Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita viestiä, mitä haluaisit ostaa juuri nyt (käytettynä):) Mulla löytys vaikka mitä myytävää..

Vierailija
06.12.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ravannut tämän tuppukylän joka ikisen vaatekaupan läpi, eikä löydy kohtuuhintaista. Aargh.

Vierailija
2/9 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sielä saa tavarat rahaksi ja tallettamalla lastentavaroista, vaatteista yms. saadut rahat yhdelle lapsille tarkoitetulle tilille, saat mageen vararahaston. itselläni jo monta sataa euroa tilillä ja niillä on sitten mukava ostaa lapsille jotain kallista. ja nämä rahat olen kerännyt tavallisilla tuotteilla, en millään merkki ja laatu kamalla. tavallisia lastenvaatteita, sitteri, istuimet, hoitoalustat yms yms. kun niitä ei enää tarvi ja tietysti olen tunne syistä säilyttänyt toisen mokoman kaikkea lasten juttuja, vauvojen juttuja.

Vierailija
4/9 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullisen ja tukevan. Puuta.

Järkkyjä hintoja pyytävät monet. Ei viitti maksaa käytetystä 100-200e, kun uudenkin saa jo parilla sataa.

Luistimet ja sukset koot 35 ja 30. 9- ja 5-v tytöille.

Vierailija
5/9 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire olis

Vierailija
6/9 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Recaron turvaistuin isofix-jalustalla, tarvisiko kukaan?

Vierailija
7/9 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kiire olis

Vierailija
8/9 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin oltava vähemmän mitä kaupassa. Onko pelejä? Laita mailia niin sovitaan tarkemmin balllo miukumauku luukku piste com

Vierailija
9/9 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko mailia? Olis kiire saada kone kun lapsi kipeänä ja kaipaa kovin tekemistä. Meinaa turhautua koko poika enkä viitsisi uutena ko konetta ostaa kuitenkaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi