Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joiden lapsella enemmän kuin 2 kummia! Myöntäkään vain suoraan että halusitte monta kummia rahastusmielessä

Vierailija
05.12.2007 |

Lapselle enemmän lahjoja ja rahaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsella on neljä kummia: mun kolme siskoa, ja miehen veli.

Jos rahaa oltaisiin ajateltu, niin kummit olisi ihan jotkut muut kuin nämä neljä alle parikymppistä lukiolaista/opiskelijaa.

Vierailija
2/22 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, lapset saa taas paljon lahjoja. Jee jee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan siksi, että kun esikoisen kohdalla oli niin fiiliksissä, että tuli valittua neljä. Ja eihän nyt tokalla voinut vähempää olla.

Eikä meillä nyt suvussa muutenkaan hirveästi lahjoja jalella...

Nyt vanhempana ja viisaampana laittaisin vähemmän, koska tuppaa kummitvaihtoehdot loppua kesken. Parhaita nääs lähisukulaiset ja sisarukset eikä heitä määrättömästi ole.

Vierailija
4/22 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla 4 kummia.. eli kahdeen perheen vanhemmat.. heheheheheh.

tokalla 3 kummia yksi pariskunta jotka jo eronneet ( toisesta ei kuulu mitään ikinä) toinen yh... Eihän herttinen kukaan vaan kummeja valitse kukkaron pakuudella? Kummin tehtävä on pikkasen toinen kuin olla lahja automaatti...

<ja jos oikeasti ei kummin tehtävää tiedä niin varmaan kannattaa erota kirkosta.

Vierailija
5/22 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan sanottuna kummeja pitää olla useampia, että nykymaailmassa joku enää aikuisena tuntee koko lasta.

Minusta ainakin se on rikkaus, että kummi on elämässäni vielä 30-vuotiaanakin

Vierailija
6/22 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vähän sama tilanne kuin kakkosella...

Kummeja tosin on vain kaksi molemmilla lapsilla, mutta ei todellakaan tarvitse odottaa suuria lahjoja, sillä opiskelijoita tai muuten ns. pienituloisia ovat kaikki.

Ei kummin tehtävä muutenkaan mielestäni ole ostaa kalliita lahjoja, itse arvostan ihan muita asioita.

Vierailija
7/22 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en rahastusmielssä pyytänyt, itse tarjoutuivat

Vierailija
8/22 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsemme on ainoa ja sellaiseksi jää. Meillä ei ole taloudellisesti tiukkaa, päinvastoin, mutta halusimme lapselle paljon läheisiä ihmisiä, niinpä kummitkin ovat kaikki kavereista, ei sukulaisia, koska sukulaiset ovat läheisiä muutenkin. Lahjoja en miettinyt kummeja valitessa kertaakaan. Niin ja kummeja on 6, tosin osa pariskuntia, joten ei se tunnu niin suurelta määrältä.

Vierailija
9/22 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin paljon rakkaita sukulaisia ja ystäviä, että on ollut vaikea rajata kummien määrä kolmeen per lapsi.

Vierailija
10/22 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muulla tavoin.

Minä olen sitten ihan ufo ihminen, kun minua ei rahat kiinnosta.

Vierailija
11/22 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mmi sekä pariskuntakummit:)

Niin on siis meidänkin lapsilla...eikä todellakaan olla " verotietoja" kyselty ennen kuin ollaan kummeiksi pyydetty;D

Vierailija
12/22 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun on pulaa vaihtoehdoista.

4 kummia on aivan tavallinen määrä.

Vierailija
13/22 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin nyt ruveta kyselemään ihmisiltä viime vuoden palkkatuloja että tietää valita oikein.

Vierailija
14/22 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pitääkin nyt ruveta kyselemään ihmisiltä viime vuoden palkkatuloja että tietää valita oikein.

Vierailija
15/22 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on neljä kummia. Pienimmällä on sitten viisi, kun lapsiluku alkaa olla täynnä eikä vieläkään ole riittänyt kummilasta kaikille halukkaille.

Vierailija
16/22 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkäs mahtas olla ne mun tuttavapiirin rikkaimmat.. hmm.. voi pölö ap!

Vierailija
17/22 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on varaa ostaa lapsilleen lahjat ihan itsekin. Kummeista on sitten muuta iloa. :)

Vierailija
18/22 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää koko kummitouhu. ei sellaisia tarvita mihinkään. Se on sitä lahjojen vaihtoa pari kertaa vuodessa ja se siitä. Ei minun siskoni ole lapseni silmissä yhtään sen parempi ihminen vaikka hänen kumminsa onkin.

Itse olisin mieluusti jättänyt lapset ilman kummeja mutta ku sellaisetki on pakolliset :(

Vierailija
19/22 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamua ja mun 2 lapsuudesta asti olleita kavereita..viides on sitten miehen kaverin avovaimo, joka sattuu olemaan miehen siskokin. Ei voitu jättää heistä ketään pois...kuopuksella on 4 kummia. Huippuja hekin. Rahaa meillä on ostella lapsille mitä toivovat ja tarvitsevat..Ei siihen kummeja tarvitse..Tärkeintä on, että valitsemamme kummit ovat lasten elämässä mukana..kyläilevät usein..

Vierailija
20/22 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja johon lapsi voisi muodostaa vastavuoroisen ihmissuhteen. NEljän kummin valinta olikin järkevää, sillä kaksi kummia on osoittautunut haluttomiksi olemaan muuta kuin lahja-automaatteja. Vierailulle näyttää olevan hyvin vaikea ehtiä. Sitä arvelinkin jo etukäteen, mutta koska en halunnut rikkoa välejäni siskooni, en kehdannut kieltäytyä ottamasta häntä miehineen kummiksi, kun he niin kovasti sitä kärttivät.

Mielelläni ostaisin vaikka kaikki lahjat itse jos vain lapsi saisi huomiota.

Ostamme myös kummeille lahjat, jotta lahjominen on vastavuoroista eikä kukaan tunne itseään sitä kautta hyväksikäytetyksi.