Tänään oli kirppiksellä Reimatecin haalari 40e. Jäi vaivaamaan.
Onko liian kallis? Oli ihan siisti ja hyväkuntoinen. Haenko sen huomenna?
Kommentit (32)
Ei pyöreä lapsi, mutta tosi pitkä.
Ihan normaalikokoinen. Pitkä tosin.
olen itse kerran saanut kaverin lapsen käytetyn reimatecin, mikä näytti tosi hyväkuntoiselta. Oli kuitenkin kulunut sen verran takapuolesta, polvista jne, että imi vettä kuin sieni.
käytetyn Reimatecin. Niiden pidosta ja hoidosta kun ei todellakaan ole takuuta, saatikka siitä monellako muksulla puku on jo kiertänyt.
Ja usein käytetty reimatec todellakin imee vettä kuin sieni, ei nekään mitään ikuisuushaalareita ole.
Tosielämässä ostan aina alesta seuraavalle vuodelle uudet tecit, en tosin reimaa. Hinta jää 60-70 euron huakoille vain sen tähden että ensi talvelle on taas uudet värit....
noin isolla lapsella kuluu nopeasti. Mutta jos käytön jälkiä ei esim. polvissa näy ollenkaan, voi olla ettei isolle lapselle olekaan enää haalari kelvannut ja on jäänyt käyttämättä. Silloin kannattaa varmaan ostaa.
t. 123cm tokaluokkalaisen äiti
Molempaa sukupuolta joten haalareita on ollut ja tullut myytyä aika lailla. Ja haalarin merkki ollut lähes aina reima. Silti olen kokenut että käytetty on käytetty ja myynyt aina haalarit pois 15e! Itsekään en enempää käytetystä suostuisi maksamaan.
Eri asia jos olisi ostamassa vauvan haalaria joka ei siis ole haalarillaan muuta tehnyt kuin maannut vaunuissa tai rattaissa, niin silloin voisin maksaa n. puolet uuden hinnasta.
uus tuon kokoinen maksaa sen 150 euroa ja risat
Ettei ole II-laatuinen haalari tai mallikappale, sitten on 40e:n hinta ihan liikaa!!!
tais olla juuri tota kokoa. meille liian suuri
kävin siellä aamupäivällä
Jos vielä lähes uutta vastaava.
5 euron puvut on jo tosi kuluneita.
Veispilariarvoit reimalla edelleen kprkeimmat
[
Suomen oloissa halpahallin 30 euron haalari toimii ihan siinä kuin reimatec. Ovat vielä rumiakin