Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapahtui eilen työpaikalla - tervehtimisen ongelma

Vierailija
07.11.2008 |

Eilen kun menin työpaikalle, niin eräs miespuolinen työkaveri tervehti minua tyyliin "no hei" erityisen ilahtuneella äänensävyllä. Koko työporukka ilmeisesti huomasi asian, sillä kukaan muu ei minulle sitten huomenia sanonutkaan.

Kylläpä tämä kuulostaa näin kirjoitettuna hassulta, mutta jos joku tervehtii jotain iloisesti työpaikalla, niin harvoin sitä vaivautunut hiljaisuus lankeaa koko työyhteisöön. Nyt huomaan miettiväni, että onko mies minuun ihastunut ja miten jatkossa tämmöiset tilanteet vältettäisiin. Jätättekö te muut naiset tervehtimättä / huomenia toivottamatta, jos joku mies teidän kolleegaanne iloisesti tervehtii?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikein hymyillen tervehti. Kyllä on törkeä tyyppi...

Vierailija
2/6 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä sillä oli tavallista parempi aamu ja siksi niin iloinen...

Mutta hyvä on ottaa yhteyttä työsuojeluvaltuutettuun, seksuaalista ahdistelua. Jos ei vielä niin tulossa ainakin.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja, mitähän te miettisitte meidän työpaikasta?

Täällä kultsitellaan ja murutellaan ja milloin mitenkin "yhdytään"...

Vierailija
4/6 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ollenkaan. Mietipäs naispuoleisia työkavereita, eivätkö toiset sanokin välillä todella pirteästi ja toiset tosi väsyneesti?

Ehkä ei kannata sen tarkemmin analysoida hyvää huomenta.

Vierailija
5/6 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minusta mies tervehti oikein mukavasti. Ei minulla ollut sitä vastaan mitään, mutta sitä naisten reaktioa ihmettelin, että kukaan ei edes mutissut mulle huomenta sen jälkeen. Ilmeisesti ko. mies ei kovin ilahtuneesti ole näitä muita sitten tervehtinyt. En haluaisi, että muut rupeaa mua kyräilemään tuommoisen takia.

Vierailija
6/6 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tervejärkinen ihminen vedä mitään johtopäätöksiä yhdestä reippaasta hyvästä huomenesta. Ja kyllä, vastaan miestenkin tervehdyksiin. Kävin juuri lasten kanssa moikkaamassa hoitovapaalla työkavereita, ja aika moni mieskin kävi juttelemassa. Pitkäänkin juteltiin parin nuoren miehen kanssa, joiden kanssa on juteltu ennenkin. Ja silti, eivät he minuun ole ihastuneita.

Hiljaisuus voi johtua monesta muustakin asiasta, väsymyksestä, jostain aiemmasta keskustelusta, jossa pohdittiin jotain vakavaa asiaa, tai ihan mistä vaan. Mutta en usko, että miehen iloisesta tervehdyksestä.