Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko jatkuvaa sairastelua(flunssat ym) mitenkään ehkäistä?

Vierailija
04.12.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapset kyllä sairastavat jonkin verran, vaikka mitä tekisi, kunnes ovat kohdanneet riittävän määrän taudinaiheuttajia ja kehittäneet niille vastustuskykyä.

Vierailija
2/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan on joku tauti päällä! Menee käämi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei oikein mikään ole tehonnut. Syödään monipuolisesti, paljon kasviksia ja hedelmiä. Lisäksi vitamiinit lapsille. Itse juon Activia-vastustuskykyjuomaa. Syödään omenat päivässä. Pestään käsiä ihan aina, kun tullaan ulkoa ja kun aletaan syömään. Itse käytän käsien desinfiointi-ainetta. Ja silti vaan ollaan sairasteltu läpi syksyn. Viikon välein joku tauti tullut, että eipä paljoa naurata.

Eikä asuta homekodissa. Eikä verikokeiden mukaan sairasteta mitään vakavaa tautiakaan. Että elämä vissiin sitten vaan on!

Vierailija
4/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIVin tavallinen oire on jatkuva flunssaisuus.

t. 7

Vierailija
5/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo tuo home-juttukin mietityttämään.....

Vierailija
6/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

HIVin tavallinen oire on jatkuva flunssaisuus.

t. 7

Kummatkin vanhemmat on testattu. Painu nukkumaan.

Vierailija
7/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten yks äiti sanoi että hän juottaa lapselleen gefilus-maitoa ja tytön korvatulehdukset oli loppunu siihen. mä ajattelin että ei kai siitä haittaakaan voi olla ja rupesin juottamaan muksuille gefilusta. eikä oo ollu taudin tautia sen jälkeen. no, ok, vesirokko sairastettiin keväällä, mutta sitä nyt ei mitkään poppaskonstit estä. mutta en tosiaan tiedä että onko tää nyt vaan sattumaa ja lapset sairasti sen minkä sairasti ja sitten se loppui, mutta meillä juodaan kyllä yhä vaan edelleen sitä gefilus-maitoa.

Vierailija
8/8 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Milloin niitä on riittävästi?.