Siis idiootit menee sekasin, kun veronpalautukset tulee!
Pankkiautomaateille tänään kilometrin mittaiset jonot, ja kaupunki oli ihan tukossa! Kyllä huomas, että köyhälistö oli saanut veronpalautusta, ja kaikki olivat rynnänneet porukalla hävittämään ne!
Sairasta.
Kommentit (9)
Ja olen saanut aikaisemmin aika paljon enemmänkin. Eikä se minua mitenkään hulluksi ole saanut. t:ap
monta päivää etukäteen. Itsekin sain 500 palautusta ja vieläkin ovat tilillä koskemattomina muiden varojen jatkeena.
Ilmeisesti monilla ihmisillä ei siis ole tilillä yhtään ylimäärästä ja sitte ku palautuksia tulee on kiire heti tuhlata ku vähän saa ylimääräistä.
Kun on muutaman päivän syönyt vaan makaroonia, niin kyllä ne palautukset kummasti mieltä lämmittää. Ei kannata olla noin ylimielinen, ei kai kukaan haluamalla halua köyhä olla.
Että kyllä kuule ymmärretään! Minä söin 6vuotta sitä makaronia ja tonnikalaa..
Nyt en enää syö, mutta en törsää rahojani humpuukiin! Ja jos ylimääräistä tilille tulee (kuten tänään) niin viisaasti mietin mitä sillä teen.
En hullaannu hulluna törsäämään.
Eli kukahan täällä ei rahan päälle ymmärrä?
Monena vuonna ainakin mulla ne parinsadan palautukset ovat menneet joululahjojen hankkimiseen. Joka kerta olen ollut iloinen, että jostain tulee " ylimääräistä" rahaa ennen joulua, että saa laitettua joululahjoja ja -herkkuja. Ei meidän normaalibudjetista muuten tehtäisi kummoisia hankintoja jouluksi. Tänä vuonna sama juttu, lasten lahjat ostetaan minun veronpalautuksilla.
Tänään en ehtinyt niitä tuhlaamaan, ehkä ensi viikolla.
Mutta ihmeesti sitä oppii elämään suu säkkiä myöden. Ei tarvinnut siis tänään lähteä ostamaan mitään turhaa. Tuolla nuo 2000 euroa tilillä makaavat...
Ai niin, miksi eletään niin leveästi, että laskuja tulee? Siksi, kun maksetaan sähköstä, vedestä, nettiliittymästä, päivähoidosta, opintolainoista (kun ei olla pappa betalar), puhelimesta (yht.30 e tässäkin kuussa btw puhelimista), vakuutuksista ja ennen muuta asunnosta. Nämä laskut oli tässä kuussa.
Ei silti menty sekaisin 1600 euron palautuksista. Niillä maksetaan remonttia ja ostetaan joululahjojakin ja tiedä vaikka jopa jäisii säästöön muutama satanen.
Sitten siivosin vessan niillä! Joulu on taas... joulu on taas...