Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi ja raha?

Vierailija
07.12.2007 |

Vaikuttaako raha mitenkään seksielämään parisuhteessa tai sinkkuna. Tuntuu että voi olla miten ruma tai epämielyttävä tahansa niin jos rahaa tai valtaa seksiä kyllä piisaa ja kauniita naisia pörrää ympärillä. Entäs parisuhteessa? Jos tekee rahasta tiukkaa onko vähemmän seksiä. Entäs palkkapäivänä? Varmaan moni mies saa silloin vaimolta seksiä. Vai onko näin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti rahahuolet voi vaikuttaa seksielämään. Ei kyllä itsellä olisi varmaan mitään haluja, jos olisi laskuja ulosotossa ja palkkapäivään ikuisuus.

Vierailija
2/12 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäköhän takia nuoret ja nauniit naiset on vanhojen kaljamahaisten ukkojen perään? Liikaa realityäkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasiakin naisia joita raha motivoi aloittamaan suhteen vanhemman/ei niin komean/mukavan miehen kanssa. Mun mielestä ei ole pelkästään miehen vastuulla huolehtia taloudesta, vaan molempien pitäs osallistuu.

Oman mieheni kanssa ollaan oltu taloudellisesti tosi tiukoillakin, mutta niin kauan kun ei syytä sitä toista (ellei sit oikeesti ole siihen syytä) siitä tilanteesta ja katkeroidu, niin homma saattaa toimia. Meillä pysyi välit kunnossa, seksiä oli ehkä jopa nykyistäkin enemmän.

Vierailija
4/12 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On perinteisesti aina ostettu seksiä joko suoraan tai epäsuorasti. Jos tavallisesta elämästä puhutaan niin voisi sanoa että onhan sitä yksi huoli vähemmän jos ei ole rahahuolia ja voisi kuvitella että seksikin luistaa paremmin mutta tosiasiassa raha turruttaa nopeasti ja lopputulos on seksin kannalta sama. Ei siis auta asiaan pitkällä tähtäimellä. Mies jolla on rahaa on kyllä selvästi halutumpi naisten keskuudessa eli seksiä saa helpommin. Naiset tykkää rahasta ja antavat sitä vastaan seksiä vaikka se naamioidaankin rakkaudeksi. Puhun kokemuksesta. Huoraamiseksi kutsutaan näiden toimintaa jotka selkeästi haluavat setelit kouraan aktin jälkeen.

M40+

Vierailija
5/12 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisen vuotta sitten sain aika muhkean perinnön ja kun pienessä pitäjässä asun niin sana kiiri aika nopeasti.

Ravintolassa ennen sain olla ihan rauhassa eikä naiset mun harvoihin isku yrityksiin kiinnittäneet huomiota.

Kun sana perinnöstä levisi sain helposti seuraa jopa niiltä joita joskus koittanut iskeä. Tietoisuus siitä että ovat vaan rahan perään eikä todellisuudesta minusta kiinnostuneita sai miettimään. Tosin käytin kyllä tilaisuuksia häikäilemättä hyväksi. Käytän edelleen.......

Vierailija
6/12 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jallis harkimo naista jos olisi esim varastomies? tai räikkönen Jennin?

Vierailija
7/12 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin Jenni on surkea tasoinen ämmä! Kimin italialainen rakastaja on paljon paremman näköinen! haha jäi siinä jenni nuolemaan näppejä kun kimi poika pumppaa mutta ei tohdi erota kun on niin paljon fyrkkaa millä mällätä.. Ja asiaan.. Minua vituttaa suunnattomasti se että lasketaan toisen tulojen varaan jotain omia menoja että esim jos mies ei tienaa ni sit se on joku kauhee kriisi.. jos jotain haluaa auton tai talon niin pitää itse sit myös ostaa se eikä ajatella niin että toisenkin siihen pitäs lyödä rahaa kiinni. Ite ainakin vedän kelan rahoilla loppuun asti ja jos muija jotain haluaa niin saa mennä töihin ja itse ostaa itelleen.. en minä ainakaan rupea kenenkään hankitoja rahottamaan.

Vierailija
8/12 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on antanu kimille pimpsaa.. hihhii

Vierailija
9/12 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä voikin olla sitten " muutama" . ja missithän nai miljonäärejä leipätyökseen. mistä ne muualta elantonsa hankkisi. mallin työt ei pitkään elätä.

Vierailija
10/12 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taitaa olla niin kun palkkapäivä seksiä saa kun kuun lopussa tili näyttää 0e ei pahemmin seksiä heru. Lähinnä naputusta je naljailua, olis pitänyt naida rikas mies olisi mullakin jotain tekemistä?

Vierailija
11/12 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, mitähän teillä " rikkaan' " miehen naineilla olisi tuolla asenteella annettavaa???

Vierailija
12/12 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jaaha, mitähän teillä " rikkaan' " miehen naineilla olisi tuolla asenteella annettavaa???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi