Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä työpaikkojen virkistysmatkoista?

Vierailija
05.12.2007 |

Joihin osallistuu kourallinen työntekijöitä, koska suurin osa ei perheen takia pääse matkalle. Virkistys luonnollisesti tarkoittaa duunikavereiden kanssa ryyppäämistä.

Itseäni kyllä kiinnostaa virkistysmatkat, mutta lähinnä omien kavereiden kanssa. Ei siis työkavereiden, joita näkee jo työpaikalla viitenä päivänä viikossa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samaa mieltä. En hae sosiaalisia suhteita työpaikalta, vaan ystävät on sitten erikseen. Ystävien kanssa onkin sitten kiva reissata, oltiin vuosi sitten Nykissä.

Samasta syystä mä hyvin vähän käyn missään työpaikan sisäisissä juhlissa. Käyn oikeastaan ainoana poikkeuksena asiakastilaisuuksissa. Jos olen itse järkkäämässä asiakastilaisuuksia, pidän ne yleensä aamiais- tai lounastapaamisina.

Vierailija
2/9 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pari vuodessa virkistysreissu mahtuu kalenteriin ja on hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli työmatkoja ja kotipaikkakunnan ulkopuolelle suuntautuvia (yöpymisen vaativia) koulutuspäiviä on muutenkin - ja perhe joutuu joustamaan - niin sitten nämä puhdasta dokaamista sisältävät koko viikonlopun virkistysreissut tuntuvat lähinnä perseestä olevilta.

Eikä tällä ole mitään sen kanssa tekemistä, että " ainako sen perheen kanssa ja perheen kanssa" . Mutta jos arki on jo muutenkin aika tiukkaa, ja työpaikka " vaatii" yöpymisiä/matkustusta, niin on jotenkin vaikea käsittää, miten sitten yliviikonlopun dokaaminen keskellä metsää auttaa varsinaisesti arjesta suoriutumista.

Vierailija
4/9 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kerran pari vuodessa virkistysreissu mahtuu kalenteriin ja on hauskaa.

Vierailija
5/9 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellisetkin, ja sitä odotetaan jo pitkään aikaisemmin. Ja ei, mitään känniörveltämistä ei ole esiintynyt, vaan oikeasti hauskaa ohjelmaa ja hyvää ruokaa sekä juomaa. Milloin missäkin, yleensä jossakin ns. kulttuurikohteessa.

Vierailija
6/9 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Perheellisetkin, ja sitä odotetaan jo pitkään aikaisemmin. Ja ei, mitään känniörveltämistä ei ole esiintynyt, vaan oikeasti hauskaa ohjelmaa ja hyvää ruokaa sekä juomaa. Milloin missäkin, yleensä jossakin ns. kulttuurikohteessa.

Jos työntekijät ovat suorittavan tason töissä, eikä vastaava matka omalla kukkarolla olisi mahdollista (tai ainakin vaatisi ponnisteluita), virkistysmatkaa voi katsoa jo tavallaan sellaiseksi bonariksi.

Mutta jos työpaikalla on jo matkustusta vatsan täydeltä, työntekijät edustavat enimmäkseen asiantuntijoita ja sitten keskijohtoa, palkat alkavat tuosta 3000¿/kk sillä huonoimminkin palkatulla, niin mä en tajua sitten näitä " joo, virkistytään, varataan mökki keskeltä metsää ja tenutetaan pari vuorokautta" .

Vierailija
7/9 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen työ, ettää rajoitan jo nyt muutenkin työmatkoja ja niinkuin sanoin sisäisiä juhlia. Jos pitäisi lähteä vielä jollekin virkistysreissulle, joka ei edistä sitä varsinaista asiakastyötä millään lailla, niin jätän väliin. Tälle syksylle olisi esimerkiksi ollut kylpyläreissu. Keväällä olisi ollut laskettelureissu Lapissa, sekin jäi väliin

Ymmärrän, että jos jollakiin on vähän tällaisia rientoja, niin niihin osallistuu ihan mielellään. Tuntuu vaan siltä, että tällaiset virkistysreissut ovat tavallisia duuneissa, joissa reissataan ja juhlitaan jo muutenkin. Siksi koen vähän turhaksi.

2

Vierailija
8/9 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen viimeisilläni raskaana mun miehen työmatkat ja virkistysreissut ei vois enempää ärsyttää.. mutta katsotaan sitten uudestaan kun on hoitovapaat pidetty ja itse takas työelämässä..

eli musta ne on olleet aina kivoja juttua. nyt vaan tietty kiukuttaa kaikki miehen menot..

iloista itsenäisyyspäivää!

Vierailija
9/9 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten sen lisäksi tulevat hänen työmatkansa, joiden ehdoilla myös mennään. Sitten tietysti hänen virkistyksensä.

Minulla tätä mahdollisuutta " virkistysmatkoihin" ei ole lainkaan - ja siksi toiseksi, jos alkaisin sellaisia itselleni buukkaamaan, yhdessäoloaikamme vähenisi entuudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä