Mahdollisesti raskaanako?!
Miten suurella todennäköisyydellä voi tulla raskaaksi kuukautisten loppupäivinä ja ihan niiten lopussa?
Kommentit (13)
Alkoi vaan yhtäkkii mietityttää kun menkat on jokunen päivä myöhässä ja jos muistelen oikein oltiin yhdynnässä viime menkkojen loppupuolella.
koko jutusta varmaan tekee tepposia..
Tai..
Miks sit oon oksennellu pari kertaa..ehkä siks kun oon ollu väsyny paljosta töistä.
Niin..ja eiks alkuraskaudes oo väsyny..nii..
ja mieli tekee kaikkee....jädee, kuivattui hedelmii..
luulosairautta varmaan..heh..
... jos menkkasi tosiaan ovat jo muutaman päivän myöhässä.
Mulla ei ollut mitään oireita eka raskaudessani (ja toistaiseksi siis ainoassa raskaudessani) ennen kuukautisten poisjääntiä, paitsi se, että ihastuin yhtäkkiä aivan hirveästi mieheeni =O =P Siis teki mieli oikein halailla häntä aivan koko ajan.
pitäisiköhän sit huomenna kipittää apteekkiin.
Jotenki sit vaan luultiin et ei se nyt oo niin vaarallista jos kerran ollaan ilman ehkäsyy ja kun menkat just oli. Tyhmästi tai sit ei, se nähdää.
Välillä jo mielessä käynyt et olis se pikkunen ihana..
Meinaan, et jos kestää esim. viikon on raskaus hyvinkin mahdollista... jos siis ihan viimesinä päivinä harrastit seksiä.
jos oot raskaana, niin onnittelut jo etukäteen, alkujärkytyksen jälkeen varmaan totut(te) asiaan =)
Jos et, niin hyvä niin (?)
Onnea joka tapauksessa!
kierto noin 26-28 päivää ja menkat jotain 4 päivää.
Jos sit siit jotain pitäis laskee ja selvittää menee jo mul vähän yli.
Ja siittiöthän voivat säilyä hengissä hyvinkin 5 päivää tai jopa enemmän.
Vierailija:
Jotenki sit vaan luultiin et ei se nyt oo niin vaarallista jos kerran ollaan ilman ehkäsyy ja kun menkat just oli.
ei ihan tiedä mitä nyt miettis..siis oon viestin aloittaja.
Aina mielessä ollut et kyl mä haluan lisää lapsia. Mut täs on niin monta juttuu meneillä ja suurin :( rahat. Onks varaa lapseen?
Joten siksi kai stressannu ja menkat jäänny..jos on.
viel joku päivä jaspa ne sielt, jos vaan jaksaa jännää S)
Itse nautiskelen juuri siitä, että menkat alkoivat. Ehkäisynä ollaan käytetty varmoja päiviä ja kesketettyä yhdyntää, eli ei mitään luotettavia menetelmiä tosiaan... Imetän vielä ja pitäisi käyttää kondomia, mutta ei huvita. Vastuuttomia ollaan, tietty. Toisaalta, toinen lapsi lähiaikoina on kyllä suunnitelmissa, eikä raskaus nytkään olisi ollut mikään katastrofi, pienen alkujärkytyksen jälkeen oltaisi varmasti totuttu. Mutta parempi näin, kai...
*jaarittelee*