Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä lähden tänään ryyppäämään! Antakaan vinkkejä!

Vierailija
05.12.2007 |

Viimeksi olen ollut viihteellä 5,5 vuotta sitten. Ennen kun aloin odottamaan esikoistamme. Nyt sitten tänään menen =) Kauhea kun jännittää! Mitä mä puen päälle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et ole yli viiteen vuoteen bailannut, et paljon ilolientä tartte.

Vierailija
2/10 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiset pillifarkut

Joku yksinkertainen musta/ruskea 3/4 hihainen paitapusero, jätä siitä 3-4 nappia auki

Isosolkinen näyttävä vyö kulta/hopea

Joku iso pukeutumis koru kaulaan hopea/kulta

Isot kulta/hopea korvakorut

Samaan värimaailmaan sopiva laukku

Seksikkäät saappaat farkkujen päälle

Hiukset auki ja pehmeille suurille kiharoille

Paljon meikkiä-tyylikkäästi, mutta näyttävästi. Korosta joko silmiä tai huulia. Muista aurinkopuuteri ja poskipuna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos et ole yli viiteen vuoteen bailannut, et paljon ilolientä tartte.

Vierailija
4/10 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama mitä puet päällesi.

Itse laittaisin farkut, nahkavyön, korkkarit ja mustan paidan. Tumma silmämeikki ja kunnollinen ajan kanssa tehty tasainen iho, joka ei näytä siltä että siinä on sentin kerros pakkelia...

Toinen vaatekerta jota tapaan käyttää: musta satiinikauluspaita (lyhythih.), slipoveri, harmaat shortsit (kukonaskelkuvio), mustat paksut sukkikset ja 50-luvun tyyliset korkkarit.

Älä mene tanssimaan jos tanssilattia on lähes tyhjä. Näytät vain idiootilta.

Vierailija
5/10 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona en ole ryypännyt. Eli siitäkin on tuo 5,5 vuotta aikaa. Laitanko mustat housut vai farkut? Onko kiiltelevät jutut ihan out? Siis esim. hiuksiin " hilettä" ? ap

Vierailija
6/10 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mustat housut ja tietty voit laittaa hiuksiin kimalletta! Se on kivaa kun on jotain mikä kimaltelee ja sellanenhan kuuluu näin pikkujouluaikaankin sopivasti. Ja kyllähän sä varmaan meikata osaat sen minkä tähän mennessä oot oppinu, ei sitä meikkiä tartte tuntitolkulla puunata ja tuskailla. Ota rennosti vaan, hyvältä sä näytät.

Mut älä juo nopeesti kun edellisestä kerrasta aikaa. Ja muista juoda vettäkin alkon lisäksi. Hyvä neuvo olisi jos joisi joka toisen juoman vetenä. Helpottaa kummasti seuraavaakin päivää ajatellen...-ja vointia!

Vierailija
7/10 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi nopeampi juoma, sitten viiniä tai sidua. nAuti illasta pilkkuun saakka ja flirttaa kunnolla sekä vaihda isoja salaisuuksia ystävän kanssa. kateeksi käy - muista raportti huomenna!

Vierailija
8/10 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole vielä uskaltautunut ulos =)

Ota rauhallisesti. Ei kannata juoda liikaa eikä myöskään humaltua ympäristöstä. Sekin voi tapahtua helposti. Äläkä iske mun miestä!

Voi olla aika herkillä, on sen verran riidelty viime aikoina...

Pidä hauskaa ja tule kertomaan huomenna miten meni.

Vierailija
9/10 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä juo niin paljon, kuin minä firman pikkujouissa viime viikolla!!! :)

Muisti meni - morkkis tuli!

Vierailija
10/10 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on eka kertaa menossa viihteelle, mieti vähän! Siinä on muutenkin epävarma olo.