Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ope oli arvotellut lasten pukeutumista koulujuhlaan lapsille : (

Vierailija
05.12.2007 |

Olisi soittanut vanhemmille, mutta miksi piti lasten mielet pahoittaa!

Ei ole lasten vika jos vanhemmat mokaa.

T. 3. luokkalaisen äiti

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla provo koko ketju.

Vierailija
22/65 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näköjään kaikki eivät olleet osanneet vaan olivat odottaneet tiedotetta jota eivät koskaan saaneet. Se koitui sitten lasten arvosteluun koulussa, opettajan taholta : (

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yt oikein mättää?! Naurettavaa tulla tänne valittamaan NUORESTA opettajasta, joka on niin huono siinä ja siinä....ja sitten suureen ääneen vaahdota että et hyväksy ARVOSTELEMISTA!;D

Herää hei elämään ihan omaa elämää äläkä morkkaa ketään opea omasta huonosta olostasi!

Vierailija
24/65 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua suututtaa tämän lapsen puolesta! On totta, että vanhemmat ovat vastuussa, mutta nyt kuulemma sitten pari oli alkanut kettuilemaan tälle lapselle : (

Olen kai ainoa jota asia vaivaa. Ei ihme, että suomessa kiusataan niin paljon, kun siihen opettajakin oikeutetaan.

ap

Vierailija
25/65 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit olla jo hiljaa ja antaa ketjun painua unohduksiin.

Vierailija
26/65 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole eka ei vika kerta kun näin tapahtuu. Siis opettaja oli sanonut muutaman lapsen vaatteista ettei ole sopivat juhlaan ja tästä ainakin yhtä poikaa oli kiusattu.

Tämä opettaja itse mokasi kun ei tiedottanut juhlista kotiin!!!

ap

Vierailija
27/65 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihan aiheesta harmissaan ja täällä mammat väittää että on ihan oikein jos opettaja arvostelee pukeutumista niin että lapsi pahoittaa siitä mielensä??? HALOOOOO ONKO VALOOOOOOOOOOOOOOOOO

Vierailija
28/65 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan tuomitse opettajaa tietämättä, mitä hän on sanonut. Opettajana ei uskalla pian suutaan avata, jos väki käy kimppuun joka asiasta, josta joku on pahoittanut mielensä.

En ole opettaja - enää.

Vierailija
29/65 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo provo provo... :)

Vierailija
30/65 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rvostella opettajaa kun muuten tuntuu olevan NIIN herkkä arvostelulle, että jopa jonkun muun lapsen arvostelu noin " satuttaa" !! Ja omaltakaan lapselta ei voi lisätieto kysellä ettei vain sorru itsekin arvostelemaan tai edes antamaan sellaista kuvaa että sallisi arvostelun!;D

Ja " silti sitten " suu vaahdossa" ARVOSTELEE täällä kuin huono ja onneton tuo opettaja kuitenkin on..." lievää" kaksinaimoraalia mielestäni!;D Ap rukka kun yrittää itse nostaa itsensä " parempien joukkoon" , mutta alistuu silti haukkumaan opettajaa ilman sen suurempaa tietoa asiasta;D S Ketju siis, minusta ainakin, osoittaa hyvin vain ap:n naurettavuuden;D

Opettajan käytöstä voisin arvoida/arvostella VASTA sitten kun minulla olis FAKTAtietoa ko. asiasta...siitä että juhlasta EI ole ilmoitettu ( mitä en kyllä usko) sekä siitä, että MITÄ se opettaja oli sitten ihan oikeasti sanonut!! Lapsen sanaan en luottaisi, sillä lapset a) keksivät omiaa b)voivat tajuta jotain väärin c) vain OMIN korvin kuultu tieto on FAKTAA...eikä aina valitettavasti sitten sekään...

Vierailija
31/65 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ei voi sanoa ainakaan tästä eräästä jonka kirjoitustyyli on vähintäänkin HUOLESTUTTAVA ; )

Vierailija
32/65 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi kertoi olevansa samalla luokalla ap:n lapsen kanssa. Tyttöni tunnisti tästä kertomuksesta oman luokkansa! Lapseni on kertonut, että ap hermostuu omallekin lapselleen usein oudoista syistä. Opettajakin oli huolestuneena kysynyt ap:n lapselta, miten kotona menee.

Eli suomennettuna: ei pidä uskoa ihan kaikkea, mitä lapset sanovat!

Vierailija
33/65 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ihan luontevaa kuunnella lastaan ja uskoa häneen, varsinkaan jos ei ole valehtelemisesta kiinni jäänyt? Mieti nyt itse vähän, jooko?

Kiitos!

ps. kerroin jo, että tässä on ollut vähän ongelmia tämän abi-open kanssa, onhan hän nuori, mutta ei se vastuuta vähennä.

ap

Vierailija
34/65 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa vanhemmista ja koululaisista tulivat paikalle arkivaatteissa. En voi muuta kuin ihmetellä.

Vierailija
35/65 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja ei ollut huomannut tiedottaa kotiin päivän aikana olleista juhlista ( aikuisia ei ollut kutsuttu.)

Oli antanut lapsille suullisen viestin kotiin vietäväksi mikä oli osalta joko jäänyt tai sitten siihen ei oltu osattu tai pystytty reagoimaan niin vähässä ajassa.

Opettaja oli muutaman lapsen pukeutumisesta ääneen arvostellut sanoin: ettei ole sopiva juhlapuku. Josta ainakin yhtä lasta alettiin härnäämään.

kun keskustelin lapseni kanssa niin tämä lapsi on muutenkin syrjäytynyt.

Minä olen huolissani tästä luokasta. Toivon vilpittömästi, että luokan oikea opettaja palaa tammikuussa työhön. Tämä nuorukainen ei ole valmis tähän työhön.

ap

Vierailija
36/65 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Ensin sanoit olevan toistuvia ongelmia tiedottamisessa, nyt sanot että ope oli kyllä kertonut selvästi asiasta etukäteen...

Kyllä lapset kertovat usein muunneltua totuutta aikuisille, itsekin olen lapsena tehnyt näin ja tuntuu siihen syyllistyvän moni aikuinenkin tällä palstalla ;) Kyselytekniikalla voi aina vähän vaikuttaa siihen, millaisia vastauksia lapsilta saa. Kun tenava kertoo toisen lapsen lyöneen, ei kannata järkyttyä ja suuttua vaan kysyä mitä lapsi teki itse ensin.

Opettajan mollaaminen lapselle on vain yksiselitteisesti väärin ja vaikeuttaa opettajan tekemää kasvatustyötä. Opettajan haukkuminen pelkästään sen perusteella, mitä oma lapsi aiheesta kertoo, on tosi tyhmää. Tästä viestiketjustakin näkee selvästi, kuinka sinä vihaat / inhoat / halveksut lapsesi opettajaa. Lapsesi on sen huomannut ja tykkää kertoa sinulle " mitä kauheaa ope tänään teki" ja testata reaktiotasi asiaan. Sinuun tuo uppoaa täysillä ja lapsellasi on hauskaa kun äitiä voi vedättää. Kyllä uskomattomilta kuulostavia juttuja kannattaa hieman epäillä vaikka esim. leikin varjolla, aika usein uskomattomat jutut ovatkin totta vain puoliksi.

t.45

Vierailija
37/65 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sijaista täällä nyt haukutaan? Olen täältä palstalta ollut ymmärtävinäni, että siihen puolipäiväpuuhasteluun kelpaa kuka tahansa.

Vierailija
38/65 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miksi sijaista täällä nyt haukutaan? Olen täältä palstalta ollut ymmärtävinäni, että siihen puolipäiväpuuhasteluun kelpaa kuka tahansa.

Vierailija
39/65 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on tullut ikäviä tilanteita yhteisöön.

Ja kyllä opettaja oli eilen suusanallisesti sanonut lapsille, että " huomenna sitten parempaa päälle kun on juhlat salissa" .

Minusta se ei vaan ole riittävästi! Eikä oikeita häntä kyllä mollamaan ketään lasta!

ap

Vierailija
40/65 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oli antanut lapsille suullisen viestin kotiin vietäväksi mikä oli osalta joko jäänyt tai sitten siihen ei oltu osattu tai pystytty reagoimaan niin vähässä ajassa.

ap

Mikähän olisi riittävän pitkä aika varoittaa, että yhtenä päivänä ei sovi tulla verkkareissa kouluun? :D Reagoimisaika vaatteidenvaihtoon? :D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä