Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa. Kahvinkeitin on ollu ilmeisesti jonkin aikaa rikki ja nyt irvistää pöydän reuna.

Vierailija
06.12.2007 |

Mä oon aina luullu, et hulautan sitä vettä vaaan huolimattomasti. Ja oon aina sit pyyhkässy rätillä kun oon kaatanu, enkä oo tajunnu et sittenhän se vasta onkin alkanu valuttaa. Keitin on ollu sellasessa nurkassa kaikkien muitten laitteiden seassa, et en oo huomannu, et se on valuttanu sitä vettä sinne uunin väliin. Sieltä löytykin tosi kiva lammikko plus kaikkea muuta ihanaa töhnää. No tulee pestyä joulun kunniaks sekin.

Mitä tästä opimme... Pienempi kaaos keittiön pöydillä vois kans helpottaa tollasten havaitsemista. Ärääräräärrrrrrh.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasta vahinkoa ei kyllä pääsisi sattumaan meille. Mahtaa olla kaaos jos on tyhnään jo päässyt pöytä :(

Vierailija
2/5 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siirrän hellan n. kerran kuussa ja pesen kaapin ja hellan sinämät ja pyyhin pölyt ja pesen lattian sieltä alta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan monesti muutettu asuntoon jossa on ollut vuosien pölyt ja seitit siellä takana.

Nyt ei edes pääse siirteleen enää, kun on pelkkä taso.

Vierailija
4/5 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksais joka ilta edes jotain tehdä. Varsinkin toi keittiö, se pitäs laittaa aina kuntoon. Nyt mulla saattaa siellä olla tiskit pöydillä ja leivänmurut lattioilla. Kuinka vaikeeta ois lakasta se 20 sekuntia? Varmaan tähän yleiseen uupumustilaankin tois helpotusta, kun ois viihtyisä ja puhdas koti.

Todella yökötttävää. Varmaan kesällä viimeksi siirsin ton hellan. Mun keittiössä siis on kaksi " pöytätasoa" tiskipöydän lisäksi, toinen 20 cm kertaa se syvyys, mitä se nyt onkaan, ja toinen 40 cm kertaa se syvyys. Ja siihen siis ängen kaiken. Tosin, sitä suuremmalla syyllähän tässä pitäis pitää kaikki leivänpaahtimet ja muut koneet ojennuksessa.

ap

Vierailija
5/5 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisinkohan mä viikko sitten ihmetelly tota pöytää ekan kerran, mut en sit tarkemmin vilkassu et miks se niin märkä on. On mulle täällä tippunu niin paljon mukeja ja muita lattialle lähiaikoina, et aattelin et oon vaan niin pihalla, ettei sihti oikeen toimi.

Mutta nyt on putsattupöydät ja seinät ja lattiat ja hellat. Kohta alkaa loma, jospa sitä sais voimia kerättyä niin sais uutena vuotena pidettyä huushollinsa jossai kunnossa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi