Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on pisin aika jonka olette valvoneet yhtämitaan?

Vierailija
19.11.2007 |

Miksi? Väsyttikö niin paljon että tuntui että nukahdat mihin vain milloin vain?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on mennyt noin 72h 2x3h torkuilla.

Juu, mulle ei yövuorot sovi... En pysty nukahtamaan sellaisen jälkeen ja sit voi mennä hyvinkin pitkään ennen kuin saan nukahdettua.

Vierailija
2/5 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran opiskelijabileiden yhteydessä, jonka jälkeen vedin kofeiinitabletteja pystyäkseni tekemään seuraavan päivän labrakurssin työt. Kun pillereiden vaikutus loppui, en pysynyt enää millään hereillä jos istuin.

Kerran reissatessa junalla Lapin perukoille ilman makuuvaunua. En saanut nukuttua junassa, ja seuraavana iltana olin niin innoissani ja yliväsynyt ettei uni meinannut tulla. Tämä oli ehkä 40 h valvominen.

Synnytyksen yhteydessä, käynnistyi illalla, en saanut nukuttua, oli ohi seuraavana iltana. Repesin pahasti ja mut vietiin leikkaussaliin erikoislääkärin ommeltavaksi (mitään pysyviä vaurioita ei jäänyt, kiitos lääkäri!) ja nukutettiin. Olin tosi onnellinen, vihdoin saan nukkua :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopulta olin liian väsynyt nukahtaakseni ja vaan makasin sängyllä miettien kuinka väsynyt olen.

Tää oli opiskeluaikoina yhden rankan bailureissun jälkeen.

Vierailija
4/5 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten nukuinkin monta vuorokautta putkeen..

Vierailija
5/5 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta vuorokautta. Pitkittynyt synnytys, erinäisten tohelointien ja 20h kestäneiden tuskien perään olin niin jännittynyt ja kipeä etten edes puudutuksella pystynyt nukkumaan. 26h perään leikkuriin ja vasta kolmannella vrk nukuin pari tuntia vuodeosastolla aamuyöstä. Seuraavina öinä olin niin helvetin väsynyt etten herännyt edes naapurivauvan karjuntaan vaikka se rääkyi kaiket yöt verhon takana, oman vauvani itkuun heräsin. Ja menivät ne ekat vrk jatkuvasti nukkuessa milloin vain mahdollisuus oli.