Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä ahdistaa, apua!

Vierailija
05.12.2007 |

Kun palasin hoitovapaalta, olin aivan sekaisin valvomisesta ja kaikesta. Tein muutamia huolimattomuusvirheitä, vaikka olin ennen lapsen saamista ollut todella tarkan ja tunnollisen työntekijän maineessa. Sittemmin olen tehnyt työni hyvin, siis sen vähän jonka olen saanut töitä, ilman moitteita, mutta nuo muutamat virheet muuttivat kolleegojen suhtautumista minuun erittäin paljon. Minuun suhtaudutaan todella kylmäkiskoisesti, mulle ei anneta töitä.

Mutta toivoisin siis että saisi vain mahdollisuuden näyttää, että oikeasti mä olen hyvä ja tarkka työntekijä. Miten saisin tilanteen korjattua?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotat vaan itseesi, teet työt hyvin kuten ennenkin, ja pikkuhiljaa luottamus palautuu. Pyydä myös reilusti lisää töitä, jos niitä on liian vähän. Onko esimiehesi sellainen, että voisit ottaa asian hänen kanssaan ihan puheeksi - pyytää anteeksi huolimattomuusvirheitä, ja todeta, että nyt olet taas täydessä terässä :-)

Tsemppiä - ikäviä tilanteitahan nuo ovat! Tärkeintä on, ettet vetäydy kuoreesi vaan luotat edelleen itseesi - muut seuraavat perässä pikkuhiljaa.

Vierailija
2/2 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan niinkun parhaiten osaat. Pienet virheet unohtuu pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä