Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahja vinkkejä kaivataan. ov

Vierailija
07.11.2008 |

-62v äidilleni, joka tykkää käsitöistä, lehmistä (keräilee lehmäaiheista tavaraa) ja lukemisesta. Tykkää myös saksalaisista tv-sarjoista (tyyliin Kettu jne.) ja katsoa Kotikatua ja Metsoloita.

-Siskolleni: joka tykkää kissoista (kerää kissa-aiheista tavaraa) ja teestä. Hän kerää kahta eri kirjasarjaa, mutta nuo kirjat, mitkä häneltä puuttuu joko A)maksavat maltaita tai B) ovat kiven takana JA maksavat maltaita, jos ne löytyy jostain.

-4,5v kummipojalleni (siskonpoika); joka tykkää pääkalloista, lautapeleistä, merirosvoista, örkeistä, Turtleseista ym. Olen ostanut tuolle jo yhden lautapelin, jonka ajattelin antaa nimpparilahjaksi (nimpparit on joulun lähellä, joten olen yleensä hankkinut kaksi lahjaa;nimpparilahjan + joululahjan, meidän suvussa kun vietetään nimppareitakin).

-7v siskontytölle; joka tykkää Hello Kittystä, askartelusta, Barbeista, Bratseistä, My little poneista ja Littlest petshop elukoista. Annoin hänelle pari viikkoa sitten nimpparilahjaksi sellaisen BR.leluista löytyvän askartelun paketin, mutta en viitsi hankkia hänelle samanlaista lahjaa jouluksi vai?

-Edellisten muksujen pikkusiskolle, joka on jouluna 6kk. Hänelle olen ostanut Hello kitty potkupuvun, mutta jotain muutakin voisi vielä hankkia. Esim. jonkun pienen lelun tai jonkun muun vaatteen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

per lahja tai lahjaostoksiin yhteensä?

Vierailija
2/3 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurkkaapa Unelma-kirjakerhon sivuille..Siellä ainakin monenmoista kivannäköistä käsityökirjaa. Jos hempsukasta tyylistää tykkää, niin Tilda-sarjan kirjat ovat aika ihania..ja saahan niitä muualtakin kuin tuosta kerhosta.

-Hello Kittystä pitävälle joku Hello Kitty vaate, neule tms.? Ja vaikka Hello Kitty tarviketta lisäksi, vihkoa, kynää, hiuspinnejä ja pampuloita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄIDILLE: suurella rakkaudella neulot sukat tai lapaset. Muukin ihan itse tehty käsityö käy. Yle shop:sta - mikäli on vielä auki- saa kotikatu tavaraa mm. t-paitaa

SISKOLLE: esität näytelmän. Huumorilla mennään ja kunnolla metsään! Muistaa taatusti myös ensi vuonna.

KUMMIPOIKA: Ihana pikkumies saa paljon huomiota ja aikaa. Pelaat sitä lautapeliä ja niin kauan että kyllästyttää. Joo, ja kirjoitatte tietysti salaa joulupukille kirjeen ja viette yhdessä postiin. Hyst, hyst, tontut voi kuulla!!

SISKONTYTTÖ: Prinsessa ymmärtää jo, että äidille ja isälle voisi tehdä joulupaketit. Autat häntä niissä, samalla saat huomaamatta selville tytön omat toiveet.

VAUVALLE: Valokuvaus valokuvaamoon, tai vaikka koko perheen kuvaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän