Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huutonetin hintavaraus?!

Vierailija
07.11.2008 |

Kuinka menetellä, kun tuotetta on jo huudettu omiin nimiin, mutta hv ei ylity. Pitääkö vaan korotella omia huutojaan?! Menee pian kiinni ja ärsyttää, kun on käyttänyt aikaa seurailuun.

Edes korotusautomaatti ei taida auttaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto muuttuu sitovaksi, kun hv on ylittynyt. Jos ehdottomasti haluat tuotteen voit korotella omaa huutoasi niin kauan, että hv ylittyy. Tai sitten otat riskin ja odotat, että huuto sulkeutuu ja otat yhteyttä myyjään ja kysyt mihin hintaan hän olisi valmis tuotteen myymään. Riskinä siinä on se, että myyjä ei ehkä halua myydä ollenkaan enää, edes hv:n hintaan.

Vierailija
2/8 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes tietoa paljonko hv on. mulla on monta kertaa käynyt niin että olen huutanut ihan ok summan eikä myyjä ole ottanut mitään yhteyttä, on siis jäänyt tuote kokonaan saamatta vaikka olisin sen halunnut ostaa korkeammallakin hinnalla. Yksityisviesti on ainoa vaihtoehto, mutta en ole halunnut maksaa ko toiminnosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nosta omia huutojasi. jos hv ei ylity niin ota kohteen sulkeuduttua yhteyttä myyjään ja yritä päästä sopuratkaisuun.

näet kohteen sulkeuduttua hintavarauksen sieltä ilmoituksen lopusta.

älä hätiköi.

Vierailija
4/8 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nosta omia huutojasi. jos hv ei ylity niin ota kohteen sulkeuduttua yhteyttä myyjään ja yritä päästä sopuratkaisuun.

näet kohteen sulkeuduttua hintavarauksen sieltä ilmoituksen lopusta.

älä hätiköi.

Eikä ostaja ja myyjä saa toistensa yhteystietoja ellei hv ylity. Yksityisviestillä voi sitten kysyä summaa jos haluaa. Mutta oliko se vain tunnistautuneille?

3

Vierailija
5/8 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä yritin tunnistautua kerran, se ei onnistunut. Ja mitä jos mun tunnistautuminen onnistuu, mutta myyjä ei ole tunnistautunut - saako viestiä edes perille ja pysyytkö se siihen vastaamaan?

Tuote on ollut myynnissä aiemminkin, hv ei ole ylittynyt eikä hintavaraus näkynyt sulkeutuneessa huudossa.

Mä oon ihan pihalla!

ap.

Vierailija
6/8 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä yritin tunnistautua kerran, se ei onnistunut. Ja mitä jos mun tunnistautuminen onnistuu, mutta myyjä ei ole tunnistautunut - saako viestiä edes perille ja pysyytkö se siihen vastaamaan?

Tuote on ollut myynnissä aiemminkin, hv ei ole ylittynyt eikä hintavaraus näkynyt sulkeutuneessa huudossa.

Mä oon ihan pihalla!

ap.

Vastaamisesta en tiedä muuta, kuin että ainakin sitten pystyy vastaamaan jos laitat viestiin omat yhteystietosi. Ethän sä nyt ihan pihalla ole! ;-)

3

Vierailija
7/8 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin huonekaluissa on aina mietittävä, että mikä sopii meille ja tehtävä suuri työmaa, kun kaivaa esiin mahdolliset vaihtoehdot. Ennen oli helppoa; jos huuto ei ylittänyt hv:tä, sai kuitenkin myyjän yhteystiedot ja saattoi vielä sovitella kauppaa. Nyt koko työmaa saattaa olla turha, koska myyjä pistää hintavarauksen tolkuttoman korkeaksi.

Pah.

ap.

Vierailija
8/8 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäävät näppejään nuolemaan nämä myyjät, jotka negoja vältelläkseen pitivät hintavaraukset tosi korkealla mutta tekivät kuitenkin kaupat pienemmällä hinnalla.