemme tasavertaiset kumppanit, mutta minun mieheni on onnellinen.. samaa ei voi sanoa monista muista miehistä.

Vierailija
16/19 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki parisuhteen pulmat, varsinkin sen jälkeen kun on lapsia kuvioissa (saati sitten kun osa lapsista minun ja osa sinun), alkavat olla sen verran mutkikkaita, että pelkkä seksi ja hieronta ei saa aikaan tyydyttävää arkea.

Vierailija
17/19 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ukkos nauraa partaansa, kun sai koulutettua tottelevaisen muijan.

Asenteesi kuulostaa juuri tyypilliseltä pihtaajavaimolta joka pitää miehen hyppysissään annostelemalla seksiä.

" Jos oikein kiltisti lakaiset pölyt ja tiskaat, niin ehkä saatat saada " jotain" .

Vierailija
18/19 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään keskustelut sujuu mallikaasti, kun en en enää aloita lausetta minä haluan...

Korostan nyt että kyse ei ole pelkästä seksistä vaan asenteen muuttamisesta.

Vierailija
19/19 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jättää omat vaatimukset suhteessa pois niin kaikki alkaa sujumaan paaaljoon paremmin . Ennen minäkin laskin kuinka monta kertaa mua on hierottu ,pussailtu ja halittu yms . , sitten ymmärsin että teen vaan itselleni hallaa tolla ajattelu tyylillä " kun en minäkään saa niin turhan sunkaan kuvitella mun tekevän jotain " , tommosesta vain katkeroituu . Meillä siivoo se kuka ehtii ja aina kehun miestä vaikka ei aivan samalla tavalla siivoakkaan kuin mä mutta mitäs sitten ... se ajatus on tärkein . Pois turha jupina ja valitus mikä ei ketään hyödytä . Seksiä meillä harrastetaan jos vaan toisen mieli tekee , kyllä sitä itsekin nopeasti innostuu kunhan vain alkuun pääsee . Nytten olen kolmena iltana peräkkäin antanut miehelle hellät kiihkeät poski hoidot ilman vastapalvelusta ja nautin siitä että voin rakkaalleni tehdä hyvää . Kyllä miehenikin monesti mulle tekee kieli hoidot ilman että hän haluaa mitään sen kummempaa . Kun suhteessa ei ole seksiä niin se on 95 % suhteesta mutta suhde jossa seksi pelaa niin se on 5 % suhteesta . Puutteessa on vaikea olla mukava .

- nuori 2 lapsen äiti -

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi