Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jännittää illan linnanjuhlat etten vain kompastuisi siinä laahuksessani

Vierailija
06.12.2007 |

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallaantuu ja repeytyy vain massiivisessa ruuhkassa. Näyttävyys kannattaa laittaa ylemmäs, eikä sinne alas.

Vierailija
2/38 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tietää millainen tungos siellä on. Pitäisi ottaa huomioon, että siellä ollaan kuin sillit purkissa ja valita asu sen mukaan. Tai sitten ei ainakaan itkeä jos puku hajoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muunneltu hääpukuni vuodelta 2002, leveät ihanat sifonkihihat jotka korvasivat hunnun.

Ei ole varmasti kovin montaa naista kokovalkoisessa.

t: K-kauppiaan Rouva provinssista

Vierailija
4/38 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vara ostaa uutta. värjäsin hääpuvun, sain loistavan iltapuvun. laahus vain on hankala. -ap

Vierailija
5/38 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan opiskeluaikaisen ystäväni kotona Lauttasaaressa.

Pian tulee kampaaja ja meikkaa samalla mut. Olo on kuin hääpäivänä!

t: 7

Vierailija
6/38 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna mieheni veti överiksi, vaikka yleensä osaa käyttäyä ihan hyvin..jatkoilla sammui ja oli naama harmaana ja huulet sinisenä vielä aamulla. Ulos sammui ja jos ei olisi ystävällistä porukkaa ollut, niin sinne olisi jäätynyt..itse olin niin vihainen, etten paljon autellut. Eikä mun tukkaakaan saa nätisti, vaikka onkin ihan huippu kampaaja:( Eikä pukukaan näytä hyvältä, kun olen niin ruipelo..kolmenkympin kriisi ilmeisesti:( Mies pakottaa mut mukaan..Mieshän sinne kutsuttiin..mä oon vaan kutsuttujen joukossa miehen takia..viime yönä en nukkunut ollenkaan:(

Vierailija
7/38 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nauttikaa itsenäisyyspäivästä, olkaa rennosti ja oikeesti nauttikaa kaikilla aisteilla. onhan se hieno tilaisuus päästä linnan juhliin mukaan. hyvää itsenäisyyspäivää!

Vierailija
8/38 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitteko laittaa jonkun merkin, vaikka sulka päähän, että me tunnistetaan teidät sieltä muun väen joukosta ja voidaan ihailla ja ihmetellä teitä.

Hauskaa iltaa

Vierailija
9/38 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon se joka kompuroi hermostuksissaan ja tärisee..(tän ketjun ruipelo)

Niin ja pidänkö mun kaamean tukkani auki vai pyydänkö nutturan? Ruma ruipelo, joka ei sinne linnaan kuulu..mies voisi mennä sinne salarakkaansa kanssa. Sellanen sillä on takuulla..

Vierailija
10/38 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

likaisesta riekaleesta, jota se hilaa mekkonsa jatkona. Ja sen ympärillä on läjä kompuroivia ihmisiä.

Vierailija
11/38 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ei ne meitä taviksia kovin kauan kuvaa! yritän tunkea jonkun kestojulkun läheisyyteen jos vaikka vilahtaisin :)

juu meitäkin on varoitettu boolin petollisuudesta, otetaan me kuitenkin kuohuvaa lasilliset ennen lähtöä illan pimeydessä.

7

Vierailija
12/38 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti..hermot riekaileina. Mekkokin putoaa päältä, kun kävin liian ahkeraan jumpassa..mekko hankittu jo aiemmin..yläosa on sellainen olkaimeton. Pitää vissiin hankkia jotkut irtosilikonit, ettei roiku päällä..

Vierailija
13/38 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sen takia, että siellä on niin pienet tilat esim tanssimiseen, että laahuksen kanssa keekoileva on todellinen ympäristöhaitta.

JA jos et tiedä kuka on Kaarina SUonperä, niin googleta.

Vierailija
14/38 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä emboa

Vierailija:

oikeesti..hermot riekaileina. Mekkokin putoaa päältä, kun kävin liian ahkeraan jumpassa..mekko hankittu jo aiemmin..yläosa on sellainen olkaimeton. Pitää vissiin hankkia jotkut irtosilikonit, ettei roiku päällä..

Vierailija
15/38 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä sitten laitan päälle? On mulla toinenkin kolttu..sellainen vartalonmyötäinen, pitkä ka siinä on naruolkaimet? Onko se etikettimoka? Hitsi kun pitää jättää viime tippaan kaikki..

Vierailija
16/38 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei niitä edes ole.

Vierailija
17/38 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä saniteettitiloissa... toimi hääjuhlassamme , miksei nytkin!

Kutkuttava ajatus, seksiä valtakunnan pääpaikalla ! On ollutkin kiireiset ajat, ei ole paljon joulun alla ehditty viettää kahdenkeskistä aikaa.

t: 7 eli Kauppiaan rouva.

Vierailija
18/38 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaimet puuttuu silti.

Vierailija
19/38 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi jos olkaimettomuus on etiketin vastaista... Valta osa linnan upeimmista naisista ja upeimmiksi kehutuista asuista on ollut olkaimettomia.

Ihme länkytystä ja pilkun viilausta!

22, jos sinulla on kauniit käsivarret, ikä sallii, kaunis puku, korut, kampaus ja meikki niin ei ketään kiinnosta onko sinulla olkapäät paljaana! paitsi ehkä tuota 24:sta...

Mukavaa iltaa!

Vierailija
20/38 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai minäkö! :D

Kyllä juu... minä 25v kotiäiti pikku kaupugin vuokratalosta olen saanut juuri kutsun linnan juhliin... Olen niin mittaamattoman merkityksellinen mamma tuolla leikkipuiston reunalla, koti hellan ääressä ja perhekerhojen keskuudessa että itse presidentti päätti kunnioittaa minua kutsullaan...

Kyllä minä juhlin kotona niiden rakkaiden kanssa joille minä olen arvokas ja korvaamaton.

Mutta jos olisin saanut kutsun, minulla olisi ollut upea hääpuku kaapissa joknka olisin mieluusti pukenut ylleni :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme