Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkin itkettää kun muistelen ;,,) Mun 3v pienellä oli tänään elämänsä ekat joulujuhlat ja oli ja lauloi kuin enkeli

Vierailija
04.12.2007 |

Juurihan hän oli vasta vauva ja nyt jo niin ihanasti lauloi, oli itse halunnut esittää yhden joululaulun (Pienet enkelit) ja saikin sen esittää soolona ja lopuksi kaikki lauloi kuorona. Minä kyynelehdin kuin vesiputous ja liikuttuipa muutama muukin vanhempi tytön laulusta, kun oli kulemma niin kaunista ja liikuttavaa.

Oli kivat juhlat ja mukava päivä. Mulla on tosi hyvä ja lämmin olo.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin oman esikoisen ekat joulujuhlat. Onneksi oli hämärää salissa, kun vollotin minäkin kuin mikäkin vesiputous.. ;) Eikä lapsella ollut edes mitään soolonumeroa, oli vaan muuten niin liikuttavaa.. :)

Vierailija
2/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ollut niitä ääliövanhempia, jotka raahaavat leveän takalistonsa toisten samanmoisten kanssa muun yleisön eteen, jotta varmasti saa hyvän kuvan pikku kullannuppusesta (ja että varmasti kukaan muu ei sitten näe omia lapsiaan sieltä takaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toivottavasti et ollut niitä ääliövanhempia, jotka raahaavat leveän takalistonsa toisten samanmoisten kanssa muun yleisön eteen, jotta varmasti saa hyvän kuvan pikku kullannuppusesta (ja että varmasti kukaan muu ei sitten näe omia lapsiaan sieltä takaa).

Vierailija
4/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki istuivat lattialla, ja joka hemmetin esityksen alkaessa tuli hyöky mammoja seisomaan ja pyllistelemään kameroiden kanssa siihen esiintyjien ja istuvien katsojen väliin.

Taisit olla yksi niistä.

Vierailija
5/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä kaikki istuivat lattialla, ja joka hemmetin esityksen alkaessa tuli hyöky mammoja seisomaan ja pyllistelemään kameroiden kanssa siihen esiintyjien ja istuvien katsojen väliin.

Taisit olla yksi niistä.

Vierailija
6/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittänee selitykseksi.

Vierailija
7/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa te muut kestää, että paikalla on sitten muitakin. Muistakaa seuraavissa joulujuhlissa varautua siihen, että SIELLÄ ON IHMISIÄ ja päiväkodissa tuoleja yms ei saa yleensä sijoitettua niin hyvin, että kaikkien näkyvyys olisi esteetön.

Vierailija
8/8 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa vaan omasta ja monien muiden puolesta, jotka eivät nähneet mitään huonokäytöksisten kuvaajien takia.

Jos niitä kuvia haluaa ottaa, voi mennä sivummalle kuvaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi