Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä olisi hyvä dödö kun haisen hielle pesunkin jälkeen?

Vierailija
05.12.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti peittää

Vierailija
2/7 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niihin. Apteekista osta dödö nimeltä olikohan Extra torr tms, ei siis absolut torr, vaan tämä oli valkoinen rollon pullo jossa punainen korkki. Sitä laitetaan 2-3 päivän välein illalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkun yhteydessä ajetttu, joten siitä ei voi olla kyse. voikohan esim jokin sairaus aiheuttaa tämän?

Vierailija
4/7 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen syy vois olla ruokavaliossa. syötkö paljon lihaa, suolaista.. nuo vaikuttaa mun hajuun :(

joo, ja mä sain hajut hallintaan absolut torr-tuotteella ja OScar de la Rentan So-dödöllä. Tuoksun nykyisin aina hyvälle...

Vierailija
5/7 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäinen suihku ja Triple Dry apteekista maksaa noin 6-7 euroa näin muistelen.

Lue käyttöohje. käytä ja hajut on historiaa

Vierailija
6/7 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut triple dryt ja absolut torrit, ei ole kuin hetken hyöty ollut. Nyt olen kuukauden käyttänyt adidaksen dödöä ja se toimii!!! Ihanaa kun on itsevarmuuttakin tullut lisää kun ei lemua hielle, suosittelen ainakin kokeiltavaksi :)

Ainiin, ja kiitos sille joka täällä vinkkasi tuosta adidaksesta minulle!

Vierailija
7/7 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaan ei auta mikään... Minulla on välillä kausia ettei mikään tehoa ja välillä voi taas käyttää mitä vain " markettikamaa" . Se on kyllä raivostuttavaa kun hiki käryää 5 min peseytymisen jälkeen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä