Jos miehesi lähtee baariin, mihin aikaan hän sieltä norm. kotiutuu?
Miehelleni on tullut outo tapa tulla vasta kuuden aikaan aamulla kotiin. Minusta perheellinen mies voisi kyllä vähän aikaisemminkin lähteä sieltä baarista. Nyt mies nukkuu tuolla ja koko päivä on taas piloilla. Yritän selittää itselleni, että eihän se usein baareissa käy (pikkujouluja on kyllä nyt ollut parin viikon sisään kolmet), mutta silti sapettaa.
Asiasta on puhuttukin, mutta ilmeisesti hänen mielestään klo kuusi aamulla on ihan normaali kotiintuloaika.
Mites muilla? Itse olen varmaan jo niin vieraantunut tuosta baarikulttuurista, etten tiedä onko se nykyään yleistäkin, että ilta venyy aamuun asti.
Kommentit (16)
Ei osaa kontrolloida juomistaan pätkääkään. En tiedä kauanko sitä jaksaa katsoa, ei jaksa enää juuri kiinnostaa.
Jos olin miehesi kanssa samoissa pikkujouluissa eilen, voin kertoa sinulle seuraavaa:
1. mies lähti bileistä menemään klo 23 ja sanoi kavereille, että olen ollut teidän kanssa baarissa valomerkkiin ja sen jälkeen mentiin kebabille, jos vaimo sattuu teiltä sitä myöhemmin kysymään. Mies siis lähti tyttöystävänsä luokse yöksi.
2. mies lähti bileistä taksilla klo 01.00 tyttökaverinsa luokse panemaan ja sanoi kavereilleen, että ollaan oltu saunalla viiteen saakka jos tulee puhetta kotona.
3. mies jäi bilepaikkaan panemaan kaveriaan, kun me muut lähdettiin taksilla kotiin nukkumaan klo 3.30.
4. mies itki minulle illalla, että on niin surkeena kun vaimo ei anna seksiä, että oli käynyt ed. vkl vieraissa. Nyt oli liian humalassa tehdäkseen yhtään mitään. Pantiin taksiin ja menemään kotiin klo 23.30.
Että semmoiset pikkujoulut, kaikki miehet perheellisiä " kilttejä miehiä" joilla pienet lapset ja talonrakennukset kesken.
ja tuntipari grilli ja taksijonossa, jos viihteellä ilman mua. Jos mäkin olen (harvoin!), ni voi kun väsyttää jo puolilta öin ja haluais lähtee kotiin...
On kotiutunut baarista 23-04 välillä. Kotona on aina viimeistään puoli viisi, eli ei lähde enää yökerhosta jatkoille.
Jos menee Helsinkiin ja tulee taksilla niin silloin voi mennä 05.00.
pakko olla aina tappiin saakka, ja sit snagarin kautta kotiin. usein joutuu kävelemään kotiin 5 km kun taksia niin vaikea saada ja kännissä siihen kävelyyn menee helpsoti tunti.
Riippuu missä päin Suomea on ollut soittamassa=)
Vapaa-ajalla käy baarissa 2-3 kertaa vuodessa. Silloin kotiutuu silloin kun kotiutuu. Yleensä ollaan yhdessä.
jos ei ole aamulla kotona kun herään, niin tiedän, että on jollain kaverilla yötä keskustassa (jos on älyttömät taksijonot ja pahoinvoiva niin kivempi jäädä kamulle). Ja kaikki tämä ihan ok.
Nykyisin ei onneksi enää käy baareissa kuin ehkä kerran vuodessa ja tulee aika aikaisin kotiin, tänäkin vuonna jo 22.00 mikä oli positiivinen yllätys.
Kyllä mua ärsytti silloin ennen jos mies tuli klo 05.00 kotiin. Valomerkki on puoli neljältä, joten missä on sen puoltoista tuntia ollut? Ei aina voi olla tajuttomat taksijonot, näin pikkujouluaikaan varmasti on, mutta ei ympäri vuoden..
Käy tosi harvoin baarissa, mutta silloin kun menee, on siellä kavereitten kanssa vain tunnin tai pari, kunnes kuulemma tulee tylsää, ja tulee sitten kotiin.
joskus viiden aikaan aamuyöllä kotiutuu, ja sit potee krapulaa ja päivä menee pilalle.
ja eileen 04.15. Nukkuu edelleen ja mua vituttaa ihan suoraan sanottuna. Itse olen " päässyt" ulos viimeksi reilu vuosi sitten syyskuussa, että näin!
valomerkin jälkeen käydä pitsalla yms.
Muttei meillä se mikään ongelma ole. Yhtälailla osaan puuhailla lasten kanssa kun mieskin, niin ei siitä meidän päivä mene ainakaan pilalle.
Meillä mies samoin tietää, että samalla tavoin meillä eletään kun normaalisti, on hän krapuloissaan tai ei.
En ymmärrä teidän ongelmaa..
mutta silloin kun vielä oli niin tuli kotiin aikaisintaan neljältä yöllä, toisinaan taas vasta seuraavana iltana. Ja baarireissuja oli keskimäärin kerran viikossa.
Jos ollaan yhdessä liikkeellä, niin silloin menee usein pidempään.
Puoleen yöhön mennessä. Baarissa se ei koskaan ole viihtynyt pikkutunneille.